Spanje

Zoals eerder gezegd.

Sanchez heeft perscon gegeven en ... Om de uitspraken van de rechters te omzeilen kunnen de politici nu Estados de alarma a la carta aanvragen.

ook gaan er ca 2000 militairen worden ingezet.

Maar in mijn optiek doet dit nog niets af aan het feit dat er een constitutie is en daarenboven nog de internationale wetten en verdragen.

Ik heb vernomen dat de premier alle maatregelen rond corona naar de provincies heeft gedelegeerd, klaarblijkelijk om er vanaf te zijn ..

@Herr Sens

Inderdaad en zij kunnen dus lockdowns a la carte aanvragen

@Jeroenvz

In de Communidades de Madrid en Ciudad Real, maar wel met de vermelding dat igv een Estado de Alarma het wel weer mogelijk zou zijn. Bovendien zijn die Communidades in beroep gegaan.

presentador van een van de belangrijkste voetbalprogrammas van Spanje, el chiringuito de los jugones

https://www.facebook.com/carlos.lacv/videos/10218399939974743

vertaling :

Nu mogen de spelers elkaar omhelzen na een goal.

Ze mogen zelfs spuwen.

Op afzondering eten ze op 2m afstand van elkaar, maar op het veld mag er omhelst worden en er is niets aan de hand.

luister naar mij : we worden voor de gek gehouden

https://www.elconfidencial.com/espana/2020-09-01/gobierno-jueces-base-coronavirus_2732691/?fbclid=IwAR3mXVyqyZC20wgblSwhr9QqsBEQl2g6GH9GEAl_Iw1rVQha_KEI25ZBGbc

Enkele rechters hebben Covid maatregelen teruggedraaid.

Dus, wat doet de regering : wetsvoorstel dat de lagere rechters niet meer bevoegd zijn voor dit en enkel het HogerGerechtshof kan beslissen.

Men wordt rechter in Spanje na examens, rechters aan het HogerGerechtshof worden echter benoemd door de een commissie die wordt samengesteld door de politici.

Scheiding der machten ??

Ik vaardig een wet uit en de rechters draaien die terug wegens onwettelijk ? Wel dan schakel ik toch gewoon die rechters uit en zorg ervoor dat het enkel beoordeeeld kan worden door de rechters die ik aanstel/afzet.

Kijk hier gaat jullie geld naartoe :

OVERHEIDSSUBSIDIES AAN DE AUTONOME GEMEENSCHAPPEN OM DE "PANDEMIE" TE BEHOUDEN

Hoe meer tests er worden uitgevoerd, hoe meer "geïnfecteerde" (false positives PCR) er zijn, hoe meer ziekenhuisopnames er zijn, hoe meer geld de overeenkomstige autonome gemeenschap ontvangt.

Dit is een uittreksel uit de BOE van 17 juni 2020:

Het bedrag van  3.000.000.000 euro, wordt verdeeld op basis van de volgende criteria die fundamenteel verband houden met de uitgaven voor gezondheidszorg:

-25% van het bedrag zal worden verdeeld over de autonome gemeenschappen van het gemeenschappelijke regime volgens het aantal COVID-19-gevallen dat is gemeld, van patiënten die op 31 oktober 2020 moesten worden opgenomen in de ICU.

-10% van het bedrag zal worden verdeeld over de autonome gemeenschappen van het gemeenschappelijke regime op basis van het aantal tests uitgevoerd door PCR met betrekking tot de diagnose en monitoring van SARS-CoV-2, vanaf 31 oktober 2020.

-20% van het bedrag zal worden verdeeld over de autonome gemeenschappen van het gemeenschappelijke regime op basis van het aantal COVID-19-gevallen dat is gemeld, van patiënten die vanaf 31 oktober 2020 in het ziekenhuis moesten worden opgenomen.

https://www.boe.es/boe/dias/2020/06/17/pdfs/BOE-A-2020-6232.pdf

Culturele verrijking in Spanje:

https://www.frontnieuws.com/oproer-in-opvangcentrum-asielzoekers-vallen-de-politie-spaanse-aan-met-messen-en-stoeptegels/

Mike

Volgens EL MUNDO is de belangrijkste nieuwigheid van het document dat de president van de Eerste Kamer, Pilar Llop, heeft overgedragen aan de Senaat, een voorstel om het definitief goed te keuren in het Congres van Afgevaardigden, in het bijzonder is artikel 2 geschrapt. Het verklaarde dat parlementariërs "moeten handelen met volledige naleving en respect voor de grondwet en de rest van het rechtssysteem".

Maar met de wijziging aangebracht door de PSOE, is artikel 2 vervangen door het volgende: «De leden van de Cortes Generales zullen hun rechten uitoefenen en hun plichten vervullen uitsluitend met het oog op de verwezenlijking van het algemeen belang en zullen ervan afzien voordeel te zoeken of te verkrijgen economisch gewin".

Daarom zullen afgevaardigden en senatoren niet verplicht zijn zich aan de grondwet te houden om hun ambt uit te oefenen en te behouden.

DIT IS PILAR LLOP, DE PRESIDENT VAN DE SENAAT: POLYGLOT, RECHTER, FEMINIST EN MOEDER VAN EEN DOCHTER

Waarom we VROUWE Justitia hebben is mij een compleet raadsel. Als er 1 wezen een geboren marxist is en dus NIET rechtvaardig, dan is het wel een vrouw!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan