Hier kan ik de visie van je huisarts m.b.t. lyme goed volgen. Het siert hem trouwens dat hij goed op de hoogte van de effectiviteit van de aangeboden behandelingsvarianten en dit met je deelt.
De tintelingen, zenuwpijn, en het afwisselend gevoel van pijn en minder gevoel in je knie, rugpijn en darmklachten en de afwijkende uitslag van de levertest zijn duidelijke signalen waar hij zich volgens mij op baseert.
Uit een link die ik jammer genoeg niet kan kopiëren wordt er gemeld dat er bij 30 % van de lyme B burgodorferi antistoffen in de urine gevonden wordt.
Het gaat om www.igenix.com/luatart.html
In de link die ik gisteren van sohf plaatste staat meer uitleg over al de mogelijke verschijningsvormen van lyme.
Dit citaat bij de variant Bartonella van de lymevereniging.nl geeft me hier nogal te denken
Bartonella
Er zijn 19 stammen van de bacterie Bartonella bekend, waarvan zeker drie ook bij de mens ziekte kunnen veroorzaken: Het betreft Bartonella henselae, Bartonella quintana en Bartonella bacilliformis.
Het vermoeden bestaat dat de door teken overgebrachte Bartonella mogelijk door een andere onbekende stam van Bartonella wordt veroorzaakt. Dit verklaart ook dat deze variant vaak niet door de testen herkend wordt. O.a. Bartonella schoenbuchii is een mogelijke kandidaat.
De meest bekende vorm van Bartonellose is Kattenkrabziekte, die wordt veroorzaakt door Bartonella henselae.
Nadat iemand is gekrabd door een kat die met Bartonella henselae is besmet, kunnen de bacteriën de wanden van de bloedvaten infecteren. De ziekte kan echter ook worden overgedragen door een met Bartonella besmette teek, na een bloedmaaltijd op een besmette kat of ander dier.
Symptomen:
De kattenkrabziekte heeft een incubatietijd van 3 tot 20 dagen. Het begint vaak met één of meerdere knobbeltjes (2-3 mm) op de huid in de buurt van de krab of beet. Dit worden al snel blaasjes waarop zich na enkele dagen een korstje kan vormen. Hierna verdwijnen de plekjes weer. Soms heeft men dit niet eens gemerkt. Na ongeveer twee weken kunnen de lymfeklieren groot en pijnlijk worden. Deze lymfeklierontsteking kan weken tot maanden aanhouden (gemiddeld 6 weken), maar verdwijnt uiteindelijk meestal spontaan.
AVIG staat voor de Artsenvereniging voor Integrale Geneeskunde. Ik zet de link er even bij.
http://www.avig.nl/
Ik heb hier trouwens nog een arts gevonden die ozontherapie toepast en naar het schijnt een begrip in jouw streek is in het behandelen van chronische klachten
http://orthokliniek.nl/over-ons/over-dokter-reijntjes/
Hem een keer bellen en een second opinion met alle onderzoeksresultaten in de hand bij hem vragen is misschien ook nog een idee !