NWO onthullingen: Samenvatting en Conclusie
Het leuke van het maken van dotcom.radio is de interactie, ook al zijn het maar een paar mensen. Ik merk dat ik via Ron gezondheid nieuwtjes te horen krijg waar ik wellicht wel eens iets van gehoord had, maar het verder uitzoeken en de verbanden zien, nee soms niet. Het is zijn specialiteit geworden. Zo ook met Mike die veel weet en doet maar zonder de aangevers en vragenstellers op zijn forum wordt hij ook niet gevoed en uitgedaagd om ergens over na te denken. Zo vorm je tezamen een team die meer kunnen ontdekken dan je in je eentje zou kunnen doen, simpel omdat er te weinig uurtjes in de dag zitten om het alleen uit te zoeken.
De eerste twee hoofdstukken, de zijn de door mij in stukken gebroken getuigenis, wetende dat lange artikelen minder gelezen worden, ze zijn nu verdeeld over bijna twee weken en was toch wel een openbaring. Was dit allemaal nieuw voor mij, absoluut niet. Maar het grote plaatje ineens aanschouwen is even een ander verhaal. Je ziet nu ineens de verbanden tussen ogenschijnlijke losstaande beslissingen en past de bevindingen toe op het nieuws van heden.
Je hebt dus met deze openbaringen weer een hulpprogramma hoe je het nieuws kunt vertalen en,
Met die informatie kun je een uitweg zien te vinden waardoor ‘JIJ’ niet getroffen wordt !!
En die anderen dan ?
Die zullen eerst kennis ‘MOETEN’ maken met de informatie die jij nu hebt, anders zijn ze nooit gemotiveerd om te doen wat jij gaat doen.
Velen van ‘hen’ maken echter deel uit van de ‘verloren generatie’, al te ver gehersenspoeld, hun ingebakken mening en vooroordelen zijn niet meer bij te stellen. Vandaar dat men ook zo vroeg mogelijk begint met de jeugd te vormen, of liever gezegd, te misvormen. Zoals met de georganiseerde milieu spijbel middagen op school. Ik stelde vroeger ook liever geen enkele vraag in de klas en zeggen dat je een tegengestelde mening hebt, echt niet, geen denken aan. Dan moet je immers alles in de groep uiteenzetten, die kennis, die lef hebben velen niet op die leeftijd. Je mond leren houden krijg je dus al vroeg aangeleerd en bij velen gaat dit het hele leven niet meer over.
In de huidige wereld moet je een behoorlijke dosis ‘eigenwijsheid’ bezitten en je ook ‘eigenwijs’ durven op te stellen wil je niet ondergesneeuwd worden.
https://gedachtenvoer.nl/2019/07/26/nwo-onthullingen-samenvatting-en-conclusie/