Schildklier

Zijn deze artikelen wel echt? De mens is toch altijd een omnivoor geweest? Waar haalt men de onzinne gedachte vandaan dat de neanthaler uitsluitend carnivoor was? Natuurlijk vinden ze in de uitwerpselen en tussen de tanden ook plantenresten! Kijk alleen al naar dat vegetarisch egebit! Moet je daar nu wetenschapper voor zijn om dat te 'ontdekken'? En ze zullen best wel eens een gerstkorreltje in hun mond hebben gestoken, maar op grote schaal granen telen deden ze absoluut niet!

Mike

hoi Mike punt van orde: er is iets raars aan de hand. Ik reageerde op een bericht van ene Keza die dit filmpje &safe=active had geplaatst. Nu blijkt dat bericht ineens weg. Maar vanochtend om bijv. 8:30 uur stond het er nog. Dit lijkt wel nieuw hackwerk.

Dat van die gerst is -voor mij in elk geval- ook niet heel interessant vergeleken bij de quintessence van het youtubefilmpje door keza geplaatst: hoe gestresster een mens is, hoe meer cortisolaanmaak: en nu komt het: cortisol balanceert de zuurgraad want cortisol alkaliseert. En bij meer cortisolaanmaak gaat de schildklier automatisch op zijn kont liggen. Dan is er in feite niets mis met de schildklier. De oplossing voor te veel cortisolaanmaak is volgens Bergman minder stress en als dat niet lukt dan op zijn minst veel antioxydanten, minder zure voeding, water drinken en meer plantaardige voeding.

Ik vermoed dat veel van die boodschap inhoudelijk hier niet best zal landen, maar hoe belangrijk is dat voor deze site vergeleken met het feit dat hier een hacker bezig lijkt te zijn?

Geen idee. Ik heb het niet weggehaald. Ze had het ook bij Kanker natuurlijk genezen geplaatst en dat heb ik wel verwijderd, maar niet hier. Heeft ze dat zelf misschien gedaan?

Mike

Ik heb andere bevoegdheden dan jullie, dus ik weet niet eens wat jullie wel of niet kunnen. Hoe dan ook, ik heb die post niet in dit draadje verwijderd.

Mike

hoi Mike, ok, ik begrijp het. Misschien dat als je het ene bericht weghaalt: als dat identiek is aan het andere identieke bericht in een andere rubriek dat ze beide tegelijk verwijderd raken?

1 post is verwijderd (topic kanker) en de andere (dit topic) is als spam aangemerkt en dus ook niet zichtbaar.
Wim

@Pike, het pakketje van naturalthyroid is terecht en bevind zich nu in Engeland. Het ziet er naar uit dat ik het pakketje toch ga ontvangen, weliswaar na meer dan 2 maanden maar toch! :)

Fijn dat het toch nog goed komt.
Ik heb er veel baat bij maar merk nu dat ik steeds minder nodig heb.
Misschien heb ik het toch maar tijdelijk nodig maar ik ben er tot nu toe iig erg tevreden mee.

Ik ga binnenkort ook maar eens met de natural thyroid beginnen. M'n bijnieren lijken aardig stabiel de laatste dagen. Lichaamstemperatuur schommelt niet veel meer, zelfs tijdens de leverreiniging die ik nu doe.

Die schildklier blijft interessant. Ik heb eens gekeken naar de natural thyroidsolution, kost 150 mg 32,94 + 16,- = $ 48,94. Hoeveel is dat in euro?
Vandaag op Nat.geografic om 21.00 Underworld Inc. onderwerp Fake Pharma. Nepmedicijnen.
Wordt straks herhaald om 1.00. Ik heb het helaas niet gezien. Kijk misschien nog wel even.
Natural th.sol. enz staat als ik zoek op Google bovenaan. Ik meen dat firma,s bovenaan staan bij Google als ze daarvoor betalen.
Ik kan wel redelijk Engels lezen maar kan toch niet snel al die pagina,s op Google nakijken om te zien hoe het zit met die hoeveelheden t.o.v. die ik nu gebruik.
Ik heb vrijdag een afspraak om mijn uitslagen te bespreken bij mij arts, mijn temp. in de ochtend is in ieder geval niet denderend. 36,2 rectaal.
Dus ik neem nu 30 mg. per dag. Ik vind het verschil tussen 30 mg en 150 mg toch wel groot zonder dat ik weet hoe het zit.
Heb inmiddels het boek gekocht maar dit soort info staat er niet in.
Ik heb een tijdje extra hormonen gesmeerd, is in bloed getest en ik weet nu de waardes. Wil eigenlijk nog wel eens proberen dit erbij te doen. Is weinig te vinden op Google hierover (voor mijn leeftijd) Ik kreeg jeuk van de DHEA (blijkbaar van de DHEA volgens arts) maar de waardes daarvan zijn goed.

@Liesje,

Natural th.sol. enz staat als ik zoek op Google bovenaan. Ik meen dat firma,s bovenaan staan bij Google als ze daarvoor betalen.

Wat bedoel je hiermee te zeggen? Het ligt er helemaal aan op welk zoekwoord je zoekt maar als je zoekt op natural thyroid solutions, dan zullen ze ongetwijfeld bovenaan staan omdat het met hun bedrijfsnaam + domeinnaam overeen komt. Daar hoeven ze niet zoveel aan zoekmachineoptimalisatie voor te doen.
Maar goed, elk online bedrijf doet tegenwoordig aan SEO, als je dit niet doet loop je achter en veel mis.

Die schildklier blijft interessant. Ik heb eens gekeken naar de natural thyroidsolution, kost 150 mg 32,94 + 16,- = $ 48,94. Hoeveel is dat in euro?

Liesje,
Ongeveer hetzelfde in euro's.
Maar je hoeft niet bang te zijn of die thyro gold wel oke is hoor. Ik ben er 100% zeker van dat dit helemaal is wat ze zeggen dat het is.
Je moet zoals ik al eerder zei niet gaan vergelijken qua milligrammen met je huidige medicijnen. Het is niet duidelijk hoe dit zich met elkaar verhoudt en thyro gold wil daar zelf geen uitspraken over doen omdat ze dan zouden beweren dat het een "medicijn" is en ze dan ook als zodanig kunnen worden aangemerkt.

Hoi Pike en Johan, ik ben sceptisch wat betreft de kwaliteit van eigenlijk alles wat er tegenwoordig te koop is, want die nat. thyroidsol. zou dan gemaakt moeten zijn van dieren die biologisch gehouden zijn, toch?
En als het dan bovenaan staat bij Google willen ze de eerste zijn die gezien worden.
Maar goed, het is nu eenmaal zo. Ik weet dat jullie ook allemaal proberen uit te vinden hoe het zit met alles wat te koop is. Daar hooef ik niet verder op in te gaan. Gisteren 1,5 uur gekeken naar een docu over chemtrails, wordt je ook niet vrolijk van.
Met mijn arts gisteren besproken dat ik om de schildklierwerking te verbeteren acupunctuur ga doen. Mijn lever en nier-meridiaan kunnen ook wel een zetje gebruiken. Dus voordat ik resultaat daarvan ja of nee heb duurt wel een tijdje. De ochtendtemp. kan me daarbij helpen.
Zijn er mensen die goede ervaringen hebben met acupunctuur?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan