Helaas staat de bottenbouillon op een laag pitje omdat ik in de buurt geen biol. botten kan kopen.
Ooit had ik 3 kilo tegelijk via internet, ga ik mmaar weer doen.
Ik begin de ochtend met fruit, meestal appel, tegenwoordig wat vaker ook ander fruit. Kiwi heeft extra enzymen, ook annanas en vooral papaya.
Na een 3/4 uur de enzymen, (cerebrase en vasolastica) na een 1/4 uur crackers.
Eerst nog levertraan
Ik eet iedere ochtend 2 (of 3) Rogge-spelt crackers, = 10 gr koolhydr. per stuk,
dik roomboter en geitenkaas of ei of soms spek (spek is niet biologisch) of advocado. Sinds de enzymen heb ik beduidend minder diaree-klachten (incontinent). Ik spoel darmen met water voor het geval je het niet weet.
smiddags misosoup - poeder - komt uit een potje, vaak een droog crackertje erbij.
Fauna Mana
Avondeten zoveel mogelijk groenten met vis of gehakt of ei. Meer dan 1 ei per dag eet ik meestal niet en ook af en toe alleen maar groenten.
Later in de avond indien ik nog een "gaatje" over heb nog geitenkwark met extra vit C. meestal geen fruit erdoor.
Ik houd graag fruit apart, schijnt ook niet zo goed te zijn om dat samen met kwark te eten.
Het is niet al te veel als ik soms zie wat anderen eten maar ik blijf al jaren op gewicht hiermee.
Aangezien dit geen stoelgangklachten geeft blijf ik het zo doen.
Zodra ik iets wil veranderen, bv kwark in de ochtend, blijf ik thuis om te kijken of het goed gaat.
Vanmorgen een paar kleinigheidjes veranderd, buik voelt nu niet goed. Ik moet nog boodschappen doen.