Relatie Dikke Darm en Bijnieren/Schildklier

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
@ liesje

Wat betreft voeding enz doe ik al alles. Biologisch, geen E-nummers enz. alles zelf koken, daar valt voor mij geen winst te behalen.

Wat eet en maak je dan? eet je vast of vloeibaar?
Botten bouillon? gaps?

Bianca, hoeveel van die THC en CBD gebruik je eigenlijk, jij bent toch degene met fybrio achtige klachten ook?
Voor deze klachten heb je hoge(r) THC percentage nodig.
Hier een link van Stichting Mediwiet, het gastenboek met heel veel vrouwen vooral met fybrio http://mediwiet.mygb.nl/

Wernard Bruining omschrijft fybrio met zgn "triggerpoints" en geeft vooral als oorzaak slecht slapen, dus slaap jij goed? (sorry als je het al geschreven hebt hoor, ik ben gewoon even "te lui" om alles terug te lezen maar probeer wel met je mee te denken. Er bestaat een FB-groep met allemaal fybrio patienten en die zijn enorm geholpen met de wietolie en zonder medicatie.
Misschien is het nodig om meer THC te gebruiken. Wel CBD navenant ophogen.

hoi Bianca,
jij bent toch degene met de fybrio achtige klachten, hoeveel THC en CBD gebruik je eigenlijk, voor fybrio heb je hoog percentage THC nodig is mijn gedachtengang (pijn en ontspanning).
Er is een FB-groep met fybrio patienten die enorme baat hebben met de olie.
Zie hier een link gastenboek bij Stichtingmediwiet.nl - http://mediwiet.mygb.nl/
met veel ervaringsverhalen.
Volgens Wernard Bruining heb je bij fybrio zgn "triggerpoints" die pijnlijk zijn en worden de klachten met name getriggerd door slecht slapen. Is dat bij jou ook?
Je zou die CBD en THC eens kunnen gaan ophogen en kijken wat dat met je doet.
Sommigen hebben binnen 10 min. baat bij de olie en bij anderen duurt het zelfs weken.
Ik ben "te lui" om je even terug te lezen maar probeer met je mee te denken. Misschien heb je er wat aan.

Iemand een idee wat de 2 sterretjes betekenen in mijn uitslapen bij Anti TPO?

Het is niet mijn bedoeling om je aan de antibiotica te laten gaan hoor !

Het zou jammer zijn dat er lyme speelt en dat dit regulier niet opgemerkt wordt en je verkeerd behandeld wordt. De persoon waar ik het over had doet het goed op kruidentherapie (fyto) en gemmo en hoeft geen antibiotica aan te raken.
Deze heeft ook 2 jaar in de reguliere mallemolen gezeten zonder dat er wat in de bloeduitslagen gevonden werd.

De sterretjes betekenen dat er een waarde buiten de grenswaarden valt.

En 2 sterretjes bij CMV?
Ik heb geen idee wat het is? De waarden daarvan zijn negatief maar toch 2 sterretjes?

hmmm nu lijkt het weer wel te werken, ik heb net 2x een verhaal neer gezet en wordt niet geplaatst om een of andere reden,
nog maar eens proberen Bianca,
hoi Bianca,
jij bent toch degene met de fybrio achtige klachten, hoeveel THC en CBD gebruik je eigenlijk, voor fybrio heb je hoog percentage THC nodig is mijn gedachtengang (pijn en ontspanning).
Er is een FB-groep met fybrio patienten die enorme baat hebben met de olie.
Zie hier een link gastenboek bij Stichtingmediwiet.nl - http://mediwiet.mygb.nl/
met veel ervaringsverhalen.
Volgens Wernard Bruining heb je bij fybrio zgn "triggerpoints" die pijnlijk zijn en worden de klachten met name getriggerd door slecht slapen. Is dat bij jou ook?
Je zou die CBD en THC eens kunnen gaan ophogen en kijken wat dat met je doet.
Sommigen hebben binnen 10 min. baat bij de olie en bij anderen duurt het zelfs weken.
Ik ben "te lui" om je even terug te lezen maar probeer met je mee te denken. Misschien heb je er wat aan.

Dus er is iets toch niet oké met mijn schildklier?
En ook niet met dat CMV? Heeft met herpes te maken??
De dochter van de huisarts heeft hier niks over gezegd de laatste keer dat ik bij haar was?
Alleen een verdoving geopperd in mijn zenuw of een homeopathisch consult als mijn eigen huisarts dus haar vader terug is van vakantie. Opbel tijd is natuurlijk alweer voorbij.
Fantastisch...

Ja misschien wil ik te snel. Sta niet bekend om mijn geduld idd.
Maar desalniettemin ben ik het nu allemaal even meer dan zat.

Copy paste is Tekst kopiëren en dan plakken.

Helaas staat de bottenbouillon op een laag pitje omdat ik in de buurt geen biol. botten kan kopen.
Ooit had ik 3 kilo tegelijk via internet, ga ik mmaar weer doen.
Ik begin de ochtend met fruit, meestal appel, tegenwoordig wat vaker ook ander fruit. Kiwi heeft extra enzymen, ook annanas en vooral papaya.
Na een 3/4 uur de enzymen, (cerebrase en vasolastica) na een 1/4 uur crackers.
Eerst nog levertraan

Ik eet iedere ochtend 2 (of 3) Rogge-spelt crackers, = 10 gr koolhydr. per stuk,
dik roomboter en geitenkaas of ei of soms spek (spek is niet biologisch) of advocado. Sinds de enzymen heb ik beduidend minder diaree-klachten (incontinent). Ik spoel darmen met water voor het geval je het niet weet.
smiddags misosoup - poeder - komt uit een potje, vaak een droog crackertje erbij.
Fauna Mana
Avondeten zoveel mogelijk groenten met vis of gehakt of ei. Meer dan 1 ei per dag eet ik meestal niet en ook af en toe alleen maar groenten.
Later in de avond indien ik nog een "gaatje" over heb nog geitenkwark met extra vit C. meestal geen fruit erdoor.
Ik houd graag fruit apart, schijnt ook niet zo goed te zijn om dat samen met kwark te eten.
Het is niet al te veel als ik soms zie wat anderen eten maar ik blijf al jaren op gewicht hiermee.
Aangezien dit geen stoelgangklachten geeft blijf ik het zo doen.
Zodra ik iets wil veranderen, bv kwark in de ochtend, blijf ik thuis om te kijken of het goed gaat.

Vanmorgen een paar kleinigheidjes veranderd, buik voelt nu niet goed. Ik moet nog boodschappen doen.

@ Liesje is er dan ook geen visboer in de buurt? je kunt ook bouillon trekken van vis botten.
Ik weet niet waar je woont? Maar volgens mij kan je ook wel ergens online bij een bio slager bestellen.

Ik rij elke week iets meer dan een half uur om mijn spullen te halen in `Kamerik.
zelf vind ik dat niet vervelend of te ver weg. Heb het er graag voor over.
Hier in de buurt is gelukkig wel een bio slager. Ik heb er van de week knie gewrichten gehaald en zenen. Ik at eerder ook een beetje zoals jij. En kon geen ei verdragen. Nu met meer vetten en dan een ei gaat het wel beter. De kefir gaat bij mij idd beter dan Yoghurt. Maar ik lust het allebei.
Fruit eet ik niet, behalve rood fruit. Door de kefir smoothie als ontbijt. 2 zacht gekookte eieren erbij.Ik hoop dat je het op orde krijgt. Vast voedsel verdraag ik minder goed dan vloeibaar. Een speklap bv verteert bij mij echt niet.
Ik maak veel soep.

Dankjewel Marijan,

Ik ben benieuwd wat je tekst is!
En die lyme is idd iets om in achterhoofd te houden.
En die 2 sterren bij TPO in mijn bloed ga ik morgen over bellen.

Die tekst was bij de spam terechtgekomen en is nu weer teruggeplaatst. Het is de post over die FB-groep van mensen met fibrio-klachten.

Mike

Fijn dat je met mij mee denkt.

De reumatoloog heeft destijds idd Fibro geconstateerd.
Maar met verandering van voeding ben ik daar wel vanaf.
Enige punt waar ik nog last van heb is bij mijn schouders.
met alle respect, maar ik geloof niet dat je niet van Fibro af kan komen.
Idd heb ik CBD met een hoog tbc gehalte. De pijn die ik voel uit zich nu vooraanmelijk heel erg aanwezig in het bekken gebied. Aan 1 kant. Linkszijdig.
Dat is altijd al het probleem geweest.
het slapen weet ik niet waar het door komt. Ik kan gewoon niet inslapen en lig maar te draaien te woelen en te zweten als een otter. Ik denk dat daardoor de pijn weer erger word. Schouder pijn word erger en dan beginnen de tintelingen in mijn armen.
Het prikkelt om zomaar te zeggen.

Amstelveen heeft geen biologische slager.
En juist de botten moeten biologisch zijn.
Ik kan uiteraard naar Amsterdam of Haarlem maar ........ ik ben nog graag thuis, daar voel ik me zeker. Ik heb geen auto.
Die vissoep zou kunnen. Ik zal eens naar lekkere recepten zoeken en dan maken.

@liesje je zou kunnen proberen contact te zoeken via deze site. Misschien kan je vragen naar botten?

http://devrijekoe.nl/webshop

Wat ik vergat te zeggen van de THC olie is dat als ik dat op hoog alles draait en ik misselijk word.

met alle respect, maar ik geloof niet dat je niet van Fibro af kan komen.
Idd heb ik CBD met een hoog tbc gehalte.

bedoel je of je er nou wel of niet van kan afkomen, ik denk dus van wel als dat niet goed is overgekomen.

CBD met hoog THC gehalte bestaat niet.
Wat gebruik je nu THC of CBD olie of beiden?

Ik bedoel dat je van Fibro wel af kan komen.
Ik heb CBD met THC in 1. Dus beiden.

Hoe bedoel je eigenlijk dat CBD met hoog THC niet bestaat?
Want per merk verschilt het aandeel THC wel.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan