Nou ik ben inmiddels weer een paar keer langs Kwadijk geweest en ik had de vorige keer zelfs warme melk gekregen. De volgende dag was er in elke fles een dikke laag room. Tegenwoordig heb ik het inmiddels wel vaker een laag room in de melk. Misschien omdat ik precies kom wanneer net de koeien zijn gemolken.
Ik heb nog wel een vraag hierover want mijn vader die heeft waarschijnlijk een lactose intolerantie, vanaf zijn 25ste was hij gestopt met melk drinken omdat hij zo enorm verkouden werd steeds. Nu de laatste maanden drinkt mijn pa ook mee met onze smoothie die we ook maken met de rauwe melk. Nu is mijn pa de laatste maanden weer steeds enorm verkouden, hij wordt er helemaal gek van. Ik dacht dat rauwe melk prima gedronken kon worden door lactose intolerante mensen? Kan dit misschien ook met ontgifting te maken hebben, want daar gooide ik het ook op. Ook omdat ik weer voor een derde keer in 2 maanden tijd ziek was geworden (weer!), maar nu last van mijn longen en mega slecht slapen, koud en warm etc.... heeft wel 4-5 dagen geduurd! Kon wel normaal eten enzo... ook gedaan. Ik zit tegenwoordig ook aan lever detox en regeneration van Now Foods. Tegenwoordig ook weer verticale lijnen onder me ogen.... mijn uitslag die er nog steeds is... en zo blijven we zoekende....