Die schildklier blijft interessant. Ik heb eens gekeken naar de natural thyroidsolution, kost 150 mg 32,94 + 16,- = $ 48,94. Hoeveel is dat in euro?
Vandaag op Nat.geografic om 21.00 Underworld Inc. onderwerp Fake Pharma. Nepmedicijnen.
Wordt straks herhaald om 1.00. Ik heb het helaas niet gezien. Kijk misschien nog wel even.
Natural th.sol. enz staat als ik zoek op Google bovenaan. Ik meen dat firma,s bovenaan staan bij Google als ze daarvoor betalen.
Ik kan wel redelijk Engels lezen maar kan toch niet snel al die pagina,s op Google nakijken om te zien hoe het zit met die hoeveelheden t.o.v. die ik nu gebruik.
Ik heb vrijdag een afspraak om mijn uitslagen te bespreken bij mij arts, mijn temp. in de ochtend is in ieder geval niet denderend. 36,2 rectaal.
Dus ik neem nu 30 mg. per dag. Ik vind het verschil tussen 30 mg en 150 mg toch wel groot zonder dat ik weet hoe het zit.
Heb inmiddels het boek gekocht maar dit soort info staat er niet in.
Ik heb een tijdje extra hormonen gesmeerd, is in bloed getest en ik weet nu de waardes. Wil eigenlijk nog wel eens proberen dit erbij te doen. Is weinig te vinden op Google hierover (voor mijn leeftijd) Ik kreeg jeuk van de DHEA (blijkbaar van de DHEA volgens arts) maar de waardes daarvan zijn goed.