Red de schapen!

Kennis die, zoals ik al eerder gemeld had fuckinazieschade heeft.

Mevrouw is bijna 70 jaar, heeft na de eerste prik vaginaal bloedverlies gehad (sorry voor de beelddenkers waarvan ik er zelf ook 1 ben) en heeft nu ook nog huidkanker en constante buikpijn.
Ik had haar na de eerste prik al gezegd dat het bloedverlies door die prik komt en verteld over het Lareb, maar ik moest niet zoveel naar complotdenkers luisteren en ook stoppen met haar te waarschuwen.
Dus ook prik nummer 2 en griep en pneumokokkenprik gehaald.

Nu heeft ze het bericht via haar huisarts gekregen over het Lareb dat de bloedingen een bijwerking kunnen zijn van de prik en nu gelooft ze het ineens wel.
Goed zou je denken, dan zullen de oogjes wel langzaam open gaan.
Maar ze ziet het nu als volkomen normaal want er zijn veel meer mensen die bloedverlies hebben gehad en aangezien ze volgende week naar Duitsland wil voor een paar dagen heeft ze vandaag de booster gehaald.

Het is al niet eens meer een frustratie maar het begint op mijn lachspieren te werken.
Ergens snap ik dit wel want ook andere virale infecten kunnen tijdelijke cycles schommelingen als gevolg hebben en hoe erg is het echt? De kans dat mevrouw aan covid overlijd of ten minste heel ziek wordt is groter dan dat beetje bloedverlies impact zal hebben op haar leven.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan