Spiritueel nihilisme

Hoi muis,
bedoelt hij dan de invloed van de frequenties van bv. de planeten op de aarde en daarmee de mens?
Dat is waar. We hebben daarom vb. eb en vloed, de jaargetijden etc.
Verder is er bij de vrouw de menstruatiecyclus. Dit heeft allemaal te doen met frequenties.
Maar dit is niet door zogenaamde aliens.
Dorothé
 
Martijn doelt wel echt op "beings" ofwel "wezens", ja Mike ik vind hem toch wel goede dingen zeggen. Of er wel of geen wezens zijn daargelaten.
 
Vond het wel een mietje eerst maar toen had ik hem op staan en luisterde ik terwijl ik in huis bezig was en toen dacht ik: oke hij heeft echt punten.
 
Ik heb het gesprek ook gezien van Martijn van Staveren en Arjan Bos en ik ben het met Muis eens. Hij zegt goede dingen. Mike ik kan niet bewijzen dat buitensaards leven bestaat maar ja ik kan ook niet bewijzen dat de wind waait en hoe ik lief heb.
Ik ken mensen die ze kunnen zien en ufo's worden ook gespot hoewel nasa het niet wil toegeven. Die mensen zijn niet gek!

 
Mike ik kan niet bewijzen dat buitensaards leven bestaat maar ja ik kan ook niet bewijzen dat de wind waait en hoe ik lief heb.

Doet denken aan de Agnostic Code van South Park:



Mike
 
Heeft iemand deze pagina wel eens gezien van Johan Oldenkamp? Dit is wat ik daar lees over mezelf:



Mike Donkers

Naast heel veel waardevolle informatie over gezonde voeding is Mike Donkers (1968) echter ook een fervent voorstander van vlees eten. Alles wat hij daarover beweert is echter gebaseerd op een geloofsysteem, en nadrukkelijk niet op wetenschappelijke feiten. Met een gebalanceerd veganistisch dieet krijgen wij namelijk alle benodigde voedingsstoffen binnen, in combinatie met voldoende zonlicht. Daarnaast sluiten mensen als Donkers hun ogen voor de ethische en spirituele aspecten van vleesconsumptie.

Ik kom er overigens nog goed vanaf als je leest wat hij over anderen schrijft! Ik kan hierop de volgende variant bedenken:

Johan Oldenkamp

Naast heel veel waardevolle informatie over metafysische onderwerpen is Johan Oldenkamp echter ook een fervent voorstander van veganisme. Alles wat hij daarover beweert is echter gebaseerd op een geloofsysteem, en nadrukkelijk niet op wetenschappelijke feiten. Met een gebalanceerd veganistisch dieet krijgen wij namelijk bij lange na niet alle benodigde voedingsstoffen binnen. Daarnaast sluiten mensen als Oldenkamp hun ogen voor de ethische en spirituele aspecten van plantenconsumptie.

Mike

 
Wow, je bevindt je niet in best gezelschap in die lijst. Daarmee degradeert hij jouw wel heel erg. Trieste actie.

Joost
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.237
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan