S
Sailor
Guest
Niet iedereen maar wel heeeel veeeelJa echt he.. zo zijn we gewoon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Niet iedereen maar wel heeeel veeeelJa echt he.. zo zijn we gewoon.
Ik zie dat Marburgvirus telkens terugkomen in alternatieve kringen, ook tijdens mijn lezingen. Dit is een eigen leven gaan leiden. Wat is de oorspronkelijke bron van dit verhaal?plaatje van Zathras hier eerder op het forum in deze rubriek: dit gaan de eigenschappen van het fantasie-Marburgvirus zijn: het verspreidt zich ''asymptomatisch''. Dus via mensen zonder of met geen noemenswaardige klachten: de ongevaccineerden, die zogenaamd ziek zijn, maar geen/weinig of aspecifieke klachten hebben, maar de ziekte zogenaamd wel verspreiden: Bekijk bijlage 5193
De gavi en de MSM begin augustus was er een zeldzame dode met Marburg in West afrika op MSM, die tijd had gavi een stuk Marburg de next pandemic, maar die hebben ze vaker met meer ziekten, nu kan het zijn dat ze voorsorteren op de volgende plandemic.Ik zie dat Marburgvirus telkens terugkomen in alternatieve kringen, ook tijdens mijn lezingen. Dit is een eigen leven gaan leiden. Wat is de oorspronkelijke bron van dit verhaal?
Mike
god straft direct: https://www.rtvnoord.nl/nieuws/867342/tientallen-coronabesmettingen-na-optreden-borrelband-ter-apel
Tientallen coronabesmettingen na optreden Borrelband Ter Apel
Martijn Klungel
Vandaag, 11:52 • 2 minuten leestijd
Op zaterdag 31 oktober was hier een optreden van De Borrelband in Ter Apel © Henk Binnendijk/Groningen in Beeld
Tijdens een feest van de Ter Apeler band 'Borrelband' in Hotel Boschhuis, zijn tientallen toeschouwers besmet geraakt met corona. Ook prominent bandlid Alex Vissering is ziek geworden.
Naar omstandigheden gaat het goed met Vissering, die het feest samen met de andere bandleden organiseerde. Er waren volgens hem zo'n 170 mensen bij het optreden en daarvan zouden 40 tot 50 mensen besmet zijn met corona.
'Ik weet niet wat ik dacht toen ik het hoorde', zegt Vissering over de situatie. 'Je gaat eens speculeren over de oorzaak en met vingers wijzen, maar dat heeft totaal geen zin. We moeten er nu voor zorgen dat we erdoor komen en het leven weer oppakken.'
Alex Vissering tijdens de opnames van zijn nieuwe solo-album © René Walhout/RTV Noord
Wel gecontroleerd op coronatoegangsbewijs
Volgens de artiest en ook de eigenaren van Hotel Boschhuis, die de zaal ter beschikking stelden, is er wel gecontroleerd op het coronatoegangsbewijs. 'Maar er hoeft maar één iemand naar binnen te gaan die corona onder de leden heeft en je krijgt dit soort situaties', zegt Vissering.
Je ziet dat veel mensen weer bij elkaar kunnen komen, maar eigenlijk kan dat dus niet
Alex Vissering - zanger en gitarist van De Borrelband
De artiest pleit er daarom ook voor om grote bijeenkomsten, zoals bijvoorbeeld optredens en feesten, voorlopig geen doorgang te laten vinden. 'Je ziet dat veel mensen weer bij elkaar kunnen komen, maar eigenlijk kan dat dus niet.'
Hotel dicht vanwege coronabesmettingen
Hotel Boschhuis in Ter Apel was de afgelopen week dicht, want ook de eigenaren zijn besmet met corona. Volgens eigenaresse Janine Porrenga een ongelukkige samenloop van omstandigheden: twee andere personeelsleden waren met verlof waardoor de familie Porrenga als enige overbleef om het hotel te beheren.
Het optreden van de Borrelband, die bestaat uit (prominente) Ter Apelers, was op 31 oktober. Hotel Boschhuis ging een paar dagen daarna dicht. Het hotel zegt woensdag weer open te willen gaan.
RTV Noord heeft de GGD benaderd om het aantal besmettingen te kunnen verifiëren, maar een woordvoerder geeft aan dat ze daar geen uitspraken over doen.
Nog niet eerst de klimafaat demo in islamsterdam, dat mag eerst een super spreader event worden, bij demonstraties tegen covid maatregelen komt besmetting niet voor...... Ze testen gewoon niet maar nemen ivmTelt de demo in den Haag gisteren al als een super spreader event?
Afgezien van dat de demo een buiten-event was en het concert van Alex Vissering een binnenconcert, lopen met de demo voornamelijk ongevaxten mee en waarschijnlijker is dat er veel gevaxten aanwezig waren bij het concert van Alex Vissering.Telt de demo in den Haag gisteren al als een super spreader event?