Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Iemand moet dit soort mensen toch tot de orde roepen? Waarom is dat nog niet eerder gebeurd? Ik voel me ook niet geroepen trouwens.Druk druk druk, belangrijk belangrijk. En dan zo'n sjieke verzuchting " o tempora"
Verloren zielen daar is ieder woord een verloren woord, compleet zinloze energie verspilling, verdwijnen vanzelfIemand moet dit soort mensen toch tot de orde roepen? Waarom is dat nog niet eerder gebeurd? Ik voel me ook niet geroepen trouwens.
LEVEN lijkt niet echt een optie voor haar he? met d'r paniek neuroses....Die muts had beter een einde aan zichzelf kunnen maken. Dan had ze ook niet meer “besmet” kunnen worden door een hond.
Daar is een spuitje voorLEVEN lijkt niet echt een optie voor haar he? met d'r paniek neuroses....
Liberal zegt al genoeg tochDat wijf heeft zich omringd met pure satanische energie, kan haast niet anders... Als je haar bio bekijkt... Jeetje mina...
Waar heb je gevonden dat het een parodie zou zijn? Als dat zo is, waarom dan deze post?Het blijkt een parodie gelukkig, maar overigens wel echt een treffende.
Waar heb je gevonden dat het een parodie zou zijn? Als dat zo is, waarom dan deze post?
Waar heb je gevonden dat het een parodie zou zijn? Als dat zo is, waarom dan deze post?
Dit is geen satire deze muts is gestoord, het verzinnen is, dat alIn haar twitterprofiel stelt ze zichzelf voor als iemand die van satire/parodie houdt.