Spiritueel nihilisme

Laten we beide argumenten even nalopen. Was deze man zo geboren en heeft hij vanwege maatschappelijke taboes dit altijd voor zich gehouden en zag hij zijn kans schoon in de veel tolerantere samenleving van de jaren ’80 in NL? Dat kan natuurlijk, ik kan niet in zijn hoofd en hart kijken. Of is het juist het tolerantere klimaat dat hem hiertoe heeft aangezet, omdat sociale taboes aan het afbrokkelen waren en zou het eerder daarvoor helemaal niet in zijn hoofd zijn opgekomen?

Ja maar dat kan ik gewoon niet vatten dat mensen door het tolerantere klimaat van geaardheid kunnen veranderen... Als ik voor mezelf mag spreken, ik zelf wist al vanaf m'n 11de dat ik op hetzelfde geslacht val. Ik voelde me aangetrokken door jongens en kon er ook verliefd op worden. Dat heb ik nooit gehad voor meisjes/vrouwen. Dus bij mij lag de geaardheid vanaf toen al vast, en daar kan niks aan veranderd worden. Dus blijkbaar heeft het zich bij mij ontwikkeld in mijn kindertijd vóór mijn 11de. Of misschien wel in de baarmoeder, wie weet. Zelf heb ik een fijne jeugd gehad, mijn ouders zijn nog steeds gelukkig getrouwd, dus ik heb geen gekke dingen meegemaakt in mijn jeugd. Wel moet ik zeggen dat ik door mijn moeder altijd erg beschermd ben geweest, en ik denk dat dat veel invloed op mij heeft gehad. Teveel bescherming is ook niet goed!
Maar goed... ik vind het raar dat mensen door sociale factoren homoseksualiteit opgewekt word, dan moet het er toch blijkbaar al in zitten? Dan moeten zulke mensen al iets hebben ontwikkeld tijdens hun jeugd dat er later toe zet dat ze onder 'gunstige' omstandigheden homo worden? Anders zijn zulke mensen wel erg labiel als je ook nog eens met de wind meewaait qua seksuele voorkeur. Ik kan dat niet, ik kan niet zomaar op vrouwen vallen, lukt me niet...


En dan is er nog de mogelijkheid van blootstelling aan zware metalen, xeno-oestrogene en andere hormoonverstorende stoffen. Je merkt echter dat ik daar, in tegenstelling tot vele anderen die kritisch proberen te kijken naar dit soort sociale omwentelingen, relatief weinig aandacht aan besteed. Zoals eerder gezegd, dit verklaart niet waarom het in vroege beschavingen evengoed plaatsvond, toen er nog geen sprake was van veelvuldige blootstelling aan dergelijke substanties. Voor mij staat als een paal boven water dat vooral het maatschappelijke krachtveld, veroorzaakt door FEMINISERING, ten grondslag ligt aan deze teloorgang van beschavingen en culturen.

Jaa vroeger had je die giftige stoffen niet nee... Dan kan het ook zijn dat er iets in de baarmoeder misgaat zoals het gebrek aan testosteron bij de moeder als gevolg van stress zoals je eerder beschreef. Met maatschappelijk krachtveld bedoel je zeker o.a. mee dat afwijkende seksuele voorkeuren steeds meer als normaal word beschouwd en dat mensen dat tijdens hun jeugd als het ware in hun opnemen of overnemen?

Hoe verfrissend is het dat er nu enkele nieuwe forumleden (jijzelf, Healthbased) zijn die actief discussies op gang brengen over dit soort onderwerpen, een open mind hebben en tegen een stootje kunnen! Terwijl de klagers en jankers hier uit zichzelf vertrekken of door mij er noodzakelijkerwijs uit worden geknikkerd komen er betere, evenwichtigere forumleden voor in de plaats. Voor elke deur die dichtgaat, gaan er twee nieuwe open. Geweldig staaltje van zelfkennis, Kevin, en belangrijk ook om aan te geven dat al die hedonistische Prides niet symbool staan voor alle homo’s, net als de ‘gayservative’ Lennard van Mil recentelijk ook al benadrukte. In discussies met onze voormalige ‘huishomo’ Aart (ook al met herrie hier vertrokken) heb ik homoseksualiteit veelvuldig een gedragsstoornis genoemd. Jouw observaties bevestigen dit beeld – en jij kent het wereldje van binnenuit.

Ik heb de verhalen van Healthbases ook gelezen, en vind het verschrikkelijk. Mensen die van geslacht willen veranderen zijn niet normaal. En het is gevaarlijk dat dit word gepromoot onder kinderen. Kinderen kunnen sws van alles in hun hoofd hebben, en als het iets is wat niet fris is, dan moeten ouders hun kind bijsturen voordat het telaat is. En zodra mensen volwassen zijn, tja moeten ze zelf weten wat ze doen. Iedere gek z'n gebrek.
Bedankt voor het compliment. Ik heb mezelf nooit thuis gevoeld in dat homowereldje en mijn vriend ook niet. Elke keer als we zo'n regenboogvlag tegen komen walgen wij ervan. Ik beschouw mezelf zoals wie ik ben en dat is Kevin, en ik heb zo m'n gebreken en ook m'n talenten.

Allereerst, het blijven mannen met testosteron. Daarnaast is libido niet exclusief toe te schrijven aan testosteron, want dan zouden alle vrouwen volkomen frigide zijn.

Ja dat heb ik mij dus altijd afgevraagd hoe dat zit. Gewoon puur wetenschappelijk. Want ik ging er altijd van uit dat mannen die groot geschapen zijn en snel een erectie krijgen veel testosteron hebben. Iets wat je veel bij zwarte mannen en latino's ziet. En ook in die moslimlanden zitten veel testosteronbommen. Dus zit daar een verband tussen?
En ook onder de homo's zelf heb je verschillen. Meestal zijn de zogezegde bottoms (dat zijn mannen die zich laten nemen tijdens sex) best vrouwelijk, en typisch gay. Terwijl de zogezegde tops (mannen die de ander nemen) juist stoerder, groot geschapen en mannelijk zijn. Geld niet voor allemaal natuurlijk, maar het valt op.

Vrouwen koppelen dit echter aan dominantie, ze vinden het maar wat sexy om gedomineerd te worden. Sadomasochisme is dan ook extreem populair onder vrouwen, varierend van tikken op de billen, knijpen of bijten in de tepels tot complete rollenspellen van meester en slaaf (denk ook aan de MEGABESTSELLER 50 Shades of Gray). En bij welke groep zien we eveneens veel SM? Juist ja, homo’s! De oestrogene seksdrift is veel meer gebaseerd op een machtspel. Deze dominantie wordt door linkse, meestal VROUWELIJKE biologen bij dieren vaak uitgelegd als ‘homoseksualiteit’ maar blijkt objectief gezien neer te komen op laten zien wie de baas is door de andere partij te vernederen. Je ziet dit gedrag ook onder koeien of merries – en dat zijn vrouwen! De basis van homofilie en pedofilie is altijd macht en vernedering geweest. We hebben het dus over een heel andere, veel perversere en ongezondere sex drive.

Ja dat gedomineerd worden zie je vooral dus bij die bottom guys, die zijn dan vaak onderdanig en die tops zijn dan meestal de dominante jongens. En ja in het homowereldje komen de meest rare en smerigste seksuele praktijken voor. Allerlei fetishes... vind ik ook allemaal raar, zoals een voetfetish... das toch vies?

Kevin
 
Als ik voor mezelf mag spreken, ik zelf wist al vanaf m’n 11de dat ik op hetzelfde geslacht val. Ik voelde me aangetrokken door jongens en kon er ook verliefd op worden. Dat heb ik nooit gehad voor meisjes/vrouwen. Dus bij mij lag de geaardheid vanaf toen al vast, en daar kan niks aan veranderd worden. Dus blijkbaar heeft het zich bij mij ontwikkeld in mijn kindertijd vóór mijn 11de. Of misschien wel in de baarmoeder, wie weet.

Vooropgesteld dat ik ook niet alle antwoorden klaar heb valt het wel meteen op dat dit aan de vooravond van de puberteit is geweest. Het kan toeval wezen, maar zou het kunnen dat de hormonale veranderingen die je op dat moment doormaakte hier iets mee te maken hebben gehad? Overigens is dit wel een natuurlijke leeftijd voor kinderen om uberhaupt pas bezig te zijn met seksuele expressie.



Zelf heb ik een fijne jeugd gehad, mijn ouders zijn nog steeds gelukkig getrouwd, dus ik heb geen gekke dingen meegemaakt in mijn jeugd. Wel moet ik zeggen dat ik door mijn moeder altijd erg beschermd ben geweest, en ik denk dat dat veel invloed op mij heeft gehad. Teveel bescherming is ook niet goed!

Hoe 'alfa' was jouw vader? Is hij een krachtig mannelijk rolmodel voor je geweest? Heb je ook nog broers of zussen?



Maar goed… ik vind het raar dat mensen door sociale factoren homoseksualiteit opgewekt word, dan moet het er toch blijkbaar al in zitten? Dan moeten zulke mensen al iets hebben ontwikkeld tijdens hun jeugd dat er later toe zet dat ze onder ‘gunstige’ omstandigheden homo worden? Anders zijn zulke mensen wel erg labiel als je ook nog eens met de wind meewaait qua seksuele voorkeur.

Die mensen heb je. Mijn vriendin keek naar de Canal Parade in A'dam en merkte op: ze hebben allemaal exact dezelfde maniertjes en bewegingen. Imitatiegedrag speelt dus zeer zeker een rol, onderdeel wullen uitmaken van een subcultuur of 'scene', maar het is zeker niet de enige reden voor homoseksualiteit.

Waar ik vooral op doelde is epigenetica. In zijn boek The Biology of Belief beschrijft Bruce Lipton hoe overtuigingen onze biologie positief of negatief kunnen beinvloeden. We kennen allemaal het placebo-effect, wat positief kan worden ingezet in de geneeskunde, maar ook het nocebo-effect bestaat. Helaas wordt dat laatste wel gebezigd in de geneeskunde: u heeft nog maar x maanden te leven. Het heeft allemaal effect, mind over matter.

De verstokte darwinist Richard Dawkins heeft de term 'meme' geintroduceerd. Hiermee bedoelt hij een bepaalde geloofsovertuiging gehanteerd door 1 individu die 'besmettelijk' is en zich verspreidt over de samenleving, bijv.: verzadigd vet en cholesterol veroorzaken hart- en vaatziekte, of: CO2 veroorzaakt klimaatverandering. Volgens Dawkins worden deze culturele memes van generatie op generatie overgedragen.

Rupert Sheldrake spreekt van 'morfologische velden', dominante energiekrachtvelden die de volledige soort beinvloeden. De satanische NWO-elite weet dit allemaal. Niet voor niets doen zij aan mind control en cultuurmarxisme. Ze creeren overtuigingen (Lipton) en maken deze tot besmettelijke memes die cultureel overdraagbaar zijn over generaties (Dawkins), met als doel om kritische massa te genereren en zo de hele soort te beinvloeden (Sheldrake).

M.i. hebben ze dit reeds succesvol weten te bewerkstelligen met homofilie. Vanaf deze generatie wordt de transgender genormaliseerd en vervolgens richt men zich op de verspreiding van pedofilie. Voorwaarde hiervoor is de FEMINISERING van de samenleving. 100 jaar vrouwenrechten heeft de westerse beschaving inmiddels aan de rand van de afgrond gebracht. Feminisme is de overtuiging/meme/morfologisch veld dat ze nodig hadden, dat deden ze in andere beschavingen die ze ten gronde hebben gericht precies zo.

Maar eigenlijk beschrijf je het zelf perfect als je zegt:



Met maatschappelijk krachtveld bedoel je zeker o.a. mee dat afwijkende seksuele voorkeuren steeds meer als normaal word beschouwd en dat mensen dat tijdens hun jeugd als het ware in hun opnemen of overnemen?

Door naar je volgende vraag:



Ja dat heb ik mij dus altijd afgevraagd hoe dat zit. Gewoon puur wetenschappelijk. Want ik ging er altijd van uit dat mannen die groot geschapen zijn en snel een erectie krijgen veel testosteron hebben. Iets wat je veel bij zwarte mannen en latino’s ziet. En ook in die moslimlanden zitten veel testosteronbommen. Dus zit daar een verband tussen?

Die culturen zijn zo patriarchaal als wat en dus hebben zij een heel andere expressie. Hier heeft testosteron de overhand en vindt er niet of nauwelijks vrouwelijke remming plaats, totaal geen feminisering dus. Dit is evengoed een disbalans, alleen deze keer in het voordeel van ongeremde mannelijke energie.

Een cultuur is dus eigenlijk niets meer dan een verzameling algemeen geaccepteerde overtuigingen/memes/morfologische velden. Wanneer een cultuur een gezonde balans heeft tussen yin en yang is deze positief en opbouwend. De moslimcultuur is hypermasculien, de westerse cultuur inmiddels hyperfeminien. De balans moet hem niet zitten in een hard patriarchaat, zoals de moslims hebben, maar in een soft patriarchaat, waarin mannen de leiding hebben maar waarin voor vrouwenonderdrukking geen plaats is. Dat hadden we, totdat de satanische cultuurmarxisten de boel overhoop gooiden met hun feminisme.



En ook onder de homo’s zelf heb je verschillen. Meestal zijn de zogezegde bottoms (dat zijn mannen die zich laten nemen tijdens sex) best vrouwelijk, en typisch gay. Terwijl de zogezegde tops (mannen die de ander nemen) juist stoerder, groot geschapen en mannelijk zijn. Geld niet voor allemaal natuurlijk, maar het valt op.

Verschillende mates van feminisering. Bij 'butch' homo's iets minder dan bij de meer 'zij-ige' types. Overigens zie ik die 'wijverige' maniertjes ook steeds meer terug onder hetero betamannen. Ook hier zien we een groeiend gay cultureel krachtveld aan het werk, denk bijv. ook aan metromannen.



En ja in het homowereldje komen de meest rare en smerigste seksuele praktijken voor. Allerlei fetishes… vind ik ook allemaal raar, zoals een voetfetish… das toch vies?

Dit soort fetisjes komen ook voor onder (zwakke) heteromannen hoor, maak je maar geen illusie. Het zijn allemaal fixaties die voortkomen uit een ontwikkelingsstoornis. Zo lang hun aantal beperkt blijft beinvloeden ze het krachtveld niet, maar de NWO-elite bewujst dat zelfs de ILLUSIE van grotere aantallen al effect kan uitoefenen op het geheel. Bedenk dat ze dit spel al duizenden jaren spelen, ze zijn hier uiterst geraffineerd in!

Mike
 
In de kliniek waar ik werk komen ook transgenders. Maar hoe ze ook hun best doen, het blijven mannen in hun doen en uitzien. Ik moet daar dan mevrouw tegen zeggen, maar ik vind dat heel moeilijk.

Dorothé
 
Vooropgesteld dat ik ook niet alle antwoorden klaar heb valt het wel meteen op dat dit aan de vooravond van de puberteit is geweest. Het kan toeval wezen, maar zou het kunnen dat de hormonale veranderingen die je op dat moment doormaakte hier iets mee te maken hebben gehad? Overigens is dit wel een natuurlijke leeftijd voor kinderen om uberhaupt pas bezig te zijn met seksuele expressie.

Mijn 11de levensjaar was mijn transformatie. Ik begon toen in de groeispurt (ik was op m'n 12de al 1.83 lang), ik kreeg zware stem, en ik merkte dat ik erecties kreeg van m'n beste vriend destijds. Dus vanaf toen wist ik hoe het voelde om seksueel opgewonden te zijn, en daarvoor had ik dat nooit gehad. Scheren deed ik vanaf m'n 13de al. Dus ik was er best vroeg bij met al die dingen. De praktijk deed ik pas echter toen ik volwassen was.
En wat mij ook opviel aan mijn kindertijd is dat ik als kind zijnde altijd opkeek naar stoere jongens/mannen, en ook mannen die slecht waren, bad huys. En als kind zijnde nam ik altijd afstand daarvan, ik wilde mezelf niet stoer voelen... vanaf de puberteit veranderde dat, toen wilde ik juist wel weer mannelijker worden. Misschien heeft dat ook met mijn broer te maken, omdat hij geen goed mannelijk voorbeeld voor mij was...


Hoe ‘alfa’ was jouw vader? Is hij een krachtig mannelijk rolmodel voor je geweest? Heb je ook nog broers of zussen?

Mijn vader is een lieve, gezellige, drukke man, maar had wel soms een kort lontje, want hij is Spaans, maar hij was niet perse alfa. Mijn broer is 11 jaar ouder en is hetero, en mannelijk, en voor niemand bang, echt zo'n bouwvakkerstype is hij. Totaal ander karakter dan ik, hij had vroeger verkeerde vrienden en hij was totaal geen goed voorbeeld, hij deed dingen die niet pluis waren. De laatste jaren dat hij nog thuis woonde was het alleen maar ruzie tussen hem en m'n ouders. En mijn vader wist er geen raad mee en het enige wat hij tegen m'n broer kon doen is schreeuwen en boos zijn, dus dat zorgde er ook voor dat ik automatisch destijds meer afstand van m'n vader nam. In die specifieke periode was ik 11 tot en met 13 jaar oud. Ik was 13 toen mijn broer het huis uit ging, en sindsdien ging alles goed binnen het gezin.



Die mensen heb je. Mijn vriendin keek naar de Canal Parade in A’dam en merkte op: ze hebben allemaal exact dezelfde maniertjes en bewegingen. Imitatiegedrag speelt dus zeer zeker een rol, onderdeel wullen uitmaken van een subcultuur of ‘scene’, maar het is zeker niet de enige reden voor homoseksualiteit.

Dat zeker! Je gaat dan automatisch gedrag kopieëren. Ik en m'n vriend doen het juist andersom, wij hechten er waarde aan om zoveel mogelijk mannelijk te zijn. Sinds ik hem ken ben ik mannelijker dan daarvoor.



Maar eigenlijk beschrijf je het zelf perfect als je zegt:

Met maatschappelijk krachtveld bedoel je zeker o.a. mee dat afwijkende seksuele voorkeuren steeds meer als normaal word beschouwd en dat mensen dat tijdens hun jeugd als het ware in hun opnemen of overnemen?

Ja daarom verwerkte ik die zin in de vraag :)


Die culturen zijn zo patriarchaal als wat en dus hebben zij een heel andere expressie. Hier heeft testosteron de overhand en vindt er niet of nauwelijks vrouwelijke remling plaats, totaal geen feminisering dus. Dit is evengoed een disbalans, alleen deze keer in het voordeel van ongeremde mannelijke energie.

Een cultuur is dus eigenlijk niets meer dan een verzameling algemeen geaccepteerde overtuigingen/memes/morfologische velden. Wanneer een gezonde balans heeft tussen yin en yang is deze positief en opbouwend. De moslimcultuur is hypermasculien, de westerse cultuur inmiddels hyperfelinien. De balans moet hem zitten in een hard patriarchaat zoals de moslims hebben maar in een soft patriarchaat, waarin mannen de leiding hebben maar waarin voor vrouwenonderdrukking geen plaats is. Dat hadden we, totdat de satanische cultuurmarxisten de boel overhoop gooiden met hun feminisme.

Ja logisch, niks aan toe te voegen.


Verschillende mates van feminisering. Bij ‘butch’ homo’s iets minder dan bij de meer ‘zij-ige’ types. Overigens zie ik die ‘wijverige’ maniertjes ook steeds meer terug onder hetero betamannen. Ook hier zien we een groeiend gay cultureel krachtveld aan het werk.

Ik zie het ook genoeg onder heteromannen, ik heb er eentje op m'n werk die enorm vrouwelijke maniertjes heeft maar wel een vrouw en kinderen heeft.


Dit soort fetisjes komen ook voor onder (zwakke) heteromannen, hoor, maak je maar geen illusie. Het zijn allemaal fixaties die voortkomen uit een ontwikkelingsstoornis. Zo lang hun aantal beperkt blijft beinvloeden ze het krachtveld niet, maar de NWO-elite bewujst dat zelfs de ILLUSIE van grotere aantallen al effect kan uitoefenen op het geheel. Bedenk dat ze dit spel al duizenden jaren spelen, ze zijn hier uiterst geraffineerd in!

Ik weet dat het ook onder hetero's voorkomt. En idd al deze afwijkingen, of het nu alleen om homoseksualiteit gaat of om fetishes... het is altijd een klein deel van de bevolking geweest, en dat geldt ook voor andere afwijkingen zoals autisme, ADHD etc... En de NWO elites die proberen al deze afwijkingen uit te breiden en te normaliseren en zo alles kapot te maken. Het evenwicht dient hersteld te worden, maar we hebben nog een lange weg te gaan voordat gebeurt, maar alsnog ben en blijf ik positief ingesteld over de toekomst!

Kevin
 
Hij was in de spam terechtgekomen en ik heb hem weer teruggeplaatst. Dank voor je reactie, fijn om nu eens een volwassen homo tegen te komen i.p.v. al die lui die meteen huilie-huilie doen!

Mike
 
Graag gedaan!
Tot slot wilde ik nog wel weten of het logisch zou kunnen zijn dat een negatief mannelijk rolmodel ervoor kan zorgen dat iemand homo kan worden? Zoals ik beschreef over mijn broer etc... en het feit dat ik me als kind zijnde beetje afstand nam van het typisch mannelijk of stoer gedrag...

Kevin
 
Was het maar zo simpel. Ik vermoed eerder een hormonale disbalans. Er is veel te doen over zgn. homogenezers vanuit het evangelische christendom. Ikzelf heb daar niet zo'n moeite mee. Maar wat nu als homoseksualiteit en ook die transgender-ellende simpelweg hormonaal te corrigeren is? De druk om dit 'normaal' te vinden is inmiddels zo groot dat geen wetenschapper zich hieraan durft te wagen!

Mike
 
Ja, ik weet dat het erg complex is om erachter te komen welke oorzaken het kunnen zijn, en het kan per persoon weer verschillen natuurlijk.
Wie weet is er vast wel een manier zijn om homoseksualiteit hormonaal te kunnen corrigeren. Maar met de huidige elites zal daar voorlopig nog niet naar gekeken worden.

Kevin
 
Deze video laat zien waar ik het recentelijk over had - mind control en culturele manipulatie door de satanische NWO-elite met als doel om negatieve en valse herinnerigen en overtuigingen te imprinten in de massa, die vervolgens van generatie op generatie worden overgedragen:



Mike
 


Elke man moet dit onthouden. Logic. Reason. Evidence. Dit is de mannelijke correctie op de hyperemotionele vrouwelijke energie, die op basis van logica, ratio en bewijzen geen enkele voet aan de grond krijgt. Let goed op mannen, dit is hoe je met vrouwen en zwakke mannen moet omgaan!

Mike
 
Dit is vreselijk. Deze mensen spotten met het leven. Echt erg, het gaat om levende dieren. Hoe kan iemand zoiets doen?
http://worldunity.me/dieren-gevangen-in-sleutelhangers-verkocht-voor-150-in-china/

Dorothé
 
En niet alleen het bedrijf die dit fabriceert. Maar wat bezielen mensen dat ze dit willen kopen! Idd bizar en wat een dierenleed!
 
Ja, ik had het eigenlijk nog meer over de klanten die dit kopen. Horror, je moet dan toch echt wel leeg zijn van binnen.

Dorothé
 
Sowieso is er veel dierenleed die mensen toe brengen aan dieren.
Hier in Nederland zijn er mensen die het leuk vinden om hun honden mee te laten doen aan vecht shows. Ook een empty hart!


https://www.telegraaf.nl/nieuws/1774144220/organisator-hondengevechten-ik-vind-het-zo-erg-voor-mijn-honden
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.520
Berichten
531.567
Leden
8.657
Nieuwste lid
asterix
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan