Wel hier is het buiten dragen ca 1 maand denk ik afgeschaft en nog zie je min 50% met masker op en gisteren zelfs nog 4 personen alleen in hun voertuig met eentje op.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Toch erg! Ovejas estúpidas!Wel hier is het buiten dragen ca 1 maand denk ik afgeschaft en nog zie je min 50% met masker op en gisteren zelfs nog 4 personen alleen in hun voertuig met eentje op.
Bewustzijn is dat wat de illusie van materie creëert. De (westerse) mens ervaart het bewustzijn als in zichzelf en kan niet zien dat ook het “zelf" hetzelfde is als dat wat de illusie creëert. Het menselijk brein is eenvoudig niet in staat om anders te denken dan oorzaak - gevolg en kan niet bevatten dat oorzaak en gevolg hetzelfde zijn.YHWH is de Hebreeuwse naam die aan Mozes werd geopenbaard en deze betekent 'Ik ben'. Het is de openbaring van God en kan dus gezien worden als een benaming van God.
Mike
JP is weer hilarisch
En labelen met QR-codes! Hoort ook bij schapenJa, en 22 maart weer muilkorven die schaapjes, na de verkiezingen
Zo'n geel label in de oren . QR dan niet nodig, hoeft alleen maar schaap op re staanEn labelen met QR-codes! Hoort ook bij schapen