Spiritueel nihilisme

Of liever gezegd: immaterie. Wetenschappers denken een octaaf te laag. Het is aantoonbaar dat alle materie voortkomt uit immateriele energie!

Mike

 
Debsy,

Ik heb mij al jaren verdiept in de zichtbare en meetbare resultaten van paragnosten....nog nooit heeft de inbreng van deze helderzienden ertoe bijgedragen in het oplossen van een verdwijning of het ophelderen van een moord.... nog nooit ! Ondanks het vele giswerk die men hanteert om maar zoveel mogelijk proberen te scoren blijken de bij elkaar gegokte beweringen slechts 10 & waarheden te bevatten, dan dan gat het meestal over algemene zaken die jij en ik ook hadden kunnen raden. In eerdere berichten noemde ik deze personen charlatans die voor veel geld mensen in nood op een verkeerde spoor te zetten. Wat denk je waarom programma's als Char of Derek Ogilvie of het zesde zintuig nooit live wordt uitgezonden ?....omdat de kijker alle miskleunen er dan meteen uit pikt en daar zit geen paragnost op te wachten, alleen wat men goed geraden heeft wordt uitgezonden en dat geeft weerspiegeling van de realiteit !

 
Quote:
Het is aantoonbaar dat alle materie voortkomt uit immateriele energie!



Nee, alles is constant en niets anders dan energie in de vorm die het uitdrukt. Geen atoom is vast, het zijn "energiebolletjes" en daar bestaat alles uit, dus niet in de zin van eenmaal gemaakt, maar in de zin van voortdurend opnieuw geschapen.

 
Het is de uitzending over Leon Groeneweg. Kijk maar zelf. Naar mijn idee was dat niet geacteerd.

 
Kijk liever naar de uitzending van het zesde zintuig over de zaak van Marianne Vaatstra....hoe geweldig onze paragnosten ook hun best deden om er lustig op los te raden blijkt er achteraf geen barst van de kloppen. De wanhopige familie ging wel mee met de uitlatingen van Peter Hurk dat er twee daders moesten zijn en dat de dader vaker meisjes seksueel heeft lastig gevallen. Hieruit blijkt dat men wil horen wat het beste voor iemand uitkomt....nu weten we wie en wat de dader was en alle paragnosten zaten er faliekant naast ! Men gokt er maar wat op los in de hoop om feedback van de familie te krijgen om zonodig het verhaal ter plekke nog gauw te kunnen corrigeren....weer een typisch geval van gold reading

 
Die man heeft toegegeven dat hij de dader was en in detail vertelt hoe en waarom hij het gedaan heeft. Nee natuurlijk heeft hij het niet gedaan, meneer wou gewoon 20 jaar of nog langer van zijn eenzame rust genieten....dat zal het zijn !

 
Enne...ik schrijf bewust gold reading omdat het voor de "paragnosten" gouden bergen oplevert !!

 
Er zijn manieren om iemand te laten 'toegeven' dat hij het gedaan heeft. En geef nu maar gewoon toe dat je niet goed kan spellen...

Mike

 
Toch ook nooit toevallig van DNA-tests gehoord zeker ?...dat deze trouwe kerkganger met niet meteen als verdachte wordt gezien begrijp ik nog wel....MAAR....helaas liegen deze test niet....en maar goed ook !

 
Mensen die dat doen zijn geschift, temeer een reden dat hij het gedaan heeft ! Of jij de man nou gelooft of niet maakt niet uit in deze zaak. Meneer is ten prooi gevallen aan de moderne DNA technieken die er nu zijn en die liegen niet. Hoe goedgelovig moet je dan zijn om dan nog te verkondigen dat hij het niet gedaan zou hebben.

En van de kant van de Vaatstra 's heb ik niemand met een woord horen twijfelen of hij de dader was of is !

 
hmmm, justitie kan ons alles wijsmaken, kijk alleen maar naar Jeugdzorg en hoe alles en iedereen van verzorgers tot politie, justitie, rechterlijke macht overal mee wegkomt.

Wat ze dus op de MSM zeggen geloof ik geen snars meer van, het is andersom denken en de zaak Vaatstra zit ook heel anders als de meesten van ons denken. Dit zaakje loopt tot in de hoogste regionen. Ik wil hier geen uitlatingen over doen verder.

Net als de dood van het jochie Anass. Zelfmoord zeggen ze. Nou, ik dacht het niet. Het hele verhaal klopt geen bal van. Hij is gewoon vermoord door een stel satanisten.

 
Marijan,

Justitie maakt heel Nederland niets wijs hoor, het zijn de helderzienden / paragnosten de paranormaal begaafden die lichtgelovige mensen proberen wijs te maken dat ze alles in hun glazen bol zien. Natuurlijk zijn er ook rechtelijke dwalingen te bespeuren maar met de huidige nieuwe DNA-technieken moet je een goed verhaal en bewijs hebben om te je onschuld te bewijzen ! De laatste decennia schietende paragnosten en helderzienden als paddenstoelen uit de grond en geen wonder, het is en lucratieve bezigheid en de resultaten zijn niet te toetsen. Neem Jomanda uit Tiel waar bussen vol goedgelovige mensen tankwagens vol ingestraald kraanwater mee naar huis namen en waar mensen die jaren aan een rolstoel waren gekluisd weer enkele meters na een healing konden stappen... waarna er een luid gejuich in de zaal opstak. Helaas is deze vrouw met haar bijzondere krachten uit Nederland vertrokken en vertoont ze haar kunstjes in Canada, (want ook Canadese dollars zijn welkom)....jammer want ook ik had nog wel een bus vol gehandicapten met een dwarslaesie richting Tiel willen sturen..... en als ze er ook maar eentje weer aan het lopen had gekregen was de "healing" voor mij al geslaagd ! Natuurlijk, mensen die ziek zijn willen beter worden en mensen die blind zijn willen weer kunnen zien, dat is ook de reden dat ze alle middelen aan grijpen alle om dat doel te bereiken en ik verzeker u dat de volgende Jomanda's al staan te popelen om in de voetsporen van hun gewiekste voorgangers te treden. Misschien dat er hier op dit forum iemand met deze gaven meeleest voor een sollicitatie, naast uitstraling en enige welbespraaktheid is er geen studie of opleiding voor nodig....hooguit een bankrekening op de Kaaiman eilanden. Derek Ogilvie begon er op zijn 43 ste mee na eerst met een paar seksclubs failliet te zijn gegaan.....je bent nooit te oud om te leren !!

 
Quote:
Misschien dat er hier op dit forum iemand met deze gaven meeleest voor een sollicitatie, naast uitstraling en enige welbespraaktheid is er geen studie of opleiding voor nodig....hooguit een bankrekening op de Kaaiman eilanden. Derek Ogilvie begon er op zijn 43 ste mee na eerst met een paar seksclubs failliet te zijn gegaan.....je bent nooit te oud om te leren !!



Jammer hoor, om mensen die hier aangeven bepaalde voor de huidige wetenschap onverklaarbare dingen te hebben meegemaakt weg te zetten als louter en alleen (potentiele) charlatans en oplichtertjes die misbruik van kwetsbare mensen willen maken...

 
Dit soort goochelaars of illusionisten die proberen mensen met multi-interpretabele vragen en antwoorden op een verkeerd been te zetten doen het alleen voor het geld Pike en nergens anders voor !!. Ze kunnen naar het schijnt helderziende indrukken oproepen, "energieën" met bepaalde informatie oppikken, paranormale diagnoses stellen, met de doden spreken, en nog veel meer. Het geloof in magische krachten dat hier gepropageerd wordt, is echter in strijd met de resultaten van wetenschappelijk onderzoek !.....En ook jij weet dat het moeilijk te verifiëren valt als er mensen beweren dat ze met de doden communiceren, maar het moet het tegenovergestelde gebeuren, namelijk aan tonen dat je het kan bewijzen ! Ik wil met iedereen op dit forum de weddenschap aangaan als iemand suggereert dat hij of zij over paranormale krachten bezit dat als ze mijn opgezette test ondergaan er niet bij is die Cum Laude zal slagen, voorop gesteld dat ik de tests bepaal die ze moeten ondergaan, spoken of geesten zien of met de doden praten kan iedereen beweren maar dat is te gemakkelijk en niet te bewijzen....nou wie meldt zich aan ?

 
tjonge jonge Jakob wat maak er toch een punt van, als mensen baat hebben bij een gesprek of sessie met een zgn. paranormaal begaafde wie ben jij dan om dat te veroordelen?

heb jij er op één of andere manier baat bij om te bewijzen dat "paranormaal" niet bestaat?

of is het een obsessie?

dick

 
Hebben jullie er baat bij om mee te gaan in een hypothese die niet bestaat ?....jij zegt het goed...een zogenaamde paranormaal begaafde. En ja ik wil die tests wel doen hoor, graag zelfs...al was het alleen maar op de euforie van deze mensen dat ze over paranormale krachten beschikken wat te temperen !

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.826
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan