Sommige foto's zijn genomen 's avonds met de lamp in de keuken of in de woonkamer aan, weer andere met daglicht. Zie je wat ik bedoel met slechts subtiele zaken die zichtbaar zijn, zoals bijv. die vacht? En wat te denken van haar soepelheid en jeugdigheid idd, zie ook dat filmpje. Menige kat mocht wensen dat-ie er nog zo mooi en lenig bij stond op die leeftijd!
Hoewel ik opensta voor jouw observaties, weet ik niet altijd of deze per se op Boogie van toepassing zijn. Die vergrote pupillen kunnen ook het gevolg zijn van adrenaline, het was een mega-enthousiast beestje dat last had van 'chronische blijheid'. En wat te denken van het commentaar dat mijn vriendin heeft toegevoegd aan deze foto:
Jij zult dan zeggen: niks wijsheid, ik zie gewoon pijn. En misschien heb je gelijk, maar sta je ook open voor het feit dat dit echt een heel bijzonder beestje was? Ik noemde haar voor de grap wel eens 'the future of catkind'. Kan het niet ook zijn dat dit een heel bijzonder zieltje was, dat met haar 18 jaar heel erg wijs was en dat dit ook van haar gezicht was af te lezen?
En als ik toch bezig ben, zo moet Boogie zich gevoeld hebben toen ze overging:
In werkelijkheid was ze natuurlijk naar een vogeltje aan het kijken door het raam van ons balkon, iets wat mijn vriendin op zeer kunstzinnige wijze als volgt heeft vastgelegd:
Hier nog twee impressies van Boogie's gezonde vacht en jeugdige, enthousiaste uitstraling:
Hier is ze weer 'zonder pootjes':
En hier weer een closeup van onze diva:
Ik sluit af met deze ware woorden van mijn vriendin:
Mike