Spiritueel nihilisme

Mee eens Dorothee! Ik heb me er jaren geleden eens in verdiept en kreeg er flink de kriebels van. Het gaat allemaal om eigen gewin, dat stuitte me toen erg tegen de borst. Een toenmalige collega was helemaal in de ban van The Secret en ging vaak naar (massa)bijeenkomsten met Roy Martina. Zoals ze erover vertelde leek het wel een sekte.
 
Ik in ditzelfde draadje op 21 juli 2013, ongeveer 6 jaar geleden:



Die film kun je beter Het Secreet noemen! De film is volledig gericht op materialisme. Herinner je je nog dat beeld van dat jongetje dat heel graag een fiets wilde en deze uiteindelijk ook kreeg, doordat hij zich focuste op zijn speeltje? Zo wordt in de film heel krachtig gesuggereerd dat je in materiaal, financieel en economisch opzicht succesvol kan worden door de kracht van intentie, of ‘de wet van de aantrekkingskracht’.

Het punt is niet dat ik ontken dat dit mogelijk is, het punt is dat deze film de aandacht afleidt van waar het werkelijk om draait en dat is rijker worden van binnen i.p.v. van buiten.

Mike
 
Dat bedoelde ik dus ook met ietwat overdreven. Je zal toch bereid moeten zijn om oa rotsblokken te overwinnen. Het voorbeeld van alladin en de geest is wat mij betreft 1 van de dingen die ik ietwat overdreven vind.
 
Twee berichten van recente datum:



Staggering discovery reveals moon lies INSIDE Earth’s atmosphere

https://www.rt.com/news/452091-moon-inside-earth-atmosphere/

Big Bang theory wrong? Star older than Universe discovered - threat of ‘scientific crisis’

https://www.express.co.uk/news/science/1162808/big-bang-theory-how-old-is-universe-physics-news-astronomy-space-2019

Dus als deze twee artikelen kloppen bevindt de maan zich in de atmosfeer van de aarde, wat betekent dat de atmosfeer van de aarde vele malen groter is dan eerder gedacht, en ligt de Big Bang-theorie nu op z'n gat omdat er een ster is ontdekt die ouder is dan het universum zelf.

Gaat het hier echt om nieuwe ontdekkingen of hebben ze ons al die tijd zitten voorliegen en weten ze allang hoe het zit? In de topic 'VN' schrijf ik op 7 juni van dit jaar het volgende:



Ik heb twijfels bij het heliocentrische model en ben ervan overtuigd dat er meer aardoppervlak is dan ons wordt verteld. Wellicht is de aarde niet plat maar meer een elips, ik weet het niet. Ook denk ik dat de dampkring veel groter is dan ons wordt wijsgemaakt. Ik ga hier in de toekomst wellicht nog meer aandacht aan besteden.

Ik heb altijd mijn skepsis geuit over de evolutietheorie van Darwin, maar meer en meer wordt duidelijk dat we ook voor de gek worden gehouden op het gebied van astronomie. N.a.v. de dood van de moeder van Dorothe heb ik op 24 september 2018 het volgende filmpje geplaatst in de topic 'Kanker':



De 'dode' hemellichamen die NASA ons laat zien zijn een LEUGEN. We moeten en zullen geloven dat alle leven is ontstaan uit een 'toevallige' explosie en dat de complexe levensvorm die wij mensen zijn afkomstig is van apen en dat ook dit een 'toevallige' aanpassing is aan onze omgeving. Religie wordt afgedaan als 'fantasieverhalen', maar dit soort onbewezen onzin moeten we wel geloven? I.p.v. 'trust me, I'm a preacher' hebben we nu 'trust me, I'm a scientist'. Hier geeft Jake The Asshole een hilarische uiteenzetting van hoe absurd dergelijke atheistische 'wetenschap' werkelijk is (tot aan 26:50):

?t=1087

Het is dit filmpje dat mij attendeerde over de 'niet eerder ontdekte ster' die dus ouder blijkt te zijn dan het universum zelf en daarmee de Big Bang-theorie op z'n kop zet. De wetenschappers die het bestaan van deze ster hebben 'ontdekt' zijn echter nog niet bereid om hun zo gekoesterde Big Bang-theorie zomaar op te geven. Wat is dan hun verklaring? Donkere energie. In datzelfde filmpje gaat Jake ook hier op in. Hoe moet 'donkere energie' worden gezien? Reeds op 23 oktober 2013 schreef ik elders op dit forum het volgende:



Het merendeel van het universum bestaat uit zogeheten ‘donkere energie’ en ‘donkere materie’. De moderne academische wetenschap heeft eigenlijk geen flauw idee wat het is en waar het voor dient. Ook heeft men geen idee wat ‘zwarte gaten’ nu precies zijn en doen. Zwarte gaten hebben een enorme zuigende aantrekkingskracht (involutie), maar er worden nieuwe sterren en planeten uit geboren d.m.v. explosies (evolutie).

Wat is op metafysisch niveau dan die duisternis? De duisternis is het vrouwelijke creatiepotentieel van oneindige mogelijkheden. Het is eindeloos bewustzijn. Het licht is letterlijk en figuurlijk de bundeling van deze mogelijkheden, zodat er uit potentiele creatie daadwerkelijke creatie (letterlijk: vleeswording) ontstaat. Deze gerichte lichtbundel of lichtstraal is mannelijke energie. Als iets eenmaal gecreeerd is, wordt het weer vrouwelijk (materie, van ‘mater’).

We hebben vanuit onze materiele wetenschap dus geen idee wat nu precies die 'donkere energie' is. 'Donker' moet hier m.i. opgevat worden als: niet zichtbaar. Hoe zien religies een onzichtbaar scheppingspotentieel? Als GOD! God is dus de 'donkere energie' en Jezus was zijn lichtbundel die materialiseerde. Of Jezus nu bestaan heeft of niet of slechts een mythologische figuur is doet er op metafysisch niveau niet toe. De 'donkere energie' is slechts een creatiepotentieel en de lichtbundel is de materialisatie/incarnatie hiervan.

Zouden we te maken hebben met een spiegeling? Hier op aarde is het vrouwelijke creatiepotentieel wel zichtbaar en materieel, maar daarboven is het het tegenovergestelde. Is dit het principe waar de satanisten van uit gaan met het motto 'zo boven, zo beneden'? Zij weten dat de aardse materie imperfect, subjectief en dualistisch is, maar dat de bovenaardse 'donkere energie' een objectief en non-dualistisch potentieel is. Hun streven is de aardse dualiteit op te heffen en de mensheid te 'bevrijden' van deze 'aardse ketenen', teneinde zelf voor God te kunnen spelen en 'do as thou wilst', te doen wat ze maar willen zonder aardse, materiele beperkingen. Aangezien ze de God-kracht niet in zich hebben proberen ze dit te bewerkstelligen middels onbezielde technologie en 'wetenschap'.

Goed om dit onderwerp weer even naar voren te brengen. Dat wordt smullen voor o.a. Dorothe en muis!

Mike
 
Over het principe "zo boven, zo beneden" hebben wij het al eens gehad. Is me duidelijk. Ik dacht dat ik de graal gevonden had, maar je hebt me uitgelegd dat hier een satanisch principe speelt.

Allemaal heel begrijpelijk wat je beschrijft.
Ik kan echter niet begrijpen dat er een ster is die ouder is dan het universum. Hoe kan dat? het universum is toch alles. In feite ook een schepping van GOD. In feite misschien wel GOD zelf. De aarde is de gematerialiseerde energie. Het dualistische, het vrouwelijke, het donkere principe. GOD is het non-dualistische. Dus alles in niet gematerialiseerde vorm. Als ik dat zo bezie is het universum toch ook gematerialiseerd, want de hemellichamen existeren, hebben vorm. Dus GOD is niet het universum, ook dat heeft de goddelijke intelligentie geschapen.
Het universum was bij mijn weten alles wat er maar bestond. Hoe kan er dan iets buiten het universum bestaan, wat dus los daarvan ouder is als het universum en hoe is men in godsnaam in staat dit te meten als het universum geen begin en geen einde heeft zowel niet tijdsgebonden als plaatsgebonden. Wat kan daar dan buiten vallen?

Je schrijft God is de donkere energie, het creatiepotentieel. Okay, klopt. Maar donkere energie schrijf je ook is het vrouwelijke, zo ook op aarde. Maar daar heet dat vrouwelijk. We kunnen echter niet stellen dat dan GOD vrouwelijk is? Hoe zie ik dit dan nu. Heb even een blackout hierin.

Dorothé
 
Een hoop vragen, leuk. Komt-ie:



Over het principe “zo boven, zo beneden” hebben wij het al eens gehad. Is me duidelijk. Ik dacht dat ik de graal gevonden had, maar je hebt me uitgelegd dat hier een satanisch principe speelt.

Er bestaan geen oorspronkelijke satanische principes. Satanisten kunnen alleen bestaande principes vervormen of omkeren. Dit betekent dat 'zo boven, zo beneden' in essentie een positief principe is dat negatief wordt uitgelegd door hen.

Wat het werkelijk betekent is het besef dat de 'bovenwereld' de bron is waaruit wij allemaal vandaan komen. Je zou dit het Paradijs kunnen noemen, omdat alles daar immateriele (en objectieve, non-dualistische) energie is. Niet voor niets noemt Pim van Lommel dit Eindeloos Bewustzijn, omdat er geen fysieke (materiele) beperkingen zijn. Uit dit creatiepotentieel ontspruit het materiele, aardse leven in de 'onderwereld'. Dit maakt ons allemaal uitingen van dezelfde oerbron. Zo boven, zo beneden.

Belangrijk is echter het besef dat je hier met slechts een deelbewustzijn rondloopt, wij zijn niet de oceaan maar slechts individuele druppels. Bescheidenheid is dus gepast, we kunnen en horen simpelweg niet alwetend te zijn in onze materiele verschijningsvorm.

Verplaats je nu in de satanische omkering hiervan. God geeft ieder van ons een levensvonk, maar hoewel wij deel zijn van God zullen we nooit God zelf zijn. Omgedraaid wordt dat: God houdt ieder van ons gevangen in materie en onze bevrijding zit hem in het opheffen van de dualiteit van het aardse bestaan d.m.v. een spirituele wedergeboorte (fragmentatie van het brein middels op trauma's gebaseerde mind control op zeer jonge leeftijd). Ook de transgender-agenda maakt hier al eeuwenlang onderdeel van uit, omdat deze het verenigen van het mannelijke (yang) en het vrouwelijke (yin) behelst. In andere tijden heette dit 'hermafrodiet' of 'androgyn'. De term 'travestiet' is misschien nog wel het eerlijkst, aangezien de definitie van 'travestie' is: overdreven imitatie. Een satanische vervorming van het origineel dus. Ook de holebi-agenda past hier perfect bij, aangezien seks met hetzelfde geslacht een bespotting is van de natuurlijke orde en ook niet tot een nageslacht leidt, en daarmee puur hedonistisch en decadent is.

Er is dus niets mis met het principe van 'zo boven, zo beneden', maar wel met de satanische uitleg hiervan. Zij willen voor God spelen hier op aarde en dus van beneden naar boven d.m.v. 'verlichting' door grootschalig en diepgaand leed.



Allemaal heel begrijpelijk wat je beschrijft.
Ik kan echter niet begrijpen dat er een ster is die ouder is dan het universum. Hoe kan dat? het universum is toch alles. In feite ook een schepping van GOD. In feite misschien wel GOD zelf. De aarde is de gematerialiseerde energie. Het dualistische, het vrouwelijke, het donkere principe. GOD is het non-dualistische. Dus alles in niet gematerialiseerde vorm. Als ik dat zo bezie is het universum toch ook gematerialiseerd, want de hemellichamen existeren, hebben vorm. Dus GOD is niet het universum, ook dat heeft de goddelijke intelligentie geschapen.
Het universum was bij mijn weten alles wat er maar bestond. Hoe kan er dan iets buiten het universum bestaan, wat dus los daarvan ouder is als het universum en hoe is men in godsnaam in staat dit te meten als het universum geen begin en geen einde heeft zowel niet tijdsgebonden als plaatsgebonden. Wat kan daar dan buiten vallen?

Satanisten hebben geen scheppingskracht, alleen God heeft deze. Als deze ster bestaat en het nieuws dus klopt, dan is ook deze ster een materiele creatie van God en maakt onderdeel uit van het universum, het heel-al. Maar dat is nou ook precies waarom ik dit nieuws naar buiten heb gebracht! De hedendaagse (satanische) 'wetenschap' gaat uit van een onbezield universum dat door 'toeval' tot stand is gekomen. Om dit te kunnen verklaren heeft men de Big Bang-theorie verzonnen. Op basis van een calculatie heeft men bedacht dat deze Big Bang zoveel miljarden jaren geleden plaats moet hebben gevonden (overigens hebben ze daarmee nog niet mee verklaard wie of wat deze Big Bang dan heeft veroorzaakt). Nu is er blijkbaar een ster die al bestond nog voor het punt waarop atheistische astronomen denken dat die Big Bang heeft plaatsgevonden.

De onvermijdelijke consequentie van deze ontdekking is dat die hele Big Bang-theorie dus niet klopt. Uiteindelijk zullen zelfs de meest onverbeterlijke atheisten moeten toegeven dat er een goddelijke intelligentie achter de creatie schuilt en dat atheistische modellen simpelweg niet overeind blijven. Hoe meer je denkt te weten, hoe meer vragen er ontstaan en hoe minder je blijkt te weten. Dit is een onontkoombaar principe van geboren worden in een aards pak met een deelbewustzijn. De arrogantie die de moderne 'wetenschap' aan de dag legt is een satanische: de illusie dat je alwetend bent en dus alle antwoorden klaar hebt op basis van pure ratio, zonder enige vorm van positieve spiritualiteit (en daarmee bescheidenheid). Hoe meer rationele kennis men opdoet, hoe meer men echter uiteindelijk zelf de eigen geloofsovertuigen en daarmee de illusie van alwetendheid doorprikt!

Een uitstekende video hierover is deze, een absolute aanrader:





Je schrijft God is de donkere energie, het creatiepotentieel. Okay, klopt. Maar donkere energie schrijf je ook is het vrouwelijke, zo ook op aarde. Maar daar heet dat vrouwelijk. We kunnen echter niet stellen dat dan GOD vrouwelijk is? Hoe zie ik dit dan nu. Heb even een blackout hierin.

Allereerst, God is noch vrouwelijk, noch mannelijk. Of allebei tezamen in 1, het is maar net hoe je het bekijkt. Vandaar ook 'deus', wat verwijst naar 2.

Vanuit onze dualistische bril trekt de mens dit echter al duizenden jaren uit elkaar en wordt er onderscheid gemaakt tussen een vrouwelijk creatiepotentieel dat middels een mannelijke lichtbundel zich concentreert, waardoor slechts een deel van dit potentieel letterlijk uitgelicht wordt. Vervolgens vertraagt de energie zich door deze concentratie en materialiseert. De materie is vervolgens weer vrouwelijk.

Dit is de route van boven naar beneden. Andersom is de materiele incarnatie niets meer dan een primitieve levensvorm die zich moet voeden en voortplanten. Sorry dames, maar dit betekent metafysisch gezien dat er niets verhevens is aan een vrouw. Metafysisch gezien is haar taak precies dat: voortplanting en voeding. Traditioneel zie je ook in alle culturen wereldwijd dat hun voornaamste taak altijd het baren en verzorgen van kinderen en koken is geweest. Toch is de mens de allerhoogste (semi-goddelijke) levensvorm op aarde. Dat komt door de MANNEN. God schiep Adam in zijn evenbeeld en uit zijn rib schiep hij Eva. Eva had dus zeker iets goddelijks in zich, maar kon zich spritueel niet meten met Adam. Het is ook Eva geweest die zich heeft laten verleiden door Lucifer om te eten van de Verboden Vrucht en vervolgens de handlanger van Lucifer werd door Adam weg te leiden uit de Hof van Eden.

Mannen staan aanzienlijk dichter bij het goddelijke, daarom zijn ze ook zulke briljante denkers en filosofen, maar ook kunstenaars en wetenschappers. De satanische elite weet dat de mannelijke kracht an sich niet te breken is, alle beschavingen en culturen die ze in het heden en verleden succesvol ten gronde hebben weten te richten zijn het gevolg geweest van FEMINISERING, de vernietigende kracht van vrouwelijke energie als ongeremde en bandeloze handlanger van de duivel. Kortom, men pakt het vrouwelijke, amorele creatiepotentieel en buigt deze eindeloze mogelijkheden om naar corruptie, losse zeden, verraad en andere immoraliteit. Amoreel wordt altijd immoreel in de hoofden van vrouwen. Mannelijke amoraliteit is objectieve (en dus eerlijke) rechtspraak en leiderschap door te kijken naar individuele kwaliteiten, onafhankelijk van de persoon.

De omgekeerde route van de satanisten (van beneden naar boven) is te proberen de vrouwelijke onderwereld (primitieve, aardse imperfectie) te verheffen naar het goddelijke, objectieve creatiepotentieel in de bovenwereld. De enige manier waarop zij dit denken te kunnen bewerkstelligen is door de kracht in de aantallen te zoeken. Hoe meer mensen op deze aardbol (onbewust) deze satanische, vrouwelijke energie uitdragen, hoe groter het energetische krachtveld wordt voor hun god Satan/Lucifer/Baal/Moloch/Baphomet (en vele andere namen) om zich op aarde te vertonen als onze tirannieke alleenheerser. Zo boven, zo beneden. Denken ze.

Wat opvalt als je deze twee routes uiteenzet is de onmogelijkheid van de satanische opdracht. Je kunt iets primitiefs nooit verheffen tot iets spiritueel hoogstaands. Je kunt iets dualistisch nooit verheffen tot iets non-dualistisch. Daarom plegen transgenders uiteindelijk ook massaal zelfmoord, en dit geldt ook voor homo's. Alles wat tegen de goddelijke, natuurlijke orde in gaat is zelfbedrog en totaal niet levensvatbaar. Wat de satanisten ook missen is de mannelijke lichtbundel. Deze werkt wel van boven naar beneden, maar niet andersom. Als er iets hier op aarde daarbij in de buurt komt, dan is het wel de pure mannelijke energie, maar satanisten ondermijnen deze semi-goddelijke energie en daarmee hun enige mogelijkheid tot werkelijke spirituele verlichting.

Wat de QAnon-beweging, die zonder enige twijfel volledig MANNELIJK is (de redding komt nl. NOOIT van vrouwen, daarvoor zijn te ze amoreel/immoreel en volgzaam), nu aan het doen is is de balans herstellen. De Eeuw van de Feeks is voorbij. Of, zoals Q schrijft: God wins.

De mensheid moet zijn door God gegeven vrije wil weer leren aanwenden om zich te bevrijden van de tirannieke vrouwelijke energie en zich weer verbinden met die mannelijke lichtbundel vanuit de Hemel die ons allemaal hier heeft neergezet. In de Bijbel heet deze lichtbundel Jezus. Daarom stuurde God ook zijn ZOON en daarom heeft de satanische elite ook zo'n tyfushekel aan die Jezus. Zelfs hem levend aan her kruis nagelen (en nu nog steeds zijn volgers) heeft niets geholpen. Samenleving na samenleving hebben ze vernietigd, al eeuwenlang, en nog is hun geliefde Satan/Lucifer niet hier op aarde verschenen.

Als wij mensen ons weer verbinden met de scheppende MANNELIJKE energie van ratio, intellect, verantwoordelijkheid, eergevoel, plichtsgevoel, normen en waarden en rechtvaardigheid en beide geslachten weer in hun kracht leren staan door hun traditionele, natuurlijke rollen weer aan te nemen en samen te werken heeft de duivel geen schijn van kans. Alleen de vrouwelijke energie van sluwheid, misleiding en bedrog werkt in hun voordeel, zolang wij dit toelaten tenminste. Zij zijn afhankelijk van onze medeplichtigheid.

De QAnon-beweging is dan ook veel meer dan alleen een groepje militairen die orde op zaken komen stellen in eigen land op het gebied van 'law and order'. Dit is een SPIRITUELE beweging, een MANNELIJKE correctie, die voor eens en voor altijd afrekent met een satanische doodscultus van ruim 6000 jaar oud en de hele wereld gegijzeld heeft gehouden in een vrouwelijke psychose. Daarom heb je ook militairen nodig die snappen dat dit een STRIJD is en niet met de (vrouwelijke) mantel der liefde bedekt moet worden. Zachte heelmeesters, stinkende wonden en zo. Dit kwaad moet met wortel en tak uitgeroeid worden. God will judge our enemies, we'll arrange the meeting. Dit gaat verder dan Amerika alleen en is WERELDWIJD. MAGA (Make America Great Again) = MEGA (Make Earth Great Again)!

Mike
 
Mike,
Heel hartelijk dank voor deze geweldige uitleg. Ik ga het rustig in me opnemen en als er vragen zijn, dan meld ik me weer.

Dorothé
 
En hoe toepasselijk dat juist nu dit artikel op mijn pad komt!

https://thefederalist.com/2019/08/08/killed-god-family-community-now-killing-us/

Mike
 
Mike,

Ik ben er nu toe gekomen je uiteenzetting door te lezen. Dit vergt altijd tijd omdat ik de strekking van je verhaal zeer goed wil begrijpen en plaatsen in zijn context. Ik zet het altijd af tegen het weten wat ik al heb (hoofdzakelijk de door jouzelf aangeleverde informatie) en laat dan de kwartjes vallen.

Eigenlijk was het niet zo moeilijk. Het was een bredere vertaling van dat wat je al heel lang verteld hebt.
Het is me hierdoor dan ook helemaal duidelijk.
Weer heel erg bedankt voor deze verduidelijking.
Ik kan het er alleen maar helemaal mee eens zijn.
Ik hoop en ga ervan uit dat MEGA zal winnen, de spirituele strijd tussen mln. en vr., tussen goed en kwaad, tussen de deep state en ons mensen....

Dorothé
 
Mooi verhaal Mike, dank hiervoor. Heb ook genoten van de video van Jake.
Voor mij was onderstaande video over o.a de gulden snede toch wel een eyeopener om tot het inzicht te komen dat er wel een schepper moet bestaan. Bruce Lipton komt hierin ook aan het woord.
&feature=youtu.be&t=276
 
Wat fijn om nu eens positieve reacties van vrouwelijke forumleden te krijgen. Vaak wordt mij door vrouwen verweten dat ik hen 'haat'. Dat is helemaal niet waar. Ik probeer met deze metafysische uiteenzettingen duidelijk te maken hoe deze duivelse en demonische krachten proberen vrouwen voor hun karretje te spannen. Vanaf het allereerste bijbelverhaal tot talloze (mannelijke) filosofen, het gaat hier al duizenden jaren over, wat ik vertel is niets nieuws. De reden waarom ik elke dag zo 'inhak' op vrouwen is omdat genoeg nu eindelijk eens genoeg is en dat vrouwen nu een serieus toontje lager moeten gaan zingen. Kortom, ik zet vrouwen genadeloos op hun plaats, het is tijd dat jullie weer eens leren wat bescheidenheid is en dat de wereld niet alleen om jullie draait.

De negatieve reacties van zogenaamde 'rechtse' vrouwen hier die inmiddels opgestapt zijn (vrouwen gaan nl. nooit de discussie aan en lopen liever weg) geven aan dat het feminisme ALLE MODERNE VROUWEN heeft geinfecteerd, daarom schrijf ik ook zo vaak: All Women Are Like That (AWALT). Hoezeer vrouwen ons mannen ook proberen wijs te maken 'nee hoor, ik ben niet zo, ik ben anders' (NAWALT: Not All Women Are Like That), als je ze op de juiste manier provoceert blijken het uiteindelijk net zo goed schreeuwerige, drammerige feministen te zijn, ze hadden simpelweg een ander kookpunt.

We zijn hier op dit forum bezig met een dagelijkse zoektocht naar de waarheid. Een van de grootste aandachtspunten daarbij is dat we volwassen worden en 100% eigenaarschap aanvaarden voor onze, vaak aangeleerde, woorden en gedragingen en weer volledig zelfstandig leren denken. Een soort positieve mind control, alleen nu ben jij het die je eigen mind controlt. Weglopen van het probleem werkt niet. You can't change what you don't acknowledge. Maar daarin schuilt de grootste uitdaging voor vrouwen: responsibility is womens' cryptonite. Tijd om de puberfase te ontstijgen, dames, en je te gedragen als grote mensen. Volwassenheid is jezelf niet voortdurend wentelen in slachtofferschap en om de haverklap 'gekwetst' of 'beledigd' zijn. Dat is infantiel gedrag en het verhindert dat je zelf enige groei/evolutie doormaakt.

De natuurlijke orde moet je mij niet aanrekenen. Daarvoor moet je zijn bij Moeder Natuur, 's werelds grootste 'seksist' en een VROUW. Vrouwen horen in deze natuurlijke orde ondergeschikt te zijn aan mannen, ze zijn zowel in fysiek als mentaal opzicht inferieur aan mannen en kunnen nog niet aan hen tippen. Jezelf hiertegen verzetten en je voortdurend willen meten met mannen is zinloos, het is een gevecht dat je never-nooit gaat winnen. Mannen hebben nl. ratio en feiten, vrouwen hebben enkel emotie. Het is aan ons mannen om niet meer in de emotionele valkuilen te stappen die vrouwen voor ons op proberen te zetten. Als wij kalm en redelijk blijven hebben ze NUL vat op ons, want meer trucs zijn er niet. Vrouwen zijn helemaal niet mystieke, ondoorgrondelijke wezens, dat is een mythe die ze zelf graag in stand houden. Ze zijn volkomen eendimensionaal.

Als vrouwen dit zelf ook in gaan zien bestaat er een kans dat ze zich niet meer zo makkelijk laten lenen als de vaandeldragers van de cultuurmarxistische NWO van de satanisten. Vrouwen moeten zich simpelweg verbinden aan sterke en rechtschapen mannen, het zit in hun DNA. Nee, niet als een blok vallen voor levensgevaarlijke islamitische geweldenaars, maar samen met ons mannen strijden voor onze eigen identiteit, ons eigen land, cultuur, volk en beschaving. Stop met de ondermijning van binnenuit van het gezin en de samenleving, je bent dan niets meer dan de handlanger van de duivel en je wordt er alleen maar dood- en doodongelukkig van!

Mike
 
Heel interessant Mike! Ik post niet vaak iets hier (omdat alles er meestal al staat), maar ik ben wel een trouwe volger/lezer van dit forum...

Nu vroeg ik me het een en ander af... je schreef dat de holebi-agenda perfect binnen de satanische omvorming past "aangezien seks met hetzelfde geslacht een bespotting is van de natuurlijke orde en ook niet tot een nageslacht leidt"...
Nu ben ik zelf als homo zijnde totaal geen fan van die holebi agenda en die ophemeling ervan! Ik walg van de gay pride waarbij normen en waarden letterlijk overboord worden gegooid! En ik weet dat homoseksualiteit iets afwijkends is, ik accepteer ook dat het totaal niet hetzelfde niveau kan halen als een heterostel die idd wel nageslacht kan produceren.

Maar wat ik mij afvraag is hoe ontstaat dit dan bij mensen? Komt dit bij stammen die in de natuur leven ook voor? Of alleen bij bepaalde soort samenlevingen? Wel weet ik dat het in de geschiedenis veel voorkwam. De voorouders van de Inca's hadden veel kunstwerken met seksende mensen gemaakt, waaronder ook homoseks, en ook bij de grieken etc... En bij dieren zou het ook voorkomen?

En kunnen ze bij kinderen homoseksualiteit of andere seksuele voorkeuren laten aanwakkeren? Ik kan me voorstellen dat die holebi-agenda bij kinderen veel verwarring veroorzaken. Maar ontstaan hierdoor ook echt meer homo's?
Van transgenders kan ik me wel voorstellen dat die aangewakkerd kunnen worden, want je hoeft alleen maar labiele mensen die er gevoelig voor zijn ermee klaar te stomen en dan loopt het wel... Maar dit is niet hetzelfde als een seksuele voorkeur die niet te veranderen is.
En hoe zit het met pedo's? Waar komt dat in godsnaam vandaan?? Hoe kunnen die eliten nou zo massaal pedo zijn? En ook in islamitische landen komt het naar mijn idee veel voor, aangezien ze kindjes uithuwelijken... Hoe kunnen daar zoveel pedo's leven? Wat is dit voor shit?
Ik vraag me al een tijdje af hoe dit allemaal in elkaar zit... en ja, ik ga hier niet op googelen, want ik weet toch wel dat de meeste info alleen in het voordeel is van de holebi-agenda...

Kevin
 
Goede vragen, Kevin. Ik ga je eerlijke antwoorden geven die hier en daar wellicht best wat confronterend kunnen zijn, maar ik vermoed dat jij wel tegen een stootje kan.



Maar wat ik mij afvraag is hoe ontstaat dit dan bij mensen? Komt dit bij stammen die in de natuur leven ook voor? Of alleen bij bepaalde soort samenlevingen? Wel weet ik dat het in de geschiedenis veel voorkwam. De voorouders van de Inca’s hadden veel kunstwerken met seksende mensen gemaakt, waaronder ook homoseks, en ook bij de grieken etc… En bij dieren zou het ook voorkomen?

Het verhaal Sodom en Gomorra in de bijbel (ik ben overigens geen christen, beschouw mezelf als spiritueel onafhankelijk) toont aan dat dit een vorm van verdorvenheid en perversie is die veelvuldig voorkomt in het eindsstadium van een beschaving/samenleving.

Homoseksualiteit is NIET natuurlijk. Op dit forum is in het verleden hier al veel over geschreven. Een bloemlezing van een aantal van mijn teksten hierover:



Ik doe niets af aan de fysieke factoren die deze auteur noemt, maar wat steevast over het hoofd wordt gezien zijn de SOCIAAL-CULTURELE factoren die misschien nog wel meer bijdragen aan de feminisering van de samenleving dan alle genoemde oorzaken in het artikel.

Het probleem is FEMINISME. Wat hadden de Romeinen en ook Grieken (bij wie sodomie en pedofilie de normaalste zaak van de wereld werd) gemeen met de hedendaagse vervallen westerse beschaving? In vredestijd worden mannen gemakzuchtiger, meegaander, gezapiger, minder dominant. Kortom: minder alfa, meer beta. In vreedzame samenlevingen zien vrouwen hun kans schoon om meer macht en invloed te krijgen. De onachtzame mannen laten dit gebeuren en ze komen er dan – te laat – achter dat ze de poorten van de hel open hebben gezet. Vrouwen hebben nl. NUL moraliteit en handelen uitsluitend op basis van wat goed voelt op het moment. Dit is FUNEST voor elke beschaving!

Feminisering in de vorm van fysiek meetbare oestrogeendominantie is m.i. nog veel meer het gevolg van SOCIALE factoren dan fysieke. Mensen reageren op energiekrachtvelden. Als het dominante krachtveld vrouwelijk is, reageren wij hier fysiek op. Waarom wordt dit nooit meegenomen in de overwegingen? Als we werkelijk van de geschiedenis van de oudheid willen leren, dan zou dat les nr. 1 moeten zijn!

(in reactie op hormoonverstorende stoffen, zoals zware metalen, die als oorzaken worden aangewezen van homoseksualiteit)



In antwoord op de ‘gay’ albatrossen die Aart aanvoert hier een artikel van NaturalNews dat ik al eens eerder heb aangehaald:

http://www.naturalnews.com/042225_mercury_exposure_homosexuality_ibises_bird.html

Bij ibissen kan homoseksueel gedrag worden verklaard door de aanwezigheid van kwik in hun systeem. Kwik is een beruchte hormoonverstoorder. Zijn de albatrossen ook onderzocht op zware metalen? Het lijkt erop van niet. Waarom dit soort gedrag belangrijk zou moeten zijn voor het ‘overleven van de soort’ ontgaat mij volledig, de ‘argumenten’ zijn uiterst zwak en vergezocht.

(over homoseksualiteit onder dieren, deze blijken vaak het gevolg te zijn van hormoonverstorende zware metalen)



Eerder had ik al vastgesteld dat homoseksualiteit in gevangenschap bij mens en dier veel vaker voorkomt. De reden is dat gevangenschap veel stress met zich meebrengt en dit werkt hormonaal door. Het wordt pas interessant als dergelijk gedrag in het wild in totale vrijheid voorkomt.

(over gevangenschap als sociale factor voor homoseksualiteit)



Na het doen van de nodige research naar de ware aard van vrouwen ben ik tot de conclusie gekomen dat als de vrouwelijke seksualiteit geen sociaal-culturele remmingen kent middels taboes de vrouwenliefde een automatisch en natuurlijk gegeven wordt. Anders gezegd zijn ALLE vrouwen biseksueel van nature en is het uitsluitend de beperking van de maatschappelijke omgeving die maakt dat ze hier wel of geen expressie aan kunnen/mogen geven.

Homoseksualiteit onder mannen is echter wel onnatuurlijk en is enkel het gevolg van onnatuurlijke factoren als hormoonverstorende stoffen als zware metalen en xeno-oestrogenen en/of zwakke vaderfiguren en dominante moeders (meestal een combinatie van deze factoren).

(over homoseksualiteit bij mannen en bij vrouwen)



Het is beide, zowel ‘nature’ als ‘nurture’. We zien homoseksueel gedrag bij dieren die na onderzoek boordevol blijken te zitten met zware metalen. Verder onderdrukt stress bij de moeder in het eerste stadium van de zwangerschap aantoonbaar testosteron, wat het risico op homoseksuele kinderen vergroot.

Daarnaast speelt de nurture’-kant ook een rol: jongens die geen of geen sterke vaderfiguur in hun leven hebben gekend worden vaker homo en helaas wekt (seksueel) kindermisbruik ook homoseksualiteit in de hand. Om maar te zwijgen van de propagandastortvloed waarmee de populaire media de hoofden van kinderen vult!

Het ‘argument’ dat homoseksualiteit ‘van nature’ in de dierenwereld voorkomt is niet steekhoudend. Wat als ‘homoseksueel’ gedrag wordt geinterpreteerd door de uiteraard links-progessieve ‘onderzoekers’ is in werkelijkheid dominantiegedrag. Testosteron en agressie hebben een innige relatie en er is geen groter en vernederender machtsvertoon dan anale penetratie of die suggestie wekken d.m.v. bestijging van achteren.

Dit is eveneens de basis van homoseksueel gedrag bij mensen: macht door seksuele vernedering. In het oude Griekenland liepen oude heren en jonge jongens openlijk hand in hand over straat. Deze jongens waren ‘in de leer’ bij de oude mannen, net zoals koorknaapjes dat waren in de kerk – met even zo kwalijke gevolgen. Dit is de basis van het concept van een ‘mentor’, wat verwijst naar ‘ment’ (mind, denk aan: mentaal). Mind controller dus. Of Aart het nu leuk vindt of niet, pedofilie is de eerste vorm van homoseksualiteit en het heeft niets met ‘liefde’ te maken maar alles met macht!

(over stress en dominantie als oorzakelijke of bijdragende factoren)



Niemand minder dan Weston Price schrijft in zijn boek:

"Alle beschavingen die over hun hoogtepunt heen zijn en in verval raken, hebben met hetzelfde probleem te maken gehad: meer vrouwen dan mannen. De meeste beschavingen hebben dit opgelost zoals men nu in het oosten doet, door het ombrengen van meisjesbaby’s. Een intelligenter beleid zou moeten zijn het voorkomen van miskramen van jongens."

Wat Price hier schrijft is dat feminisering de overhand neemt als een samenleving onder grote druk staat om het voortbestaan. Dit is een welbekend feit en we zien dit ook in de plantenwereld. Er komen meer vrouwtjesplanten dan mannetjesplanten als de populatie grote stress ervaart. Kijk naar de onvruchtbaarheidscijfers hier in het westen en het hoge sterftecijfer aan ziektes als kanker en hart- en vaatziektes en je weet dat we in feite aan het uitsterven zijn.

Waarom zou er vervrouwelijking plaatsvinden onder zware druk? We weten dat als een moeder tijdens het eerste stadium van de zwangerschap grote stress ervaart testosteron wordt onderdrukt en er dus een grotere kans is dat er homojongetjes worden geboren. Testosteron legt dus het loodje onder aanhoudende stress. Het gevolg is feminisering van jongens.

Heel simpel gezegd: je kunt op de meest gevreesde krijger in blijven beuken en uiteindelijk zal hij toch zwichten onder deze onophoudelijke last. Testosteron hoort bij een krijger/strijder/verdediger, maar de voorraad is niet onuitputtelijk. Oestrogeendominantie komt dan ook in toenemende mate ook bij jongens en mannen voor. Ook wij hebben een ‘beschaving’ die over haar hoogtepunt heen is en in verval is geraakt.

(over homoseksualiteit als teken van maatschappelijk verval)

Met bovenstaande citaten heb ik volgens mij ook de onderstaande vragen beantwoord:



En kunnen ze bij kinderen homoseksualiteit of andere seksuele voorkeuren laten aanwakkeren? Ik kan me voorstellen dat die holebi-agenda bij kinderen veel verwarring veroorzaken. Maar ontstaan hierdoor ook echt meer homo’s?
Van transgenders kan ik me wel voorstellen dat die aangewakkerd kunnen worden, want je hoeft alleen maar labiele mensen die er gevoelig voor zijn ermee klaar te stomen en dan loopt het wel… Maar dit is niet hetzelfde als een seksuele voorkeur die niet te veranderen is.



En hoe zit het met pedo’s? Waar komt dat in godsnaam vandaan?? Hoe kunnen die eliten nou zo massaal pedo zijn? En ook in islamitische landen komt het naar mijn idee veel voor, aangezien ze kindjes uithuwelijken… Hoe kunnen daar zoveel pedo’s leven? Wat is dit voor shit?

Mocht je nog meer vragen hebben, dan wil ik deze graag voor je beantwoorden.

Mike
 
Bedankt voor het antwoord! Hier kan ik wat mee! Nee tis niet confronterend voor mij, ik sta sws overal voor open. Bovendien had ik al vermoedens dat het door factoren zoals giftige stoffen en ook sociale factoren hieraan ten grondslag liggen. Dus wat jij hier allemaal zegt klinkt best logisch vind ik.

Wat hadden de Romeinen en ook Grieken (bij wie sodomie en pedofilie de normaalste zaak van de wereld werd) gemeen met de hedendaagse vervallen westerse beschaving? In vredestijd worden mannen gemakzuchtiger, meegaander, gezapiger, minder dominant. Kortom: minder alfa, meer beta. In vreedzame samenlevingen zien vrouwen hun kans schoon om meer macht en invloed te krijgen.

Ik neem aan dat dit alleen gebeurd bij opgroeiende kinderen/pubers? Of kan het dan ook ontwikkelen bij volwassenen mensen? Overigens komt het weleens voor dat getrouwde mannen plots scheiden omdat ze erachter kwamen dat ze homo zijn... iets wat ik niet kan plaatsen. En ook bij sommige jongens in de puberteit komt het voor dat ze in eerste instantie op meiden vallen en seks mee hebben, en dan op een gegeven moment erachter komen dat ze homo zijn... ook apart.

Bij ibissen kan homoseksueel gedrag worden verklaard door de aanwezigheid van kwik in hun systeem. Kwik is een beruchte hormoonverstoorder.

Ja duidelijk... bij mij als kind zijnde was een lichte vorm van autisme ontdekt, dus bij mij heeft die kwik wel z'n werk gedaan blijkbaar...
Overigens moet ik wel zeggen dat veel homo’s niet sporen. De homowereld bestaat uit manipulatie, egoïsme en seks! Als je letterlijk en ook vooral figuurlijk genaaid wil worden, ga dan naar de homowereld! Ik heb samen met mijn vriend weleens onenigheid gehad met andere homo’s... ze denken alleen maar aan seks. En als je ze confronteert met de feiten gaan ze een vuil spelletje spelen en ontkennen, projecteren op de ander etc… homo’s zijn net vrouwen, maar dan nog erger! Alles wat jij hier beschrijft over vrouwen herken ik terug in alles wat ik met homo's heb meegemaakt!
En op dit punt vraag ik me ook iets af… sommige homo’s zijn duidelijk vrouwelijk. Maar toch hebben ze blijkbaar een hoog libido en zoeken vaak seks… Maar een hoog libido kun je toch toeschrijven aan testosteron?

Kevin
 
Ik neem aan dat dit alleen gebeurd bij opgroeiende kinderen/pubers? Of kan het dan ook ontwikkelen bij volwassenen mensen?

Dat verschilt per cultuur. Hier in NL sta ik jaar na jaar versteld om te zien hoeveel mensen van de generatie van mijn ouders (waarvan je toch mag verwachten dat ze aanzienlijk conservatiever zouden zijn) met roze T-shirts en boa's en regenboogvlaggetjes vierdaagselopers staan aan te moedigen op de Roze Woensdag in Nijmegen. Hoe kan dit toch? De enige verklaring die ik hiervoor heb is dat Nederlanders letterlijk met alle winden meewaaien, of het nu de NSB is of LGTB. Niemand, van geen enkele generatie, lijkt wel de totale decadentie en gekte die voortdurend op ons los wordt gelaten in twijfel te trekken. Ik kan me echter voorstellen dat in andere, meer traditionele culturen de oudere generaties wel degelijk meer behoudend zijn.



Overigens komt het weleens voor dat getrouwde mannen plots scheiden omdat ze erachter kwamen dat ze homo zijn… iets wat ik niet kan plaatsen. En ook bij sommige jongens in de puberteit komt het voor dat ze in eerste instantie op meiden vallen en seks mee hebben, en dan op een gegeven moment erachter komen dat ze homo zijn… ook apart.

Heb ik ook meegemaakt als puber. Het schoolhoofd van de middelbare school waar ik op zat had een bloedmooie indische vrouw, die hij plotsklaps verliet voor een man. Moet de verklaring gezocht worden in nature ('born this way') of 'nurture' (voeding/sociale factoren)? Waarschijnlijk allebei. De verklaring die destijds gold voor dat schoolhoofd, en algemeen geaccepteerd werd, is dat hij dit al die jaren 'onderdrukt' moet hebben, vanwege de 'maatschappij' of zoiets (dit was in de jaren '80).

Laten we beide argumenten even nalopen. Was deze man zo geboren en heeft hij vanwege maatschappelijke taboes dit altijd voor zich gehouden en zag hij zijn kans schoon in de veel tolerantere samenleving van de jaren '80 in NL? Dat kan natuurlijk, ik kan niet in zijn hoofd en hart kijken. Of is het juist het tolerantere klimaat dat hem hiertoe heeft aangezet, omdat sociale taboes aan het afbrokkelen waren en zou het eerder daarvoor helemaal niet in zijn hoofd zijn opgekomen?

Bedenk dat deze man in het onderwijs zat en dus met bijna 100% zekerheid links was. Liberalism is a mental disorder. Bij linkse mensen leeft altijd het idee dat de mens 'maakbaar' is, dat tradities en 'heilige huisjes' omver geworpen moeten worden en dat 'vooruitgang' de enige weg voorwaarts is, ook als de complete samenleving daarvoor op de schop moet ('revolutie'). Heeft hij in zijn progressieve kringen zich dit simpelweg aan laten praten? Bedenk dat deze mensen geen solide basis van normen en waarden hebben, ze zijn volledig ontkerkelijkt en dolen hun hele leven lang rond in een spiritueel vacuum. Kortom, ze trappen met beide benen in de bandeloze, grenzeloze en decadente satanische agenda van 'do as thou wilst'. De mens is immers maakbaar en progressief deugen is het belangrijkste wat er is om aan de buitenwereld te laten zien.

En dan is er nog de mogelijkheid van blootstelling aan zware metalen, xeno-oestrogene en andere hormoonverstorende stoffen. Je merkt echter dat ik daar, in tegenstelling tot vele anderen die kritisch proberen te kijken naar dit soort sociale omwentelingen, relatief weinig aandacht aan besteed. Zoals eerder gezegd, dit verklaart niet waarom het in vroege beschavingen evengoed plaatsvond, toen er nog geen sprake was van veelvuldige blootstelling aan dergelijke substanties. Voor mij staat als een paal boven water dat vooral het maatschappelijke krachtveld, veroorzaakt door FEMINISERING, ten grondslag ligt aan deze teloorgang van beschavingen en culturen.

Dit voorbeeld betrof een man op middelbare leeftijd. Moet je je voorstellen dat je nu als puber rondloopt in deze 'clown world'. Links heeft de afgelopen decennia de cultuuroorlog gewonnen. Wat in de jaren '80 nog uitzonderlijk was is nu bijna gemeengoed geworden. Hoeveel van deze kids komen niet uit gebroken gezinnen? Ook een interessant fenomeen: de naoorlogse generatie stond er om bekend dat ze stabiele huwelijken hadden van 50 jaar of langer ('tot de dood u scheidt'), maar de afgelopen decennia hebben we steeds vaker gezien dat ook daar scheidingen plaatsvinden na 25-30 jaar huwelijk. 9 van de 10 keer is het de VROUW die deze scheiding initieert, om de simpele reden dat wettelijk gezien scheiden voor vrouwen aanzienlijk is vergemakkelijkt in de loop der tijd. De gangbare verklaring is opnieuw dat zo'n vrouw al die tijd 'ongelukkig' was en 'niet zichzelf kon zijn', net als bij getrouwde mannen die ineens 'ontdekken' dat ze homo zijn. Werkelijk? Zou het in de conservatieve maatschappij waarin deze vrouwen zijn opgegroeid in hun hoofd zijn opgekomen om van hun man af te gaan? Waarom overkomt dit sterke conservatieve mannen en vrouwen nooit en uitsluitend linkse vrouwen en zwakke beta-mannen? Liberalism is a mental disorder. In deze wereld groeit de hedendaagse generatie op. Geen basis in het gezin, de samenleving compleet ontspoord - geen wonder dat zoveel mensen worstelen met hun individuele en collectieve identiteit en doelloos en verward door het leven gaan! Geen geschiedenis = geen toekomst. Geen wortels = geen groei.



Ja duidelijk… bij mij als kind zijnde was een lichte vorm van autisme ontdekt, dus bij mij heeft die kwik wel z’n werk gedaan blijkbaar…

Het blijft toch apart hoe individueel dit uitwerkt bij de een of de ander. Niet iedereen met kwikvergiftiging wordt homo en niet iedere homo heeft kwikvergiftiging. Toch is er idd wel degelijk een oorzakelijk verband tussen vaccins en homoseksualiteit.



Overigens moet ik wel zeggen dat veel homo’s niet sporen. De homowereld bestaat uit manipulatie, egoïsme en seks! Als je letterlijk en ook vooral figuurlijk genaaid wil worden, ga dan naar de homowereld! Ik heb samen met mijn vriend weleens onenigheid gehad met andere homo’s… ze denken alleen maar aan seks. En als je ze confronteert met de feiten gaan ze een vuil spelletje spelen en ontkennen, projecteren op de ander etc… homo’s zijn net vrouwen, maar dan nog erger! Alles wat jij hier beschrijft over vrouwen herken ik terug in alles wat ik met homo’s heb meegemaakt!

Hoe verfrissend is het dat er nu enkele nieuwe forumleden (jijzelf, Healthbased) zijn die actief discussies op gang brengen over dit soort onderwerpen, een open mind hebben en tegen een stootje kunnen! Terwijl de klagers en jankers hier uit zichzelf vertrekken of door mij er noodzakelijkerwijs uit worden geknikkerd komen er betere, evenwichtigere forumleden voor in de plaats. Voor elke deur die dichtgaat, gaan er twee nieuwe open. Geweldig staaltje van zelfkennis, Kevin, en belangrijk ook om aan te geven dat al die hedonistische Prides niet symbool staan voor alle homo's, net als de 'gayservative' Lennard van Mil recentelijk ook al benadrukte. In discussies met onze voormalige 'huishomo' Aart (ook al met herrie hier vertrokken) heb ik homoseksualiteit veelvuldig een gedragsstoornis genoemd. Jouw observaties bevestigen dit beeld - en jij kent het wereldje van binnenuit.



En op dit punt vraag ik me ook iets af… sommige homo’s zijn duidelijk vrouwelijk. Maar toch hebben ze blijkbaar een hoog libido en zoeken vaak seks… Maar een hoog libido kun je toch toeschrijven aan testosteron?

Allereerst, het blijven mannen met testosteron. Daarnaast is libido niet exclusief toe te schrijven aan testosteron, want dan zouden alle vrouwen volkomen frigide zijn. Het is waar dat veel vrouwen wat 'opwarmtijd' nodig hebben, maar tegelijkertijd is er ook de nymfomaan, die er geen genoeg van kan krijgen. Sterker nog, door de eeuwen heen hebben mannen geworsteld met de hoerigheid en losbandigheid van vrouwen. Vrouwen koppelen dit echter aan dominantie, ze vinden het maar wat sexy om gedomineerd te worden. Sadomasochisme is dan ook extreem populair onder vrouwen, varierend van tikken op de billen, knijpen of bijten in de tepels tot complete rollenspellen van meester en slaaf (denk ook aan de MEGABESTSELLER 50 Shades of Gray). En bij welke groep zien we eveneens veel SM? Juist ja, homo's! De oestrogene seksdrift is veel meer gebaseerd op een machtspel. Deze dominantie wordt door linkse, meestal VROUWELIJKE biologen bij dieren vaak uitgelegd als 'homoseksualiteit' maar blijkt objectief gezien neer te komen op laten zien wie de baas is door de andere partij te vernederen. Je ziet dit gedrag ook onder koeien of merries - en dat zijn vrouwen! De basis van homofilie en pedofilie is altijd macht en vernedering geweest. We hebben het dus over een heel andere, veel perversere en ongezondere sex drive.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.520
Berichten
531.544
Leden
8.657
Nieuwste lid
asterix
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan