Spiritueel nihilisme

Poeh.. ik zou dit 12 minuten durend YT filmpje van Marcella Piper-Terry over (levend) geaborteerde foetussen voor weefsels voor vaccins eerst in vaccinaties of LBGTQ zetten maar het past ook hier gezien het probleem geslachtsidentiteitstoornissen wat vaccinaties met levende materiaal van ongeboren babys geeft. Eigenlijk komen meer zaken naar voren.

Pas op: Walgelijk en Afschuwelijk!!
 
niks teveel gezegd Johnny, inderdaad afschuwelijk walgelijk!
Ik wist al dat er baby's levend geaborteerd worden en uit elkaar geknipt en gesneden maar dit filmpje gaat nog verder, het hele vaccin gebeuren van begin tot eind is absoluut niet pro-life. Het lijkt een horror in de ergste vorm.
 
Heftig johnny.. geen wonder dat jonge kinderen leukemie krijgen. Wat een anticreatie, bah!
 
Bedankt.

Ja, je hebt die lezing toen ook in Tegelen gegeven. Ik heb elk woord opgeschreven, maar nog niet op de computer uitgewerkt. Misschien scan ik de geschreven tekst wel voor mezelf in, want het is VEEL tekst. Ik heb toen ook die 2 video's over "What the bleep do we know" gekocht.
Die lezing van jou is trouwens geweldig.
Het had toch weer zaken toegevoegd aan de grote hoeveelheid info die ik hier op het forum al gekregen had (je hebt me hierover al megaveel vragen beantwoordt).

Dorothé
 
Black Pigeon Speaks over het uitstervende atheisme, dat in rap tempo zelfs zijn 'hipheid' aan het verliezen is:



Dit betekent een eind aan het spiritueel nihilisme, de reden waarom ik deze topic ben begonnen! Het valt samen met het eind van (cultuur)marxisme en daarmee het eind van links, dat atheisme en een intense haat jegens het christendom hoog in het vaandel had staan. De rechts-conservatieve populistische beweging is wereldwijd niet meer te stoppen en we keren terug naar onze traditionele normen en waarden. Geen seconde te vroeg, we worden voor de poorten van de hel weggesleept!

Mike
 
Het belang van de pijnappelklier en waarom deze specifiek wordt aangevallen met fluoride om ons in een lagere staat van spritualteit en intelligentie te houden:



Mike
 
Precies wat jij altijd zegt Mike, ze weten donders goed waar ze mee bezig zijn. Wat een wereld.


Ook wel interessant voor Ron dat stukje met de Solar Flares.
 
Wow die 2 filmpjes van infowars over de stormen/aardbevingen/noord-korea etc.
Connecting the dots for sure.

Precies wat ik dacht, helaas.

Ik ga deze twee verspreiden! Hopelijk trekken ze de tijd er nu eens een keer voor uit.

Maar Alex' visie is dus wel vrij gelijk aan David Ickes wat betreft de 'holographic universe'.
 
AJ is te groot geworden. Maar is-ie goed geworden of niet? Nu hij 100% zelfstandig draait en niet meer afhankelijk is van netwerken voor zijn shows en producten van externe partijen kan hij ongestoord zijn gang gaan. En dat doet-ie ook! Ik vind het elke dag smullen, hij heeft de allerbeste gasten en de allerbeste onderwerpen en gaat tegenwoordig niets meer uit de weg, ook niet de kwestie Israel!

Mike
 
Ik ga ook helemaal los hierop. Ben super blij met deze info naast het forum en dotcomradio.

Ben toch waarlijk benieuwd waar we op af stormen (letterlijk ;) ) de komende tijd.
 
Goed artikel over waarom de door de elite zo gekoesterde transhumanistische singulariteit niet gaat werken:

http://www.returnofkings.com/130053/5-reasons-why-ray-kurzweils-singularity-will-never-happen

Voor mij sprong dit citaat er specifiek uit:



Originating from behaviorism and cybernetics, cognitive science starts from the assumption that the mind is built like a computer. Just like its intellectual ancestors, this model was a cherished tool of the elite. It allowed to reverse-engineered the mind as if it was a computer: that is, as a set of modules processing information. Such model tends to deny agency, willpower, even consciousness. It makes individuals soulless, at mercy of being rewritten or reprogrammed.

As for singularity, computers only have a relative individuality because they were built that way: the Internet of Things is already replacing it with an indefinite set of interrelated objects. If people are like computers, they can be fiddled with until they are in such a state of interconnection they won’t be differentiated anymore.

Real minds are not like that. Individuals are conscious. They have faculties—powers, something cognitivists loathe when they cannot represent them as a pure result of dead processes. They have vocations. They have identities that cannot be completely rerouted and resolved into empty fashions, virtue-signaling, or fleeting pleasures. They have spiritual needs that New Age baloney won’t blind forever.

When you acknowledge that individuals, the sexes, cultures, populations… are different at bottom, pretending they can merge with technology and fuse becomes much harder. Nature made us more complex than arrogant techies will ever understand. Which is quite a good thing.

Mike
 
Deze column over de 'prefabmoralist' gaat over spiritueel nihilisme:

http://politiek.tpo.nl/2017/11/12/de-prefabmoralist/

Hoe tekenend dat de auteur een jonge VROUW genaamd Sterre als voorbeeld neemt!

Enkele citaten die ik ijzersterk vind:




Niet goed wetend van welk hout pijlen te maken, baseert Sterre met de pet anno 2017 haar moraal op…tja, op wat eigenlijk? Al niet op enig moreel fundament zoals dat tijdens het ancien régime bestond. Ook niet op een morele ondergrond die door een bepaalde zuil werd geboden en die indertijd als ‘modern’ werd beschouwd. Ook de subculturen-cultuur lijkt haar beste tijd gehad te hebben en plaats te maken voor één grote uniforme monocultuur, waarin iedereen hetzelfde denkt, praat en voorstaat.

De moraal waarop deze grote wereldgemeenschap van consumenten zich zou baseren wordt op eclectische wijze bij elkaar gewinkeld en toegevoegd aan het boodschappenlijstje van Sterre. Weg Oude moraal, weg Moderne moraal, welkom Postmoderne moraal. Alles is even goed en alles is even slecht. Gemakkelijk, eenduidig én het vergt geen enkele inspanning! Een postmoderne moralist hoeft enkel de hedendaagse classics af te vinken (men denke aan ‘cultural appropriation’, ‘verkrachtingscultuur’, ‘structureel racisme’,…) en hop: de duivels en demonen die deze wereld naar de verdoemenis helpen zijn bezworen!




Wat Sterre doet, maar waar ze zich niet bewust van is, tot op het moment waarop ze met psychische problemen begint te kampen, is dat ze als een blinde ronddoolt in een doolhof zonder uitgang. Gezien haar uiterst beperkte notie van wat tradities en doorgegeven waarden kunnen betekenen, moet ze het zien te redden zonder morele grond onder haar voeten. Alles-en-nietszeggende hashtags genre #metoo, Zwarte Piet-interpretaties die de zeer postmodern-moralistische ‘blackface’-lulkoek papegaaien en koekendozenromantische platitudes à la ‘ieder1’, vormen het pseudomorele toevluchtsoord van de Sterretjes die ons tijdvak bevolken. Enige introspectie aangaande het waarheidsgehalte van deze pop up-moraal uit het morele shoppingpaleis, is niet aan de orde. Moraal moet leuk zijn, moraal moet hip zijn en vooral: moraal mag nimmer mensen kwetsen.

Mike
 
Tijdens zijn gesprekken met zijn Neuralink-medewerkers noemde Elon Musk kunstmatige intelligentie een “fundamenteel risico voor het bestaan ​​van de menselijke beschaving”.

De futurist en uitvinder gelooft dat we niet meer dan “een kans van vijf tot tien procent” hebben om kunstmatige intelligentie veilig genoeg te maken om de mensheid niet te laten vernietigen.



https://fenixx.org/2017/11/24/5-10-kans-voor-de-mensheid-om-kunstmatige-intelligentie-te-overleven/

Mike
 
Duitse supermarkt komt met een transhumanistische kerstcommercial:

http://media.tpo.nl/2017/12/07/video-duitse-lidl-overtreft-apocalyptische-kerstcommercial-concurrent-papier-mache-replica/



Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.520
Berichten
531.444
Leden
8.657
Nieuwste lid
asterix
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan