RFK Jr.


Larry Elder vraagt RFK Jr: Vindt u dat Trump verantwoordelijk is voor Operatie Warp Speed?

RFK: “Ik houd hem absoluut verantwoordelijk, en voor een heleboel andere dingen waar ik het niet mee eens was tijdens de eerste Trump-regering.

Ik vond het niet leuk om te zien dat Scott Gottlieb geld verdiende bij de FDA, dat Alex Azar leiding gaf aan HHS, dat olielobbyisten leiding gaven aan het ministerie van Binnenlandse Zaken, dat kolenlobbyisten leiding gaven aan de EPA en dat een telecommunicatielobbyist leiding gaf aan de FCC.

Ik heb hier uitgebreid met president Trump over gesproken. Hij zei:

'Ik werd in 2016 verkozen, maar ik wist niet hoe ik moest regeren. En eerlijk gezegd was het verrassend dat we de verkiezingen wonnen.'

Hij zei: 'Ik werd meteen overspoeld door lobbyisten en zakenmensen. Ze zeiden allemaal: 'Benoem deze man, benoem die man.' En dat heb ik gedaan. Ik wou dat ik het niet had gedaan.'

President Trump heeft tegen mij gezegd dat we dit keer iets anders gaan doen. Daarom heeft hij het transitieteam vijf maanden voordat hij aan de macht komt, opgericht.

De laatste keer dat hij zijn transitieteam deed, begon hij in januari. Hij heeft het nu gelanceerd, ik ben erbij, Tulsi is erbij, Donald Jr. is erbij.”
 
Yes there is, Tim. It is called the U.S. Constitution. That is exactly what prevents the government from stifling dissent by labeling something “hate speech” or “misinformation.”



Yes, I understand, some forms of speech are repugnant, such as expressions of racial bigotry. Problem is, the category of hate speech expands to include everything the censors “hate.” As for misinformation, who decides what is true and what is false? The government? In authoritarian countries, yes, the government. That is why freedom of speech lies at the very heart of democracy.



Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.885
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan