RIP Boogie (Run In Peace)

Ik probeer 't eens
https://postimg.org/image/ujya018f9/
Dit is Giotto, op een doos van Bol.com

https://postimg.org/image/4939ntko5/
Dit is onze schoonheid Chiara.

Ik ben eens benieuwd of het gelukt is.

Dorothé

Je kan ook imgur gebruiken. Ik vind ze wel mooi op staan maar ken de originelen natuurlijk niet.

Ik.zie al wat er mis is gegaan, Dorothe. Je hebt de hotlink voor fora gekozen, maar het moet de hotlink voor websites zijn.

Mike

@Binc,

<Je kan ook imgur gebruiken. Ik vind ze wel mooi op staan maar ken de originelen natuurlijk niet. >
Ik bedoel dat je ze hier niet zo meteen kan zien zoals die van jullie. Je moet dus eerst de link openen. Ik zal eens kijken wat er niet helemaal goed gegaan is.
Dorothé

Zie 2 posts terug, daar beshrijf ik wat er mis is gegaan. Je hebt de verkeerde link gekozen, die van fora i.p.v. websites.

Als ik die link kies en jouw foto's upload lukt het wel, zie maar:

Mike

Mooi!

Ontspannen houding. Schone ogen zonder vergrote pupillen. Snorharen oké. Op deze foto's geen enkele teken dat er iets niet in orde is.

Eerste foto op die dood wel vergrote pupillen zie ik. Daglicht of avond? Gezien de houding van de rest van zijn lichaam verwacht ik schemer? Of hij is geschrokken van iets.

Onze Chiara hebben we nu 13 jaar. Ze is toch een zorgenkindje geweest, heeft geen moedermelk gekregen en wij hebben haar mee genomen uit Sardinie. We zijn al vaak met haar bij de dierenarts geweest, maar nu zijn we al 3 jaar niet meer geweest. Alles schijnt opeens goed te gaan. Ik heb ook het voer omgesteld en geef ook KZeezout.

Giotto hebben we dus als kitten en hij had al de entingen gehad in het dierenasiel. We hebben uit wanhoop hem toen ook nog een inenting gegeven tegen leukose, maar daarna niets meer en hij is nu 6 jaar. Afkloppen, maar hij is de gezondheid in eigen lijve. Een heel stevig lief kereltje. Laten we hopen dat het zo doorgaat.

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan