Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
lost sheep
Vind het schokkender dat ie van mijn belastingcenten een booster wil (met voorrang) voor zijn vakantie. Egoist.PSG WSP
Ach maak ik me niet druk om, hoe eerder ze omvallen hoe beterVind het schokkender dat ie van mijn belastingcenten een booster wil (met voorrang) voor zijn vakantie. Egoist.
ps: als ik hem zou kennen zou ik hem net als de anderen bekenden afgelopen zomer een vakantie toewensen waarbij ik ze toewens dat ze genieten alsof het hun laatste is. Je weet maar nooit tenslotte........
Ze vergeten te melden dat je het lareb niet hoeft te bellen als je je lampen aandoetDeze kreeg ik van een theoretisch opgeleide.
Bekijk bijlage 5246
De vergelijking gaat volledig mank. Rijden met koplampen aan in het donker draagt aantoonbaar bij aan ieders veiligheid. De zogeheten 'vaccins' bieden schijnveiligheid. Het is als rijden met koplampen aan maar dan met een blinddoek om: je waant je veilig maar op elk moment kan er een dodelijk ongeluk gebeuren!Deze kreeg ik van een theoretisch opgeleide.
Bekijk bijlage 5246
Heel herkenbaar ja, die heb ik ook al een paar keer gehad.Deze kreeg ik van een theoretisch opgeleide.
Bekijk bijlage 5246
Heel herkenbaar ja, die heb ik ook al een paar keer gehad.
Plus de "je weet ook niet wat er in frikandellen zit" reacties.
Goede vergelijking ook
Oja die ook indd.En: "je hebt vroeger ook prikjes gehad om je te beschermen tegen verlammingen".