Spiritueel nihilisme

Erg gaaf dat je Nederlandstalige info over melanine hebt weten te vinden op een andere plek dan dit forum, ik dacht dat ik de enige was die op dit spoor is gekomen. Ik ga het in detail lezen en kom er nog op terug!

Mike
 
Serie
Melanine Gods Dust;




En dan zie je rechts van het filmpje nog andere filmpjes. het lijkt me een interessante link.
Dorothé
 
Die Ralph Smart (zie post hierboven) lijkt me best wel interessant. Hij schrijft ook boeken (in het Engels).
https://www.bol.com/nl/p/feel-alive-by-ralph-smart/9200000022366591/
Feel Alive by Ralph Smart explores the infinite potential in human beings, and discovers how we can awaken our infinite power. We talk on relationships, mind control, organic food and becoming the greatest version of yourself. To feel alive is to be free, being free is our birthright.
Dorothé
 
Die 2 laatste posts gaan dus niet over melanine, maar over melatonine.
Toch wordt ook de pijnappelklier aangehaald. Had dat niet ook te doen met de melanine??? Of haal ik nu iets door elkaar?
Dorothé
 
Mike,
Dit facebookadres van de Holy Tablets MOET je echt bekijken! Ik heb er enkele posts over geschreven en links geplaatst.
Ik ben benieuwd of dit overeenkomt met jouw visie.

Dorothé
 
Ik ben het zelf nu rustig aan het doorlezen. Ik heb het geplaatst vanwege Phil Valentine.
Toch kan ik er niet al te veel mee aanvangen.
Groene kleur - photosynthese - en de mens had die kleur eerst ook...... ik weet het niet. Komen we daar niet uit bij de aliens....???
Dorothé
 
Ik geloof dat ik me toch maar meer aan jouw kennis houd, Mike. Ik ben niet zo zeker van die info die ik geplaatst heb. Sorry hiervoor.
Dorothé
 
Geen probleem hoor.
Ik heb in ieder geval genoeg te lezen (wat jij allemaal hier neergezet en beschreven hebt)
:-)

Ik ga die info die ik hier gezet heb, dus maar even niet lezen. Ik ben bang dat ik anders misschien toch op een verkeerd spoor kom.

Als je misschien over een weekje of zo een beetje tijd hebt, is dat ook goed. Geen haast en geen stress.
Dorothe
 
Die Ralph Smart die ik een paar posts hierboven met link neergezet heb, spreekt volgens mij niet de waarheid.
Hij heeft het over de pijnappelklier ontkalken.
Dit o.a. door raw food en geen dierlijke producten.
Nou, dat lijkt me raar.
Mede omdat de melanine een stof is die met duister/donker te doen heeft, dus in donker gekleurde producten voorkomt, dus aards, en hoe kunnen we het aardse voeden, d.m.v.. dierlijke producten.
Voor de rest spreekt hij wel over goede zaken, fluoride etc.
Natuurlijk is er veel chlorofyl in bv. chlorella, dus dat zal zeker goed zijn.
Maar zijn veganistische/rawfood lijkt mij niet de juiste weg.
Dorothé
 
Is het alziend oog van de elite dus het symbool voor de pijnappelklier? En is er daarom bij vele gebouwen met nog oude symboliek van de vrijmetselaars het teken van de pijnappel (denneappel)?

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.194
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan