Schildklier

Pike,

In het begin had ik er veel baat bij, meer energie betere slaap etc.
Maar na een tijdje werd dit effect steeds minder. Daarbij kreeg ik ook een beetje last van mijn nek.

Hoelang heeft dat toen geduurd, weet je dat nog?

Ik ben er nu van overtuigd dat ik en beetje jodium tekort had en een vertraagde schildklier. Door die overdosis jodium ging mijn schildklier in overdrive wat in mijn geval goed voelde omdat ik te weinig schildklierhormoon op cel niveau heb/had.
Maar na een tijdje normaliseert deze situatie zich en de schildklier produceert dan weer de ‘normale’ hoeveelheid hormoon ondanks de overdosis jodium.
Dus heeft het innemen van zoveel jodium geen positief effect meer en kan zelfs negatief uitpakken. Ik neem nu 1 a 2 keer per week 150 a 300 MCG ( 2X adh) en dierlijk schildklierhormoon. Dit werkt tot nu toe goed.

Ik hoop niet dat zodadelijk hetzelfde gebeurd met het dierlijke hormoon.

finally-true-answers,

Ik heb 5 maand adrenal gebruikt en merk er niks meer van. Alleen de eerste maand merkte ik goed dat ik me wat rustiger/gelijkmatiger voelde.

Ik heb dit ook een paar keer gehad, alleen ging ik er dan langer mee door. Maar als ik het dan na een rust periode dan weer nam dan werd ik er weer minder minder gestrest door. Ik denk niet dat mijn bijnieren geheeld zijn, ook omdat mijn temperatuur nog te veel heen en weer gaat.

Ik heb geen naheffing gehad bij die bestelling. DHL lijkt er patent op te hebben de laatste tijd en dit wordt niet verzonden via DHL.

Nou, ik ben nog niet tegen gekomen dat ik geen heffing hoefde te betalen wanneer besteld buiten de EU. Misschien is dit in Nederland anders maar in België betaal je altijd indien het bedrag boven de 22eur icl. verzending is.

Dianthus, ik lees op die engelse website dat het produkt is van Cows. Wat hier in nederland wordt verkocht (op recept) is van varkens. (voor zover ik weet) Zou dat nog wat uitmaken?

Ja, dat vraag ik me ook af want varkens liggen toch dichter bij de mens dan koeien http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/dna-profiel-varken-doorbraak-voor-medisch-onderzoek dus is het niet interessanter om dit van varkens in te nemen?

Ik vroeg me ook al af of ik samen met iemand kon bestellen.
Weet jij de prijs?

Zoals ik het zie liesje bedraagt de prijs van verzenden 16,41euro, de dounekost (iHerb) zo rond de 16.90 EUR en het mag hierbij ook niet boven de 150 euro uitkomen incl. verzendingskosten of men betaald er nog een pak meer op.

Zelf ben ik er nog maar pas mee bezig en ik weet ook niet of ik een milde vorm heb of een iets ernstiger aandoening. Heb alleen last van koude handen en voeten dus ik denk dat ik eerst ga beginnen met de bijnieren met Nutricology adrenal 100mg en na een paar weken de raw thyroid. Maar eerst zien of ik met extra jodium ( Mannavital Platinum met 351 mcg natriumjodaat met 225 mcg elementair jodium met een optimale werkzaamheidm met een maximale opneembaarheid door de combinatie van fosfatidylcholine uit soja http://www.herbalorifa.be/index.php...cchk=1&option=com_virtuemart&Itemid=1 Iemand hier ervaring mee? ) resultaat mee behaal wanneer ik deze opschroef tot 4x daags. Kijk wt mijn temperatuur dan zegt en na twee weken ga ik eens beginnen met 30gr kokosolie van Amanprana daarbij. Eerst zien wat dit geeft.

Hoelang heeft dat toen geduurd, weet je dat nog?

Nee dat weet ik niet meer precies. Ik heb het ook niet heel lang aan een stuk door gebruikt maar meer een aantal weken en dan stopte ik er weer even mee omdat het effect minder werd. Dan na een tijdje toch weer gebruiken om dan te ondervinden dat het toch wel werkt maar dan na een aantal weken niet meer of minder.

Ik hoop niet dat zodadelijk hetzelfde gebeurd met het dierlijke hormoon.

Nee dat gebeurd niet.

