R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Veel mensen niet helaas. Net ff in de supermarkt geweest echt de helft loopt nog met die luier op hun smoelwerk. Wist niet wat ik zag
Nu zou ik in Zaanstad ook zo'n ding op doen, je zal toch perongeluk herkent worden in een supermarkt in die regio, een beetje normaal mens schaamt zich toch doodVeel mensen niet helaas. Net ff in de supermarkt geweest echt de helft loopt nog met die luier op hun smoelwerk. Wist niet wat ik zag
Hahaha dit was in Beverwijk. Nog ergerNu zou ik in Zaanstad ook zo'n ding op doen, je zal toch perongeluk herkent worden in een supermarkt in die regio, een beetje normaal mens schaamt zich toch dood
Ach het is ten noorden van het Noordzee kanaal en ten zuiden van de lijn Volendam Egmond aan zeeHahaha dit was in Beverwijk. Nog erger
Nu zou ik in Zaanstad ook zo'n ding op doen, je zal toch perongeluk herkent worden in een supermarkt in die regio, een beetje normaal mens schaamt zich toch dood
Jij telt niet mee in deze... 070 is niet heel veel beterEen normaal mens wil sowieso niet gezien worden in 020-gebied.
Dan maar Noordoost Friesland.
Als je in Dokkum gaat wonen valt dat best meeDat is zo ver weg.
Daarom kom ik daar ook nietEen normaal mens wil sowieso niet gezien worden in 020-gebied.
Je woont er Purmerend Zaanstad Beverwijk Velzen en alles eromheen is 020 gebied, of Rabat aan het Noordzeekanaal mag ookDaarom kom ik daar ook niet
0251 en 075! Geen 020 ZeemanJe woont er Purmerend Zaanstad Beverwijk Velzen en alles eromheen is 020 gebied, of Rabat aan het Noordzeekanaal mag ook
Die nummers zeggen geen bal is gewoon 020 gebied zelfs de taal is het zelfde raar gebrabbel0251 en 075! Geen 020 Zeeman
0519 hier, overigens heb ik enkel 06Die nummers zeggen geen bal is gewoon 020 gebied zelfs de taal is het zelfde raar gebrabbel
Simpel… “omdat het na vandaag niet meer hoeft” is dan het antwoord. Mensen bedoelen het goed maar zijn zo makkelijk te bespelen.Gisteren keek iedereen je kwaad aan als je geen luier om had, als je vandaag vraagt waarom vandaag niet kijken ze je met die stomme ogen aan…….