Goed voornemen voor volgend jaar:
Als ik heel eerlijk ben lukt het me al geruime tijd om niet alle filmpjes die ik hier plaats daadwerkelijk te bekijken. Dit is geen onwil mijnerzijds, maar puur tijdgebrek. De Q-kanalen die ik wel trouw volg zijn X22Report, IPOT, TRUreporting en SpaceShot76. Justinformed Talk en RedPill78 schieten er helaas te vazk bij in, niet omdat ze geen goede en waardevolle info brengen maar omdat het me eenvoudigweg niet lukt om hun updates naast die van bovengenoemde kanalen te kunnen blijven volgen.
Met pijn in het hart moet ik dan ook besluiten dat JIT en RedPill78 voortaan hier niet meer door mij geplaatst zullen worden. Wie hun updates wil blijven volgen staat dit uiteraard vrij en verder geen probleem als je hun video's hier wil plaatsen als je dit de moeite waard vindt, maar ik voel mij geroepen om voortaan nog uitsluitend die kanalen te plaatsen die ik ook echt trouw volg.
Op Twitter volg ik door tijdgebrek ook POTUS zelf niet meer. Als Trump een interessante tweet plaatst krijg ik dat wel mee via andere Twitter- of YouTube-kanalen die ik volg. Ook hierin moet ik keuzes maken, ik wil wel maar ik kan niet. Bedenk dat ik dit forum nog altijd dagelijks naast mijn werk en priveleven bijhoud. Als iedereen die dit forum volgt op vaste basis 1 euro per maand zou doneren zou ik dit fulltime kunnen doen, maar vooralsnog kan ik hier onvoldoende inkomen uit genereren en dus moet ik het zo doen, het is niet anders.
Mike