Finally true

Ik neem om de 3 dagen 2 druppels lugol’s met geweekte paranoten/appelazijn, maar merk ook hier niet heel veel van, behalve dat ik mijn schildklier dan voel zitten. Het voelt dan alsof er wel wat in de schildklier gebeurt, maar ik krijg het er niet warmer van. Of meer energie

Ik vraag mij af of dat wel goed is als je de schildklier voelt zitten.

Hoi Pike,

nutri-meds porcine leveren ze niet meer. Ken je nog een andere goede aanrader ipv. deze? Ik zie ook raw thyroid maar dat is een mix van verschillende.

Pike,

Na het analyseren van bijnier/schildklier via diverse artikelen en hoe deze met elkaar in verbinding staan denk ik dat ik overactieve bijnieren heb. Wat kan ik het beste doen om de bijnieren hierin te ondersteunen zodat die trager gaan werken waardoor mijn schildklier hopelijk weer iets sneller zodat ik het warmer krijg?

Wat zeg je me nou, Dianthus? Jij overactieve bijnieren en een trage schildklier? En dat terwijl je behoort tot het superieure blanke ras dat zich heeft weten te ontworstelen aan het oerwoud, waar de zwarte mens nog steeds in verkeert. Wat zou Jozef Rulof hierover zeggen? O, ik weet het al: dit zijn tijdelijke ongemakken die we ervaren tijdens onze ascentie naar 12-strengig DNA!

Mike

Dianthus/Pike
Mijn arts gaf mij een flesje jodium zonder verdere toevoegingen. Ik mag 3 druppels maar neem er maar 1.
Als ik dat produkt bekijk van Dianthus dan raak ik het spoor bijster, zoveel toevoegingen die goed zouden zijn.
De thyroid-capsules van mij hebben maar 15 mg gram inhoud. Ik neem er nu 2, is wel beduidend minder dan jullie nemen. Ik heb wel meer klachten (eigenlijk nooit veel klachten gehad) dus gewoon maar uitproberen. Thyroid energie van Now slik ik er nu bij.
Koude handen en voeten heb ik altijd gehad, dus kan voor mij geen graadmeter zijn. Wel nu licht in mijn hoofd en hartkloppingen af en toe.

Ja, Mike. Zoals ik het zie heb ik meer last van stress (fysiek/lichemalijk) dan van een slecht voedingspatroon. Ik eet mijn eiwitten en mijn vetten en hou mijn kh onder controle dus de schildklier zal het niet zijn of toch? Ik heb een tragere schildklier dus dan zitten mijn bijnieren toch in een hoger standje, niet? En dat heeft dan toch meer met stress te maken? Of hoe kijk jij hier tegen aan?

En dat terwijl je behoort tot het superieure blanke ras dat zich heeft weten te ontworstelen aan het oerwoud, waar de zwarte mens nog steeds in verkeert.

Nee, Mike laat Jozef maar zijn want daar begrijp jij nu eens heerlijk niets van :) Het blanke ras is niet het superieure en zal je Gene Zijde (is Jozef niet op de eerste plaats) ook niet horen zeggen. Het leven is begonnen in het oerwoud (de zwartjes en zijn we allemaal geweest) en zo geëvolueerd naar het westen, naar het blanke ras. Je hebt 7 graden hierin. Dus van zwart naar blank en hier tussenin zitten alle rassen der aarde in en iedereen beleeft alle graden, doch het is nu zo verknoeid doordat de lagere graden zich gingen voortplanten met de hogere en andersom en zo zijn er de verzwakkingen in de lichamen ontstaan waaronder ook de kankers van vandaag. Het is niet zomaar dat een bepaalde constitutie van lichaam zich verbindt met een andere (hogere of lager) en dat daar geen problemen van kunnen komen. Toen dit nog niet aan de orde was, waren die lichamen zo sterk dat ze tegen extreme hitte en koude konden want met onze lichamen hoeven we echt niet naar die tijd terug te gaan of we zijn binnen een week/maand/jaar allemaal vliegen. Mag je nog zoveel vlees en melk eten als je wil.

O, ik weet het al: dit zijn tijdelijke ongemakken die we ervaren tijdens onze ascentie naar 12-strengig DNA!

Dat is new age crap en vind je bij hun niet terug. We krijgen hulp maar we moeten het wel zelf willen/doen en krijgen niets voor niets en er komen technische ontwikkelingen die door het magnetisme alle ziekten doen verdwijnen als sneeuw voor de zon zoals we kunnen lezen oa. op http://www.thisamericanlife.org/radio-archives/episode/450/so-crazy-it-just-might-work En zo komen steeds meer zaken naar voren die al voor ene eeuw besproken zijn door Gene Zijde waar Jozef maar een eenvoudig instrument voor was.

Maar nu even weer terug naar topic Mike. Wat zou jij doen als je het koud had aan voeten en handen? Dat is toch ene trage schildklier en een trage schildklier wil zeggen toch een iets snellere bijnier? Dus eerst zien of ik die bijnieren kan ondersteunen?

Hoi Liesje,

Als ik dat produkt bekijk van Dianthus dan raak ik het spoor bijster, zoveel toevoegingen die goed zouden zijn.

Er zit in 351 mcg natriumjodaat met 225 mcg elementair jodium (150% ADH), 22,2 mcg fosfatidylcholine uit soja. En zelf doe ik het uit de capsule en de rest van de stofjes die dan nog overlbijven vind je zo goed als overal in.

Koude handen en voeten heb ik altijd gehad, dus kan voor mij geen graadmeter zijn. Wel nu licht in mijn hoofd en hartkloppingen af en toe.

Als ik het zo zie kan ik die symptomen zo niet rijmen. Licht in het hoofd en hartkloppingen af en toe is typisch voor een snelle schildklier en dit kan dan ook duiden op een trage bijnier maar dan zou je het wel warm moeten hebben en dat heb je niet. Maar is niet goed volgens mij dat licht gevoel en hartkloppingen.

Hoi wig,

Dank je voor je reactie en over hoevele vet per dag spreken we ongeveer? Zelf zit ik zo rond de 15gr roomboter, 10gr tarwekiemolie voor de Vit E, en 30gr. olijfolie en hier wil ik nog eens 30gr kokosolie aan toevoegen. Ik sport ook wel lichtjes dus die kokosolie verbruik ik wel zo en vitamine c zit ik nu zo rond de 16gr=2.7gr natuurlijk C effectief en welke adrenal cortex raad je aan? -> http://www.vitamientjenodig.nl/zoek...l+cortex&ext_shop_controller[search][p]=1

Hi Dianthus,

In olijfolie en tarwekiemolie zit geen verzadigd vet, dan moet je vooral boter en kokosolie hebben, daar kan dus nog wel wat bij en het hoeft niet op de weegschaal. Er gaat bij ons grof geschat denk ik zo'n 500 gr boter/ghee en 1,5 liter slagroom, 250 gr kokosolie en net zoveel niervet/reuzel, plus nog een aantal lepels palmvet en 250 ml olijfolie doorheen in 1 week, wij zijn met 4-en, waarvan 2 onder de 10 jaar.

Dianthus, daar mag inderdaad wel meer verzadigd vet bij. Ik eet bijvoorbeeld zo'n pakje boter (250 gr) per dag en daarnaast nog ghee om in te bakken.

Zie deze post in m'n kwikontgiftingstopic over info over adrenal cortex.

Mark

Ik kan niet geloven wat ik lees. Is er nou niemand die jeuk krijgt van dit soort occult racisme? We komen allemaal uit het oerwoud, maar de blanke mens is al in een verder stadium (vijfde wortelras) en dus meer verlicht, ware het niet dat zijn bloed niet zuiver is door vermenging met lagere beestmensen. Dit is EXACT de occulte filosofie van Hitler en de nazi's, die door de geestelijk gestoorde Jozef Rulof werd gezien als een verlosser omdat hij de joden bevrijdde van hun negatieve karma.

En jij vraagt aan mij raad voor je fysieke gezondheid? Ik zou eerst maar eens wat doen aan mijn geestelijke gezondheid!

Mike

@nou Mike ik schrik hier ook van hoor!diegene die dat zegt moet wat doen aan geestelijke gezondheid bedoel je.

@Sampjes, just telling it like it is. Dit is geestelijk gestoord en heeft geleid tot de occulte rassenleer van Hitler!

Mike

Hoi Tanja,

In olijfolie en tarwekiemolie zit geen verzadigd vet, dan moet je vooral boter en kokosolie hebben, daar kan dus nog wel wat bij en het hoeft niet op de weegschaal. Er gaat bij ons grof geschat denk ik zo’n 500 gr boter/ghee en 1,5 liter slagroom, 250 gr kokosolie en net zoveel niervet/reuzel, plus nog een aantal lepels palmvet en 250 ml olijfolie doorheen in 1 week, wij zijn met 4-en, waarvan 2 onder de 10 jaar.

Maar hoeveel neem jij nu per dag ongeveer?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan