QAnon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibo
  • Startdatum Startdatum
Een klein audiologisch onderzoek bij Rene Nelemans thuis levert helaas niets op. 'Nee, ik hoor de brom juist vandaag niet. Daar baal ik wel van. Want ik wil weten waar het vandaan komt!'

Wie heeft dat onderzoek uitgevoerd vraag ik me af? Wellicht kunnen ze dit op afstand manipuleren en was er daarom die dag niks te horen. Toevallig? Of TE toevallig?

Mogelijk werpt onderzoek van het RIVM nieuw licht op de zaak. Het rijksinstituut heeft aangekondigd in 2019 een groter onderzoek naar laagfrequent geluid op te zullen starten.

Gaan ze dat onderzoek dan dit jaar nog doen of bedoelen ze hiermee dat ze de aankondiging in 2019 hebben gedaan voor verder onderzoek in de toekomst?

We hebben het er toch al eens eerder over gehad dat mensen een geluid hoorden. Enkele forumleden hoorden dit ook.
Ik kan dit alleen niet meer terug vinden.
Of wij dit toen koppelden aan bluebeam???

Dorothé

Ik vind het niet onaannemelijk dat het allemaal met technologie te maken heeft. Als men met mobiele telefoons kan knoeien dan moet dat ook kunnen met andere huishoudelijke apparaten van deze tijd.
Ook door de vele betonblokken die inmiddels overal gebouwd zijn in woonwijken lijkt het mij dat alles veel hoorbaarder is. Tel daarbij de gevoeligheid van iemand bij op ook door verkeerde voeding en leefomstandigheden is het niet gek dat de 1 het wellicht wel hoort en de ander niet.

Overgins, dat filmpje waar Strooming bij die man thuis heeft gemeten en niks kon vinden op die meter. Ik vind dit een zeer slecht onderzoek. Je kan lijkt mij niet op basis van 1 meting een conclusie trekken. En dat ook nog eens op een ander tijdstip dat dat die man dat zelf hoort en dat is midden in de nacht. Zoals dit gemeten zou je nog kunnen denken dat ze vrouw ligt te brommen 's nachts. Ik vermoed dat het RIVM hun onderzoek ook niet op een andere manier zal doen dan dit bedrijf.

Interessante video over Voice of God technologie en hoe deze ingezet wordt tegen de mensheid. Deze techniek is al gebruikt in de oorlog in Iran. Aan het eind vertelt deze man over de agenda achter de technologie: depopulatie.

Harvard University's Dr Robert Duncan speaks on the Voice Of God technology, Mind Hacking and Game theory.

Dit is alles zeer interessant. Hier komen we op spiritualiteit in de hoogste vorm. Door onze energie/golven te manipuleren willen ze ons elimineren.
Dus weer de spirituele oorlog.

Dorothé

I am telling you there was a global Satanic conspiracy targeting our Energy Signatures and our DNA to replace or enslave all humans on the planet and install a global Satanic government led by someone Cult 93 calls the “Immortal Chief”. They successfully implemented Phase 1 of the strategy and the Maestro stopped them before they could move to Phase 2. He stripped them of the means by which they were subjugating us and is recycling them to our advantage. You already see the results with the economy, what’s coming is what he means with: “The best is yet to come”.

Trump vs Cult 93: The Secret War that Trump is Winning. PART 4: Dark to Light.

https://www.reddit.com/user/SerialBrain2/comments/eft3sz/trump_vs_cult_93_the_secret_war_that_trump_is/

Tim

Dank, Medusa, voor die video van Robert Duncan, fascinerend dit! Op de vraag hoe je jezelf kunt beschermen of afschermen hiertegen gaat hij uit van technologie en daardoor komt hij uit op hooguit een dempend effect. Dat komt omdat de moderne wetenschap atheistisch is.

Het antwoord is nl. verrassend eenvoudig: een terugkeer naar christelijke normen en waarden en je persoonlijke relatie met je Schepper (geen tussenpersoon vereist) en het vormen van echte communities met echte vrienden. Zoiets vind je alleen in samenhangende, homogene culturen en je ziet meteen waarom we in een cultuuroorlog gestort worden, compleet met open grenzen en massaimmigratie.

Je ziet ook het effect van de Trump-revolutie en de vibe die uitgaat van zijn massale rally's, geen wonder dat ze zo bang zijn voor Trump! Online is het Q-fenomeen de verbindende factor en ook hiervoor zijn ze schijtebang!

Duncan noemt ook de term 'game theory', een wiskundige theorie die uitgaat van de waarschijnlijkheid van mogelijkheden en volgens Duncan wordt toegepast voor militaire doeleinden, maar ook in de financiele wereld. Ik heb het vaker gezegd: via Facebook, Google en andere social media voeden we een virtueel superbrein dat in staat is ook ons gedrag te voorspellen en te nanipuleren d m.v. AI.

Het doet allemaal denken aan Project Looking Glass. Maar ook Project Blue Beam wordt genoemd, de mogelijkheid om o.a. middels microgolfstraling (mobiele telefoons, 'smart' apparaten, bluetooth, wifi, 5G) gedachten en zelfs holografische beelden in ons hoofd te plaatsen.

Het bestaat allemaal en wordt allang op ons toegepast, we zijn labratten voor de transhumanistische Nieuwe Wereld Orde. Maar gelukkig is er 3 jaar geleden een klein wonder gebeurd, eerst met Brexit en daarna Trump als kers op de taart. En een jaar later kregen we QAnon.

Het tij is aan het keren en we hervinden op steeds grotere schaal onze (mede)menselijkheid en onze goddelijke oorsprong. WWG1WGA!

Mike

Mike,

Je schrijft
Het antwoord is nl. verrassend eenvoudig: een terugkeer naar christelijke normen en waarden en je persoonlijke relatie met je Schepper (geen tussenpersoon vereist) en het vormen van echte communities met echte vrienden.
Dit forum stoelt echter op de wijsheid en spiritualiteit van de natuurvolkeren. Die waren geen christenen. Er is zowaar oorlog gevoerd tegen deze volkeren om ze te bekeren naar christendom (o.a. de lappen).
Misschien ligt het antwoord hier heel duidelijk, maar ik stel mijn vraag toch.
Zijn de christelijke waarden en normen dan gelijk aan die van de oorspronkelijke natuurvolkeren?
Hoe zie ik dan de religies en bv. de kerk/Vaticaan hierin? Deze verkondigen toch deze waarden. Maar zoals wij ondertussen wel weten gaan ze niet uit van de goddelijke essentie, maar van het Satanistische, de verkeerde energie.
Wat zijn dan de christelijke waarden? Zijn die vertolkt in de 10 geboden?
Zo geven de kerk/Vaticaan ze toch ook weer. Alleen een belangrijk verschil is dat in de religie er een GOD van ons af staat en in de waarheid wij een deel van het geheel zijn, een GODsvonk. Waarbij wij natuurlijk altijd moeten beseffen dat wij nooit GOD kunnen zijn (satanisch principe als je hiervan uitgaat) omdat wij slechts een deel zijn.
Dus mijn hoofdvraag is in hoeverre de christelijke waarden en principes overeenkomen of afwijken van de oorspronkelijke oervolkeren?

Dorothé

Hier heb ik wel christelijke waarden gevonden.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Vrucht_van_de_Geest
Vrucht van de Geest

1.Liefde
2.Vreugde
3.Vrede
4.Geduld
5.Vriendelijkheid (of: goedertierenheid)
6.Goedheid
7.Geloof (of: trouw, of: vertrouwen)
8.Zachtmoedigheid
9.Zelfbeheersing (of: matigheid)

Dit zijn wel hele mooie waarden. Ik meen ze bij mezelf wel te kunnen herkennen. Eigenlijk zouden we zulke waarden op een CV moeten kunnen zetten. Helaas gelden daar weer andere karaktereigenschappen die waardevoller in aanzien zijn.

Mijn vader zegt altijd dat je een christelijke opvoeding niet kunt verloochenen. Hij doelt dan natuurlijk ook wel op de bijbel. Niet dat hij het Bijbelverhaal letterlijk neemt, maar op de een of andere manier leeft hij volgends christelijke waarden. De bovengenoemde waarden zie ik, de meeste, in hem ook terug.
Ja, we moeten zorgen dat we die waarden behouden. Liefde bv. kan ons bewaren voor het satanisme.
Ik ben blij dat ik mijn vader nog heb. Hij is voor mij de persoon die altijd voor mij klaar staat. Dit is echte liefde.

Dorothé

De boze krachten die uit naam van het christendom complete landen, volkeren en zelfs continenten koloniseerden, mensen op de brandstapel gooiden, martelden of vierendeelden zijn dezelfde als die nu door Trump en de white hats worden bestreden.

Vraag jezelf af waarom ze zo gebrand waren om het christendom te kapen via Rome, het moderne Babylon. Waarom waren christenen specifiek het doelwit van de Armeense genocide of de Holodomor in Oekraine? Waarom horen we alleen maar over het arme lot van Oeygoeren in China en niet over de onderdrukking van christenen aldaar? Waarom zijn christenen de meest onderdrukte religueuze groepering wereldwijd en horen we hier niet of nauwelijks iets over? Waarom zien we in films als The Exorcist dat demonen uitgedreven kunnen worden door priesters uit naam van Christus?

Er moet wel iets heel krachtigs uit gaan van het christendom dat dit gedachtegoed zo gehaat wordt door de satanische elite dat ze voortdurend uit zijn op precies het tegenovergestelde! Je noemt al de 10 geboden. Wist je dat de (grond)wetten van westerse naties gestoeld zijn hierop? Deze geboden zijn dermate krachtig dat ook seculiere mensen ze belangrijk genoeg vinden om na te leven en vast te leggen.

Waar het hier om gaat zijn UNIVERSELE principes die veel verder gaan dan het christendom zelf en in die zin kun je idd stellen dat hoogstaande natuurvolken volgens dezelfde principes leefden. Voor christenen zijn deze principes vereenzelvigd met Christus en The Great Awakening die we nu meemaken wordt door hen dan ook gezien als het Christus-bewustzijn.

Weet je, Dorothe, het mooie hiervan is dat je je niet hoeft te verbinden aan het christendom om dit te voelen. Daarom spreek ik ook over een PERSOONLIJKE relatie met de Schepper. In Amerika zien we nu ook talloze nieuwe christenen ontstaan die zelf kerkgenootschappen oprichten (Omega Kingdom van Mark Taylor) en zich op GEDECENTRALISEERDE wijze verbinden aan het Woord van God in de Bijbel en zich als zodanig met elkaar verbinden.

Van alle moderne georganiseerde religies is het christendom de ENIGE religie die liefde en vergiffenis predikt. Christelijke waarden hebben Europa verheven uit de barbarij en gemaakt tot de MEEST SUCCESVOLLE moderne beschaving. En dit ondanks de kaping van dit geloof door Rome en het feit dat ze succesvol onze collectieve evolutie/ascensie hebben weten te vertragen! Ze hebben ook religie en wetenschap van elkaar weten te scheiden, maar ook dat heeft niet geleid tot de geplande ondergang van het christendom in zijn meest pure vorm. Het zit in de harten besloten van weldenkende en welvoelende mensen en dat is onverwoestbaar, alle onderdrukking en genocides ten spijt.

Sinds de uitvinding van de boekdrukkunst hebben de oorspronkelijke hogere waarden van alle mensen weten vast te leggen in een boek. Als we de Bijbel naast andere 'geschriften' leggen van veel oudere beschavingen en culturen dan de onze (die minstens zo succesvol waren als de onze en wel verwoest zijn door dezelfde kwaadaardige al of niet menselijke bloedlijnen), dan zien we dat er verrassend veel overeenkomsten zijn tussen de verhalen in het Oude Testament en die van oude, vergane beschavingen. Het christendom is dus zeker niet het eerste geloof dat deze eeuwenoude waarden voorstaat en daarmee zie je een rechtstreeks lijntje met de geloofs- en leefprincipes van oude (natuur)volken die zichzelf op een hoger plan wisten te zetten.

Het christendom is simpelweg onze variant van hetzelfde gedachtegoed en met het Nieuwe Testament hebben we Christus als verpersoonlijking van het menselijk leed dat ons is aangedaan door destructieve, satanische krachten die ons reeds duizenden jaren lang willen beroven van onze vrijheid van bewustzijn, onze door God gegeven vrije wil, d.m.v. zielloze technologie. Het gaat ze niet lukken, de geest is uit de fles. De Heilige Geest, welteverstaan.

Mike

Mike,
Dank je wel voor dit antwoord.
Hoe mooi past het trouwens in de tijd van het jaar waarin we ons nu bevinden.

Ook dat past bij ons christen zijn.
Ons alle goeds voor het nieuwe jaar wensen. Hier komen die waarden weer naar boven.

Dorothé

Mike,

Ik heb een klapper met allerlei belangrijke info van dit forum en ook nog wat andere zaken. Jouw bovengenoemd artikel zit daar al bij. Het heeft dus een grote impact op mij gehad.

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan