Red de schapen!

Wel hier is het buiten dragen ca 1 maand denk ik afgeschaft en nog zie je min 50% met masker op en gisteren zelfs nog 4 personen alleen in hun voertuig met eentje op. :ROFLMAO:
:ROFLMAO:
Toch erg! Ovejas estúpidas!🐑

• Leuk
Waarderingen: JVG
YHWH is de Hebreeuwse naam die aan Mozes werd geopenbaard en deze betekent 'Ik ben'. Het is de openbaring van God en kan dus gezien worden als een benaming van God.

Mike

• Leuk
Waarderingen: Surv
YHWH is de Hebreeuwse naam die aan Mozes werd geopenbaard en deze betekent 'Ik ben'. Het is de openbaring van God en kan dus gezien worden als een benaming van God.

Mike
Bewustzijn is dat wat de illusie van materie creëert. De (westerse) mens ervaart het bewustzijn als in zichzelf en kan niet zien dat ook het “zelf" hetzelfde is als dat wat de illusie creëert. Het menselijk brein is eenvoudig niet in staat om anders te denken dan oorzaak - gevolg en kan niet bevatten dat oorzaak en gevolg hetzelfde zijn.
Die niet materiële eenheid schept de verscheidenheid als illusie, maar blijft in zichzelf onverdeeld terwijl het de illusie bevat, want er is alleen dat.
Het besef dat het individu slechts beperkt waarneemt vanwege de functie van het brein creëert de illusie dat er iets groters moet zijn, terwijl er niet gezien kan worden dat dat grotere is wat dit alles is. Er is niets buiten dit.

Oh no..het blijft aan de gang met dat getest.. constant worden dingen verzet of afgezegd ,heeft der weer een een snotneus en test a €5,- in de neus gehad..en maar zeiken dat je nooit meer wat leuks hebt tegenwoordig meeeeeeehhhhh.....

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan