Hi Vivianne,
Misschien heb je gelijk. Maar zo ziek als dat sommige Lyme patiënten het omschrijven, zo voel ik het niet. Vorig jaar wel. Maar een aantal klachten zijn wel verbeterd.
Ik lees ook veel over dat mensen die ziek zijn uit moeten kijken met rauwmelkse producten. Maar ik vraag mij af, sinds dat ik dat veelvuldig ben gaan gebruiken ik toch op een bepaalde hoogte wel verbetering merk.
Ik heb destijds idd een 10 daagse ab kuur gehad. gewoon pilletjes waarvan ik al twijfelde of ik het wel of niet zou gaan nemen. Uiteindelijke toch maar gedaan.
Ik weet dat Lyme je zenuwstelsel aan kan tasten.
Ik sta niet negatief tegenover een levend bloedanalyse. Dat absoluut niet.
Maar wil als 1e graag die nieren onderzocht hebben. Want ik maak mezelf er inmiddels best zenuwachtig over. Ik voel dat daar iets niet goed zit. Maar weet je, misschien zit ik er wederom weer naast en word er straks weer niks gevonden wat mijn klachten kan verklaren.Het is zwaar frustrerend en heet eerljk gezegd ik word er emotioneel van. Elke keer probeer ik weer iets anders en pak ik de dingen positief op. dan heb ik weer ergens pijn, tintelingen in mijn armen. Laatste dagen zwaar vermoeide benen bij trap lopen, pijn in mijn knieën en rug, lies etc.
Daarnaast een hoop gezeik met werk wat ook niet bevordelijk is.
Zit sinds maart thuis. Ik heb een tijdelijk contract welke 2 augustus af loopt.
Ik zou al gereintregeerd moeten zijn maar mijn werkgever heeft geen werk vanwege de branche (detachering) Hij kan mij niet plaatsen bij opdrachtgevers voor een paar uur in de week.
Ik heb mijzelf nu weer ziek gemeld omdat ik het echt vertik om beter uit dienst te gaan terwijl ik mezelf kut voel. Dan gaat het UWV het maar overnemen.
Aangezien ik niet de mogelijkheid heb gehad om te reintregeren kan ik niet aangeven hoe dat gaat. Bovendien ben ik het werk wat ik doe echt helemaal zat! Ik werk voornamelijk bij de overheid en ben helemaal klaar met de spelletjes en de poppenkast daar. Ik doe liever horeca werk of misschien een kantoor job elders.
Maar lichamelijk werk is voor mij ook beperkt omdat alles maar zeer doet. Vooral mijn rug.
Sorry voor mijn hele verhaal maar ik voel mezelf vandaag behoorlijk emotioneel omdat alles maar pijn doet en ik simpelweg alweer nachten niet slapen kan en steeds maar weer klaar wakker ben. Momenteel kan mijn kop het allemaal even niet handelen
En stel dat het idd te maken zou hebben met Lyme. Wat dan? Ik zie het niet gebeuren dat ik mezelf beter ga voelen met een mega dosis aan antibiotica.