Dit soort goochelaars of illusionisten die proberen mensen met multi-interpretabele vragen en antwoorden op een verkeerd been te zetten doen het alleen voor het geld Pike en nergens anders voor !!. Ze kunnen naar het schijnt helderziende indrukken oproepen, "energieën" met bepaalde informatie oppikken, paranormale diagnoses stellen, met de doden spreken, en nog veel meer. Het geloof in magische krachten dat hier gepropageerd wordt, is echter in strijd met de resultaten van wetenschappelijk onderzoek !.....En ook jij weet dat het moeilijk te verifiëren valt als er mensen beweren dat ze met de doden communiceren, maar het moet het tegenovergestelde gebeuren, namelijk aan tonen dat je het kan bewijzen ! Ik wil met iedereen op dit forum de weddenschap aangaan als iemand suggereert dat hij of zij over paranormale krachten bezit dat als ze mijn opgezette test ondergaan er niet bij is die Cum Laude zal slagen, voorop gesteld dat ik de tests bepaal die ze moeten ondergaan, spoken of geesten zien of met de doden praten kan iedereen beweren maar dat is te gemakkelijk en niet te bewijzen....nou wie meldt zich aan ?