Spiritueel nihilisme

Ik weet niet wat zij normaal te eten krijgt. Wellicht accepteert hij zijn nieuwe voerbak niet? Je kunt dan overwegen om hem alleen uit het binnenste bakje te laten eten zonder dat ie in het apparaat staat. Laten proeven van het dieetvoer is niet aan te raden ivm lokstoffen/aroma’s die erin zitten. Mijn advies is om te negeren dat ie zijn eigen eten niet wil en ook geen pogingen doen om sausjes of iets anders toe te voegen. Dat us teveel verandering.
Gewoon zijn eten laten staan ook al loopt ie ervan weg. En dat andere voer ver uit de buurt houden. Niet naast elkaar laten eten.
 
Jaaaaa!!! Daar is ie dan:

https://www.boekscout.nl/shop2/boek.php?bid=9558

M’n boek!

(Mike en elkedageenei lees vooral het dankwoord ;))
 
Hoi Muis,

Ik denk dat ik hem wel zal bestellen. Ik wacht eens af wat Mike en Elkedageenei zeggen.
Op het moment heb ik nog veel liggen wat ik wil lezen. Ook nog een boek wat Binc me aangeraden heeft. Ik voel me bijna schuldig dat ik er niet toe kom.
Dus, ik wacht eens af en als ik hier er iets over lees wat mij triggert, dan bestel ik hem en laat het je weten. In ieder geval is het geweldig dat je een boek geschreven hebt. Echt fantastisch!!!

Dorothé
 
Gefeliciteerd met je boek, muis! Dorothe, ik heb het boek niet in mijn bezit en ben in een vroege versie betrokken geweest bij de totstandkoming, daarna niet meer.

Mike
 
Makkelijkste is om hem zelf aan te schaffen, aangezien ik nu niet in nl ben (wellicht van de zomer).
 
Ik ga hem binnenkort bestellen ook al heb ik nog genoeg liggen. Ben gewoon benieuwd naar dit boek van Muis.. Een boek schrijven is een hele prestatie, Daar weet ik zelf alles van.

Het boek van Tanja heb ik ook gekocht. Ben ik ook nog nauwelijks aan toe gekomen.
Mike kom op joh en de rest ook, gewoon bestellen dat boek!
 
Wow, kans om iemand te ontmoeten die natuurvolkeren vertegenwoordigt,


EXTRA INGELAST: BIJEENKOMST TOM PORTER – MOHAWK COMMUNITY
Op uitnodiging van Maarten Oversier is woensdag 12 juni Tom Porter te gast Op Hodenpijl.

Maarten Oversier ontmoette 1997 Grandmother Sara Smith van de Mohawkstam uit Canada waarmee hij een hele diepe, dierbare en innige band ontwikkelde in de opvolgende jaren tot aan 2015 toen zij overleed. Tot op heden ervaart hij deze die band nog steeds, maar vanzelfsprekend in een andere vorm. In 2008 adopteerde ze Maarten zelfs als haar kleinzoon.

Oversier is heel verheugd dat Tom Porter, Sakokwenionkwas, naar Nederland komt en een avond met ons wil delen in Op Hodenpijl. Een uitgelezen kans om kennis te nemen van de verhalen, waarden, wijsheden en diepere inzichten van de Haudenosaunee. Tom is in zijn volk een hele bekende en zeer gerespecteerde representant van hun stammen. Iemand die nog opgegroeid is in de oorspronkelijke tradities van zijn volk en een begenadigd spreker is.

Welk onderwerp of vraag er ook aan bod komt, er komt altijd een prachtig verhaal, een diep antwoord.


https://ophodenpijl.nl/evenement/tom-porter-mohawk-community/?occurrence=2019-06-12

Dit artikel van mijn teacher Maarten Oversier is ook een aanrader, zeker hier op dit forum!



"De opgesloten waarde van
vierhonderd jaar vriendschap

Nederlanders en Irokezen,
de historische feiten voorbij
In 1613 ontmoetten de Nederlanders en de Mohawks elkaar aan de oostkust van wat nu Amerika heet.
Zij sloten een vriendschapsverbond voor ‘as long as the grass grows green, the sky is blue and the rivers
flow’. Dit jaar, exact vierhonderd jaar later, herdenken we dat verdrag, ‘the Tworow-treaty’. We staan
zelfs op overheidsniveau stil bij dit historische feit, en in mindere mate ook dat we nalatig zijn geweest
in het nakomen van de afspraken van dit tijdloze verdrag. Waar we echter volledig aan voorbij gaan, is
de diepere boodschap die verscholen ligt in dit verbond. Hoe groot moet de crisis worden voordat we
gaan zien dat deze oude vriendschap een enorm potentieel in zich draagt, waarmee we de in tumult
gevangen samenleving weer richting kunnen geven?
......................."


https://www.maartenoversier.nl/downloads/irokezen.pdf
 
Ik werd door iemand getipt over deze docu op Netflix. Gaat over de wet van aantrekkingskracht, kwantumfysica, metafysisch inzicht.

Ik ben benieuwd of er forumleden zijn die deze docu hebben gezien en wat je mening ervan is.

Zelf vond ik sommige dingen iets te dik erbovenop liggen of teveel benadrukt. Maar goed, dat kan ook komen omdat men de boodschap duidelijk naar buiten wil brengen.


https://nl.m.wikipedia.org/wiki/The_Secret_(film)
 
Vroeger, heel vroeger heb ik ook zo een boek gelezen. Het gaat als het ware om het wensen van een situatie. Je zou kunnen denken dat dat kwantum energie is. Maar nee, dit is gewoon naïef denken. Je kunt je niet alleen met denken je wereld maken zoals jij hem wilt hebben, je moet er wel wat voor doen!!
Ik vind dit dus niet zo'n geweldige kost.

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.520
Berichten
531.502
Leden
8.657
Nieuwste lid
asterix
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan