Ron Fonteine
Het mandela effect - de verwarring
Via een lezer kreeg ik dit bericht dat op een pagina van een vriendin was geplaatst en wel een verklaring kan zijn van veel verwarring nu in de wereld. Het zogenaamde Mandela effect.
In de afgelopen weken ben ik zelf erg van slag geweest door het 'Mandela-effect' dat mij ineens duidelijk werd (zie video over wereldkaart in de groep). Ik voelde aan dat het verhaal groter was dan simpelweg naar een andere tijdlijn of parallel universum schuiven. Waarom? Omdat de frequentie in deze tijdlijn niet perse beter voelt als ik intune op bv het wereldnieuws.
Gisterenavond reed een man recht voor mijn woning zijn auto de haven in nav een ruzie. De drenkeling was vervolgens weer aan wal kunnen komen voordat de hulpdiensten er waren en zat in verwarde toestand op het trapje voor mijn voordeur. Ik ben niet naar buiten gegaan maar heb de energie heel duidelijk gevoeld. En deze 'verwarde' staat binnen een mens wordt uitgelegd in deze video. Eerst volgt korte uitleg over wat het mandela-effect is, daarna een lezing over quantum-computing, maar daarna (ongeveer bij 40 min) volgt de belangrijkste informatie.
Daar waar we middels het ascensieproces bezig zijn om onze frequentie te verhogen en terug te gaan naar heel-wording, blijkt dat CERN op dit moment bezig is met het verhogen van de donkere deeltjes in de wereld, de anti-materie, die enorme chaos zal veroorzaken. Deze antimaterie, ofwel de schaduw, wordt in iedere persoon geactiveerd. In de video wordt dit uitgelegd via een link naar bijbelse context. Zelf wil ik heel duidelijk stellen dat het hier de lager astrale dimensie betreft. Dat is de 4e dimensie, waar ook tijd door elkaar kan lopen. Vandaar dat het mandela-effect ook zorgt voor veranderingen in de geschiedenis. Op het moment dat je naar de 5e dimensie shift, ben je voorbij dit niveau! Dat wil zeggen dat je impulsen, de chaos vanuit de schaduw in jeZelf, kunt containen/overstijgen! Omdat alles met elkaar verbonden is, kun jij daardoor een stabiele factor zijn voor de omgeving als de portals naar de lagere astrale dimensie verder geopend worden door CERN. Deze informatie zou je angst kunnen inboezemen. Ik deel het echter om jou een voorsprong te geven, before the shit hits the fan ...
Nogmaals: wat kun jij doen om jouw eigen schaduw te integreren, wat kun jij doen om jouw frequentie te verhogen, en hoe kun jij een 'Lighthouse' zijn voor je omgeving? Kun jij die hogere frequenties vasthouden of verdwaal je in lager astraal 4D? Ik weet dat het een ingewikkeld verhaal lijkt, maar zolang we nog steeds op het niveau van de dualiteit leven, klopt dit verhaal van materie en anti-materie, licht en donker. Het is de structuur van deze dimensie. En in deze dimensie is nu een strijd gaande om te voorkomen dat je door kunt stromen naar de 5e. En die strijd tussen donker en licht is in veel religies, culturen en voorspellingen doorgegeven. We zitten er nu midden in. En dit is de uitleg op quantum niveau van hoe het werkt.
&feature=youtu.be