Spiritueel nihilisme

Hoewel ik niet meteen met de vinger sta te wijzen om Icke te beschuldigen van gecontroleerde oppositie moet ik inderdaad helaas constateren dat hij keihard in de Luciferiaanse valkuil trapt van de kabbalistische mystieke scholen.

Mike
 
Hoi Joost,

Even terug op het thema "archonten". Ik schreef een tijdje terug:
David Icke beschrijft in zijn nieuwste boek de archonten als volgt:

……Om te bevatten wat er aan het gebeuren is moeten we niet langer focussen op de vorm of een klassieke ‘duivelsafbeelding’. De kwaadwillendheid is niet een ‘wezen’ maar een vervormde energie/bewustzijn dat vormen kan aannemen die die vervorming weerspiegelen…..

Hiermee wil hij dus zeggen dat wij mens kunnen zijn, maar net zo goed ‘bezeten’ kunnen zijn van negatieve energie en dan zijn wijzelf eigenlijk de archonten.
Dit heeft te doen met negatieve lage trillingsfrequenties veroorzaakt door bv. drugs- en alcoholmisbruik, seks zonder liefde etc. Als we hoge trillingsfrequenties hebben, kan ons dat niet gebeuren, dat heet als we gezond in het leven staan qua gevoelens, gedachten en lichaam. Ik vermoed dat het daarom ook zo belangrijk is om voedsel tot je te nemen wat leeft, omdat dat een hoge trillingsfrequentie heeft.


Natuurlijk worden de archonten ook anders beschreven, maar ik houd me toch vast aan die ene verklaring. Anders kom ik er niet verder mee. Net zoals Reptilians, daarmee kan ik ook niets aanvangen en zie ze als de bloedlijnen.

Al met al is zijn boek toch wel geweldig Ik heb het nog niet uit, maar die man geeft een geweldige geo-politieke uitleg.

Mike,

Ik heb een weekje terug het volgende gevraagd:
Klopt het volgende:
Als we de info hier op het forum willen begrijpen over voeding/gezondheid, spiritualiteit en geopolitiek kunnen we ons hierin verdiepen.

Voor voeding en gezondheid heb je de informatie in het boek van Weston Price.
Er zijn nog wel een paar boeken bij succesboeken die op een alternatieve manier over gezondheid berichten.

Wat betreft de spiritualiteit kun je de 2 video’s van What the bleeb do we know (dus ook die van het konijnenhol) het beste bekijken om hier nog meer duidelijkheid in te krijgen.

De geopolitiek kun je zeer goed ook vinden in de boeken van David Icke.

Als je deze informatie hebt, dan heb je in feite alles wat hier op het forum ook besproken wordt en wat van belang is.
De thema’s lopen trouwens ook in elkaar over omdat niets los op zichzelf staat.

Klopt het dat ik met deze informatie (boeken en dvd’s) in feite alles heb wat ik over deze stof moet weten? Natuurlijk staat het forum op nr.1, maar als ik het niet alleen virtueel wil hebben, maar ook in de boekenkast.

Verder weer bedankt voor je uitleg betreffende mijn andere vragen.

Dorothé



 
Hoi Dorothe,

Ik heb vandaag geen tijd, maar ik kom er nog op terug. Ik heb namelijk het laatste boek van David Icke gekocht, omdat ik erg nieuwsgierig was geworden na ons laatste gesprek over de archonten vorige week. Ik heb hem bijna uit.

Joost
 
Hoi Joost,
Ja, ik heb ook zijn laatste boek, maar vanwege mijn vakantie naar Baden-Baden ben ik er niet meer zo aan toe gekomen.

Dorothé
 
Black Pigeon Speaks legt uit in 1 video waarom atheisme leidt tot nihilisme en moreel relativisme, exact de reden waarom ik destijds deze topic ben begonnen:



Mike
 
Goede video.

Trouwens, jouw lezing over spiritualiteit had me echt weer verder gebracht. Ik heb de 2 video's van What the bleeb gehaald, en ga die een dezer dagen goed bekijken.

Dorothé
 
Hoi Dorothe, ik zou nog terug komen op de archonten volgens Icke. Maar wegens drukte, feestdagen en een kindje erbij heb ik daar geen tijd meer voor gehad. Toch is het een interessant boek, met of zonder de archonten.

Joost
 
...of bedoel je het kleine meisje wat jullie hebben?
Ik kon dat uit je zin niet echt duiden.

In ieder geval, ja dat boek is erg gaaf.
Icke blijft mijn favoriet.

Dorothé

 
Goh Joost, ik heb dat niet meegekregen. Had je dat geschreven op het Forum??

In ieder geval heel hartelijk gefeliciteerd en veel geluk voor jullie gezinnetje!!!

Liefs,

Dorothé
 
Elke chip heeft een code en net als een streepjescode van een artikel is het buitenste - en middengetal samen altijd 666 https://postimg.org/image/rjld3huq5/]
rjld3huq5
 
Elke chip heeft een code en net als een streepjescode van een artikel is het buitenste - en middengetal samen altijd 666 Barcode 666
 
Elke chip heeft een code en net als een streepjescode van een artikel is het buitenste - en middengetal samen altijd 666 https://s30.postimg.org/slvjm1djl/barcode_666.jpg
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.520
Berichten
531.425
Leden
8.657
Nieuwste lid
asterix
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan