Goede vragen, Kevin. Ik ga je eerlijke antwoorden geven die hier en daar wellicht best wat confronterend kunnen zijn, maar ik vermoed dat jij wel tegen een stootje kan.
Maar wat ik mij afvraag is hoe ontstaat dit dan bij mensen? Komt dit bij stammen die in de natuur leven ook voor? Of alleen bij bepaalde soort samenlevingen? Wel weet ik dat het in de geschiedenis veel voorkwam. De voorouders van de Inca’s hadden veel kunstwerken met seksende mensen gemaakt, waaronder ook homoseks, en ook bij de grieken etc… En bij dieren zou het ook voorkomen?
Het verhaal Sodom en Gomorra in de bijbel (ik ben overigens geen christen, beschouw mezelf als
spiritueel onafhankelijk) toont aan dat dit een vorm van verdorvenheid en perversie is die veelvuldig voorkomt in het eindsstadium van een beschaving/samenleving.
Homoseksualiteit is NIET natuurlijk. Op dit forum is in het verleden hier al veel over geschreven. Een bloemlezing van een aantal van mijn teksten hierover:
Ik doe niets af aan de fysieke factoren die deze auteur noemt, maar wat steevast over het hoofd wordt gezien zijn de SOCIAAL-CULTURELE factoren die misschien nog wel meer bijdragen aan de feminisering van de samenleving dan alle genoemde oorzaken in het artikel.
Het probleem is FEMINISME. Wat hadden de Romeinen en ook Grieken (bij wie sodomie en pedofilie de normaalste zaak van de wereld werd) gemeen met de hedendaagse vervallen westerse beschaving? In vredestijd worden mannen gemakzuchtiger, meegaander, gezapiger, minder dominant. Kortom: minder alfa, meer beta. In vreedzame samenlevingen zien vrouwen hun kans schoon om meer macht en invloed te krijgen. De onachtzame mannen laten dit gebeuren en ze komen er dan – te laat – achter dat ze de poorten van de hel open hebben gezet. Vrouwen hebben nl. NUL moraliteit en handelen uitsluitend op basis van wat goed voelt op het moment. Dit is FUNEST voor elke beschaving!
Feminisering in de vorm van fysiek meetbare oestrogeendominantie is m.i. nog veel meer het gevolg van SOCIALE factoren dan fysieke. Mensen reageren op energiekrachtvelden. Als het dominante krachtveld vrouwelijk is, reageren wij hier fysiek op. Waarom wordt dit nooit meegenomen in de overwegingen? Als we werkelijk van de geschiedenis van de oudheid willen leren, dan zou dat les nr. 1 moeten zijn!
(in reactie op hormoonverstorende stoffen, zoals zware metalen, die als oorzaken worden aangewezen van homoseksualiteit)
In antwoord op de ‘gay’ albatrossen die Aart aanvoert hier een artikel van NaturalNews dat ik al eens eerder heb aangehaald:
http://www.naturalnews.com/042225_mercury_exposure_homosexuality_ibises_bird.html
Bij ibissen kan homoseksueel gedrag worden verklaard door de aanwezigheid van kwik in hun systeem. Kwik is een beruchte hormoonverstoorder. Zijn de albatrossen ook onderzocht op zware metalen? Het lijkt erop van niet. Waarom dit soort gedrag belangrijk zou moeten zijn voor het ‘overleven van de soort’ ontgaat mij volledig, de ‘argumenten’ zijn uiterst zwak en vergezocht.
(over homoseksualiteit onder dieren, deze blijken vaak het gevolg te zijn van hormoonverstorende zware metalen)
Eerder had ik al vastgesteld dat homoseksualiteit in gevangenschap bij mens en dier veel vaker voorkomt. De reden is dat gevangenschap veel stress met zich meebrengt en dit werkt hormonaal door. Het wordt pas interessant als dergelijk gedrag in het wild in totale vrijheid voorkomt.
(over gevangenschap als sociale factor voor homoseksualiteit)
Na het doen van de nodige research naar de ware aard van vrouwen ben ik tot de conclusie gekomen dat als de vrouwelijke seksualiteit geen sociaal-culturele remmingen kent middels taboes de vrouwenliefde een automatisch en natuurlijk gegeven wordt. Anders gezegd zijn ALLE vrouwen biseksueel van nature en is het uitsluitend de beperking van de maatschappelijke omgeving die maakt dat ze hier wel of geen expressie aan kunnen/mogen geven.
Homoseksualiteit onder mannen is echter wel onnatuurlijk en is enkel het gevolg van onnatuurlijke factoren als hormoonverstorende stoffen als zware metalen en xeno-oestrogenen en/of zwakke vaderfiguren en dominante moeders (meestal een combinatie van deze factoren).
(over homoseksualiteit bij mannen en bij vrouwen)
Het is beide, zowel ‘nature’ als ‘nurture’. We zien homoseksueel gedrag bij dieren die na onderzoek boordevol blijken te zitten met zware metalen. Verder onderdrukt stress bij de moeder in het eerste stadium van de zwangerschap aantoonbaar testosteron, wat het risico op homoseksuele kinderen vergroot.
Daarnaast speelt de nurture’-kant ook een rol: jongens die geen of geen sterke vaderfiguur in hun leven hebben gekend worden vaker homo en helaas wekt (seksueel) kindermisbruik ook homoseksualiteit in de hand. Om maar te zwijgen van de propagandastortvloed waarmee de populaire media de hoofden van kinderen vult!
Het ‘argument’ dat homoseksualiteit ‘van nature’ in de dierenwereld voorkomt is niet steekhoudend. Wat als ‘homoseksueel’ gedrag wordt geinterpreteerd door de uiteraard links-progessieve ‘onderzoekers’ is in werkelijkheid dominantiegedrag. Testosteron en agressie hebben een innige relatie en er is geen groter en vernederender machtsvertoon dan anale penetratie of die suggestie wekken d.m.v. bestijging van achteren.
Dit is eveneens de basis van homoseksueel gedrag bij mensen: macht door seksuele vernedering. In het oude Griekenland liepen oude heren en jonge jongens openlijk hand in hand over straat. Deze jongens waren ‘in de leer’ bij de oude mannen, net zoals koorknaapjes dat waren in de kerk – met even zo kwalijke gevolgen. Dit is de basis van het concept van een ‘mentor’, wat verwijst naar ‘ment’ (mind, denk aan: mentaal). Mind controller dus. Of Aart het nu leuk vindt of niet, pedofilie is de eerste vorm van homoseksualiteit en het heeft niets met ‘liefde’ te maken maar alles met macht!
(over stress en dominantie als oorzakelijke of bijdragende factoren)
Niemand minder dan Weston Price schrijft in zijn boek:
"Alle beschavingen die over hun hoogtepunt heen zijn en in verval raken, hebben met hetzelfde probleem te maken gehad: meer vrouwen dan mannen. De meeste beschavingen hebben dit opgelost zoals men nu in het oosten doet, door het ombrengen van meisjesbaby’s. Een intelligenter beleid zou moeten zijn het voorkomen van miskramen van jongens."
Wat Price hier schrijft is dat feminisering de overhand neemt als een samenleving onder grote druk staat om het voortbestaan. Dit is een welbekend feit en we zien dit ook in de plantenwereld. Er komen meer vrouwtjesplanten dan mannetjesplanten als de populatie grote stress ervaart. Kijk naar de onvruchtbaarheidscijfers hier in het westen en het hoge sterftecijfer aan ziektes als kanker en hart- en vaatziektes en je weet dat we in feite aan het uitsterven zijn.
Waarom zou er vervrouwelijking plaatsvinden onder zware druk? We weten dat als een moeder tijdens het eerste stadium van de zwangerschap grote stress ervaart testosteron wordt onderdrukt en er dus een grotere kans is dat er homojongetjes worden geboren. Testosteron legt dus het loodje onder aanhoudende stress. Het gevolg is feminisering van jongens.
Heel simpel gezegd: je kunt op de meest gevreesde krijger in blijven beuken en uiteindelijk zal hij toch zwichten onder deze onophoudelijke last. Testosteron hoort bij een krijger/strijder/verdediger, maar de voorraad is niet onuitputtelijk. Oestrogeendominantie komt dan ook in toenemende mate ook bij jongens en mannen voor. Ook wij hebben een ‘beschaving’ die over haar hoogtepunt heen is en in verval is geraakt.
(over homoseksualiteit als teken van maatschappelijk verval)
Met bovenstaande citaten heb ik volgens mij ook de onderstaande vragen beantwoord:
En kunnen ze bij kinderen homoseksualiteit of andere seksuele voorkeuren laten aanwakkeren? Ik kan me voorstellen dat die holebi-agenda bij kinderen veel verwarring veroorzaken. Maar ontstaan hierdoor ook echt meer homo’s?
Van transgenders kan ik me wel voorstellen dat die aangewakkerd kunnen worden, want je hoeft alleen maar labiele mensen die er gevoelig voor zijn ermee klaar te stomen en dan loopt het wel… Maar dit is niet hetzelfde als een seksuele voorkeur die niet te veranderen is.
En hoe zit het met pedo’s? Waar komt dat in godsnaam vandaan?? Hoe kunnen die eliten nou zo massaal pedo zijn? En ook in islamitische landen komt het naar mijn idee veel voor, aangezien ze kindjes uithuwelijken… Hoe kunnen daar zoveel pedo’s leven? Wat is dit voor shit?
Mocht je nog meer vragen hebben, dan wil ik deze graag voor je beantwoorden.
Mike