Jakob,
Ik heb het link die je gaf doorgelezen.
Hoe kan dat dan dat ik aura's kan zien? hoe kan het dan dat als ik een papiertje op de prikker doe? ik met mijn geest deze rond kan laten draaien? hoe kan het dan dat ik meer dan drie dagen geleden onverklaarbare geluiden in mijn kamer heb gehoord terwijl er helemaal niemand was?
Telekinese door mij uitgevoerd
Punt is alleen wel dat mijn telekinese niet sterk is. Die miljoen dollar durf ik pas aan te gaan als mijn telekinese sterk genoeg, dus als ik nog heel wat zwaardere voorwerpen kan bewegen dan een papiertje op een prikker.
En toen ik drie jaar oud was zag ik geesten terwijl ik in bed lag, ik was bang en moest mijn ouders roepen. Deze herinneringen is mij bijgebleven!
En stukje uit jouw link
Quote:
"Tot nog toe zijn er geen mensen gevonden die praktisch gebruik kunnen maken van hun veronderstelde paranormale gaven. Paragnosten, pendelaars, paranormale genezers, wichelroedelopers, auralogen en andere 'begaafden' hebben hun grote claims nog nooit overtuigd kunnen waarmaken. We kunnen niet uitsluiten enkelen van hen soms iets boven de kansverwachting scoren, maar dat biedt absoluut geen verklaring voor hun populariteit, want zulke effecten zijn zo klein dat alleen een statisticus ze zal opmerken. "
Nou dus wel. Paranormale genezers zijn erin geslaagd hun paranormale krachten te gebruiken om iemand te genezen, dat is toch wel vastgesteld met resultaten die in dat linkje te vinden zijn wat ik enkele reacties van mij terug gaf.
Gezondheid,