Ik hou het even kort hoor vivianne.
Ik ben namelijk onwijs moe.
Deze test die jij noemt is ook Eem betere test dan de levende bloed analyse?
Of het nu Lyme is of gewoon nierstenen of wellicht iets anders, ik heb verbetering gemerkt in combinatie met gaps en wapf.
Ik blijf ervan overtuigd dat mijn darm probleem met 80% is verbeterd. Ik denk, maar dat is echt puur wat ik zelf ervaren heb, dat de pijn in rug uitstraling is geweest van mijn dikke darm. Dat er op dat moment mogelijk ook evt een nierprobleem speelde heb ik mij nooit gerealiseerd. Als dat al uit d'r scan gast komen natuurlijk. Dat weet ik nog niet. Beide problemen linkszijdig. Ook is er een probleem met de si gewrichten en heiligbeen in combi met lichte artrose in linker heup. Maar daar kan ik geen pijn van hebben.
Enfin, door meer vloeibaar voedsel kan ik nu beter voelen waar de resterende pijn zit. Em dat is echt links onder de zij doortrekkend naar lies en Been.
Ik denk dat ik dus veel eerder al meer vloeibaar had moeten eten.
Maar als ik destijds als ontbijt ei met spek nam of zo, kon ik remmen Nasr de toilet. Wel smoothies genomen destijds maar van groente en fruit. Dat ging dus ook niet goed.
Gister had ik na plassen echt bloed op toilet papier. Ik stond op uit bed met pijn in het hele buik gebied. Moeite met ademen. Elke adem haling gaf steken of was zeurend aanwezig en geen 1 enkele houding hielp. Pas in de loop van de ochtend trok het enigszins weg.
Vandaag heb ik wel 20 keer moeten plassen. Ene Keer heel nodig en veel. En ander keer met heel veel kracht omdat het niet komt.
Ik ben toch begonnen met de thee die Tanja had geadviseerd, in de hoop dat het minder werd. In combi met gember thee.
Momenteel probeer ik vast voedsel een beetje te mijden. Veel kefir, en melk wat ik inmiddels weer lekker begin te vinden na jaren.
Drink iets meer dsn een halve liter. Eerst warm genomen met vanille. Maar nu ook koud klok ik het zo weg.