Allemaal stemmen!!!
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De stand is nu 31%(eens) tegen 39% ONEENS. Verbetering binnen een uur !Bekijk bijlage 5282
Stand.nl: 'Het is goed dat het kabinet een nieuwe lockdown invoert'
Het is onvermijdelijk: vanavond kondigt het kabinet nieuwe maatregelen af om de coronacijfers te beteugelen. Een korte maar stevige lockdown moet op korte termijn het aantal besmettingen en ziekenhuisopnames verlagen.www.nporadio1.nl
40% oneens.De stand is nu 31%(eens) tegen 39% ONEENS. Verbetering binnen een uur !
what a load of crap ! om zulke plaatjes kan ik me echt boos makenDeze kreeg ik van een theoretisch opgeleide.
Bekijk bijlage 5246
Het zoveelste bewijs dat de doorsnee Nederlander oerstom is.
Dit is van het tv programma Mindfuck,
Dit experiment geeft perfect weer hoe de mensen zich gedragen, zeker ook heel toepasselijk in deze tijd.
Lekker als makke schapen achter de andere aan terwijl je geen idee hebt waar het voor is.
Er ging eerst niemand staan in deze rij omdat de rij leeg was, tot dat er 1 iemand vooraan ging staan.
Het gevolg is dat mensen hier gewoon bij aan sloten, niet eens wetende wat ze konden verwachten.
Vervolgens precies hetzelfde gedrag vertonen van degene voor je.
Dit is van het tv programma Mindfuck,
Dit experiment geeft perfect weer hoe de mensen zich gedragen, zeker ook heel toepasselijk in deze tijd.
Lekker als makke schapen achter de andere aan terwijl je geen idee hebt waar het voor is.
Er ging eerst niemand staan in deze rij omdat de rij leeg was, tot dat er 1 iemand vooraan ging staan.
Het gevolg is dat mensen hier gewoon bij aan sloten, niet eens wetende wat ze konden verwachten.
Vervolgens precies hetzelfde gedrag vertonen van degene voor je.
Ook binnen 'onze' kringen begeven zich mensen die hardleers zijn... Deze man bleef sws altijd al hangen in die linkse hoek...
sorryantivaxxer.com | stories of anti-vaxxers who died from COVID.
They thought COVID was a scam, until they lay dying from it. sorryantivaxxer.com tells their story using their own facebook and twitter posts.www.sorryantivaxxer.com
Als je die vraag aan mij stelt, dan dit: ik vind het persoonlijk interessant hoe mensen denken in het algemeen. En ik heb dit bericht bewust gezet bij deze rubriek en niet die over het coronavirus.Waarom deze trollen
Yep, dat zijn het namelijk propaganda trollenVraag je dat aan mij?