Rechtspraak

Ik heb geen verstand van politiek maar als ik naar andere landen kijk waar mensen de straat opgaan om te demonstreren wordt er op een gegeven moment met scherp geschoten en mensen opgepakt en gevangen gezet.
Dan moet je wel verdomd sterk in je schoenen staan om door te gaan met demo,s.
En laten we eerlijk zijn, als er gemarteld wordt wat doe je dan.
Op den duur geeft iedereen toe.
Myamar
Tot nu toe is dat in nederland nog niet het geval maar dat het nooit zal gebeuren?

Ja, die Youri gaat ons redden. Not. Het zal allemaal best kloppen wat hij zegt, maar het systeem vermorzelt Youri en niet andersom. En waar komt dit wederom vandaan? Juist ja, Facebook! Youri is de zoveelste Don Quichot, een soort Limburgse Wouter Raatgever. Next!

Mike

Laatst bewerkt:
Dit is een gesprek in een rechtBANK tussen een advocaat en een rechter nadat de rechter zei: "gaat u zitten": "nee, ik ga niet zitten, 'k ga niet met u in ZEE" (PERSONEN= DAS dead at sea= maritieme wetgeving, LEGAL=bedrijfsregels, geen Law: land air water; 3 regels: niet doden, stelen, dwingen= schade toebrengen) "Wie bent u en waarom heeft u een zwarte jurk aan? Kan u aantonen dat u een rechter bent? Ah, u heeft een rijkspas, daar staat op dat u ambtenaar bent ... maar de schoonmaakster heeft ook zo een pas. Ambtenaar van het KONINKRIJK DER NEDERLANDEN, dat is een BEDRIJF en client heeft geen contract met dat BEDRIJF of met u. Het bedrijf staat ingeschreven in WASHINGTON maar WASHINGTON DC is opgegeven in 1999! Het is failliet... bij een failliet bedrijf hebt u helemaal geen functies..."
Bron: jurist Jeroen Sloendreght, Burgerfront

Succes met deze vorm van verdediging. Je gaat dit als eenling niet winnen, ook al heb je nog zoveel gelijk. Het systeem zal je vermorzelen, hoe onrechtvaardig dit ook moge zijn. Jeroen heeft wat ik noem 'Don Quichot-syndroom', dezelfde onproductieve energie als het illustere trio Raatgever-Kat-Knevel. Ik laat in het midden of ze het bij het rechte eind hebben, mij gaat het om hun WEGLEKKENDE ENERGIE, dit is totaal niet productief zoals we bij dit trio ook hebben gezien.

Jeroen zit op de achtergrond mensen op te stoken, maar hoeveel rechtszaken heeft hij zelf gevoerd op basis van deze argumentatie, hoeveel mensen heeft hij vertegenwoordigd? Af en toe een filmpje maken en wat artikelen schrijven is wel heel erg veilig, vind je niet? Waarom zit hij niet volop in de frontlinie, zijn organisatie heet toch BurgerFRONT? Ik kan uit persoonlijke ervaring zeggen dat Jeroen OK is, hij is geen gecontroleerde oppositie. Maar dat maakt het alleen maar zorgwekkender, want kennelijk heeft het systeem geen controlled opp nodig, alleen maar mensen met Don Quichot-syndroom is genoeg!

Mike

1632482162554.png
[ Foto ]
Goed nieuws!

De rechtbank Den Haag stelt ons in de gelegenheid om een eigen livestream te faciliteren 🎥

Dinsdag 28 september 12:30 gaan we live met presentatie van Sietske Bergsma en Ghislen Nysten!

Interessante organisatie om in de gaten te houden:

De Algemene Vergadering heeft echter geen bevoegdheid om regels van internationaal recht zelf vast te stellen. Wel mag de Algemene Vergadering verdragsontwerpen voorbereiden op gebieden die nog niet of niet voldoende door het internationale recht zijn geregeld.

Om deze taak te kunnen uitvoeren heeft de Algemene Vergadering in 1947 de Commissie voor Internationaal Recht in het leven geroepen. Bij de oprichting bestond deze commissie uit 21 leden, sinds 1982 zijn het er 34. De werkzaamheden van de commissie leidde tot een aantal verdragsteksten, met name (maar niet uitsluitend) op het gebied van het diplomatieke en consulaire recht en van het verdragsrecht.

Dus weer het 'wij van wc-eend' syndroom. Pure coöptatie.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.542
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan