QAnon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibo
  • Startdatum Startdatum
https://tpo.nl/2019/07/25/misbruikmiljonair-jeffrey-epstein-op-mysterieuze-wijze-gewond-geraakt-in-cel/

Onduidelijk of het om een zelfmoordpoging gaat

https://www.dagelijksestandaard.nl/2019/07/misbruikmiljardair-jeffrey-epstein-gewond-aangetroffen-in-cel/

Mike

Ik krijg toch gewoon te zien wat ik zoek in Google (clinton, epstein). Trump staat er ook wel eens tussen maar dat is niet zo raar als zijn naam ook in het bijbehorende artikel wordt genoemd. Ik heb dit soort claims al vaker geprobeerd te checken maar ze kloppen (bij mij) nooit. Ook niet met auto-aanvullen van een zoekopdracht of gesuggereerde resultaten.

Dit artikel vond ik onder andere :

https://news.yahoo.com/jeffrey-epstein-visited-clinton-white-225451436.html?guccounter=1&guce_referrer=aHR0cHM6Ly93d3cuZ29vZ2xlLm5sLw&guce_referrer_sig=AQAAADWrj2pe5NxBxBxVt4hGxB_0ie9zBHLjBSIsMaX3rbsn1eQ5kC0-DSWCFT5vu2pAX23tYHMWss2_JgZ67S2lmLkIZWDXBhoivnE0gdrnue0XbTLEnJaXJZMkzd_824aHECi-LZMIdqGrMHm0kolP8mhj31NOWNPmyIw6u00ui7Jn

Het is weer hersteld door GOOG. Toen dit voor het eerst gemeld werd was het wel zo, ik heb het zelf gecheckt.

MIke

Deze week in de Nederlandse kranten met de sleutelwoorden “Robert Mueller verhoor”: “Nu.nl: Mueller licht Rusland onderzoek woensdag toe” – “Trouw: De getuigenis van Mueller wordt een keerpunt maar waar naar toe?” – “RTL: Ondervraging Mueller: Wordt het schadelijk voor Trump?” – “De Morgen: Psychiaters, vraag Mueller of Trump wel in staat is President te zijn” — Dat was dus de afgelopen week — vandaag 25-07-2019 om 14.00 uur — RTLnieuws: Hoorzitting Mueller rapport: Dat was een goede dag voor Trump”, en de rest, … de rest die zweeg. VERSLAGEN, ingehaald door bijna drie jaar liegen en bedriegen. Boom, de voorbereidingen voor de Media begrafenis kunnen in gang gezet worden.

In Amerika om 14.00 uur NL tijdzone 25-07-2019 keywords “Robert Mueller hearing”: VoxNews; “Mueller’s wankele prestaties en gebrek aan beheersing van het onderwerp riepen vragen op over wie echt het onderzoek runde”. BBC geen update vandaag – CNN geen update vandaag – New York Times geen update vandaag – The New Yorker: Waarom de Mueller-hoorzittingen zo alarmerend waren (en daarna veel bla bla zonder de echte zaken te belichten) – USA Today: Mueller vertelt Jordan acht keer dat hij er niet op in kan gaan. The Guardian: De reacties liepen zo sterk uiteen dat het bijna leek alsof Republikeinen en Democraten naar verschillende hoorzittingen keken. The Atlantic: Democraten kunnen niet zeggen dat Robert Mueller hen niet heeft gewaarschuwd. — alle andere berichten in de zoekmachine waren ouder als 24 uur. Wat een blamage na drie jaar voorpagina nieuws !!

Dit is de foto waar Jensen het over had : https://newspunch.com/photo-shows-bill-clinton-with-pedophile-jeffrey-epstein/

Ik heb die ook nog nergens eerder gezien, en ik begrijp dat 'ie uit een oud artikel op Vanit fair komt dat je alleen met een abonnement kunt lezen. Niet zo gek dus dat ie er eerder nog niet was.

PS ik neem het niet op voor Google maar wil wel opletten dat we niet zelf ook fake news verspreiden.

Zoals eerder gemeld: toen anons constateerden dat Google kort na Epsteins arrestatie uitsluitend foto's liet zien van Epstein met Trump, ook als je zocht op de connectie met Bill Clinton, hadden ze volkomen gelijk. Wikipedia werd ook als een gek aangepast en dit is nog aan de gang. Er was dus wel degelijk iets aan de hand, maar nadat er zeer veel stemmen zijn opgegaan (Q Army!) die dit aan de kaak stelden heeft Google dit kennelijk hersteld.

Mike

Wat me overigens totaal niet zou verbazen is dat veel foto's worden verwijderd door de plaatsers. De meeste staan op media websites en tot nog toe waren dat dan min of meer onschuldige foto's maar zijn in het licht van de laatste ontwikkelingen verdacht geworden. Dus worden de artikelen (of de foto's) door de fakenews media verwijderd.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.558
Leden
8.669
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan