sporten voor een mooi figuur

Mike, jij schrijft het volgende: Niet alleen dat, maar je krijgt er zelfs een VOLLERE taille van! Het vet zal precies op de juiste plekken terechtkomen en vrouwen horen 20% meer vet te hebben dan mannen!

Wat zijn de juiste plekken en hoe kan het dat daar het vet komt? Is er een verschil tussen rond worden van goede vetten en dik worden, je taille kwijt raken door misschien wel een koolhuydraatrijk dieet? Wat misschien een verklaring geeft voor de prachtige Nigella (en misschien nog steeds wel prachtige) die dicht groeit?

Hopelijk begrijp je mijn vraag.

Quote:
Ik vind zelf dat er verschil is tussen dun, tenger en mager. Denk aan de hedendaagse fotomodellen Zelf ben ik erg gek op de mode uit de jaren 50 en vind ik sommige vrouwen uit die tijd erg mooi. Wat mij opvalt is dat zij een slanke taille hebben maar erg vrouwelijke heupen. Ik vind het niet mooi als je geen taille hebt.

Ook de supermodellen uit de jaren 80/90 waren lang, slank en toch vrouwelijk gevormd vind ik. Naomi Campbell heeft een prachtig slank lichaam. De modellen van onze tijd hebben helemaal geen vorm.

Een vollere vrouw die onze bewondering verdient is de roodharige Christina Hendricks :o

Zelf vind ik Laetitia Casta erg mooi.n)door de imperfectie omdat haar tanden scheef staan (misschien moet ik dit niet op een wapf forum plaatse Maar die modellen hebben hele smalle tailles (59 cm) en heupomgvang rond de 90 cm. Ze hebben borsten, volgens mij maakt dat veel verschil. Zelf heb ik niet veel borst en vinden mensen mij snel dun, terwijl vriendinnen van mij die slanker zijn qua broekmaat maar een grotere cup hebben nooit horen dat ze dun zijn. Het is ook wel mal hoe groot de borsten van vrouwen in Nederland zijn. Kijk naar de himba people en je ziet mooie, vrolijke ronde borstjes/borsten maar niet van die, pardon, boerinnentieten.

Quote:
Kijk naar de himba people en je ziet mooie, vrolijke ronde borstjes/borsten maar niet van die, pardon, boerinnentieten.

Hahaha :D De vrouwen uit primitieve volken hebben idd meestal borsten van gemiddeld formaat.

@Klavertje4

Ik heb mijn kettlebells niet van Jesse, en heb ook mijn workouts niet. Hij heeft wel wat gratis video's op youtube staan die misschien iets kunnen toevoegen voor je. Ik bekijk vaak random filmpjes op youtube, en pak hier uit wat me effectief lijkt. Ik wil je wel adviseren het rustig aan te doen, of misschien een workshop te volgen bij een crossfit vereniging bij jou in de buurt. Krachttraining zonder spier-isolatie is naar mijn mening veel effectiever, maar maakt ook de kans op blessure groter!

Als je er behoefte aan hebt wil ik hier best wel eens wat filmpjes posten, en mijn website die binnenkort online gaat zaal ook een ( klein ) beetje ingaan op wapf / paleo voeding en lichaamsbeweging. Ik hou je op de hoogte!

Quote:
Een vollere vrouw die onze bewondering verdient is de roodharige Christina Hendricks

Wat een griezel...!!

Trainen met Kettlebells is erg intensief hoor. Ik heb een paar lessen gehad. Ben ermee gestopt. Zo'n workout vergt veel van je conditie.

Quote:
Hoezo?

Omdat ze er onnatuurlijk uit ziet.

Die borsten zijn per stuk nog groter dan haar hoofd...

Omdat ze er onnatuurlijk uit ziet.

Die borsten zijn per stuk nog groter dan haar hoofd

Hahaha, nog nooit van push up gehoord? :lol:

Sporten en vooral prestatiegericht topsport maakt je verslaafd aan endorfine maar wist je dat de smaakervaring van suikers en pepers van de nachtschadefamillie ook endorfine in het lichaam produceert en wat zie je tegenwoordig de mens beult zich af met topsport door steeds de grenzen te verleggen en dat ook nog in combinatie met sport voeding en drank wat gebaseerd is op koolhydraten en suikers.Ai ai ai. Dat is dubbel op en slopend voor het lichaam en dat moet gezond zijn.Noooooo way.

Vrouwen horen naar mijn mening ook brede heupen te hebben en niet mager.

De Turken hebben daar een speciale gezegde voor: Eten hoort saus te hebben, vrouwen horen heupen te hebben. That's right.

Quote:
Wat zijn de juiste plekken en hoe kan het dat daar het vet komt? Is er een verschil tussen rond worden van goede vetten en dik worden, je taille kwijt raken door misschien wel een koolhuydraatrijk dieet?

Koolhydraten zorgen voor de aanmaak van buikvet. Dit is dat ongezonde vet waar zoveel om te doen is. Vrouwen krijgen rondingen door vetopslag in de borsten en rond de dijen. Alleen een natuurlijk en voedzaam voedingspatroon kan dit werkelijk mogelijk maken.

Mike

Nog even reageren op enkele beroemde vrouwen die zijn genoemd tot nu toe:

Quote:
Doutzen Kroes bestaat bekend als voller model maar als ik haar buikspieren zie word ik gewoon naar.

Is dit een 'vol model'? Dit is regelrechte ondervoeding en ze heeft nauwelijks taille!

Quote:
Naomi Campbell heeft een prachtig slank lichaam.

Ook hier zie je weer ondervoeding. Dit is niet mooi slank, zie je niet opnieuw het gebrek aan taille?

Quote:
Een vollere vrouw die onze bewondering verdient is de roodharige Christina Hendricks

Dat lijkt er inderdaad al meer op: http://hot-christina-hendricks.blogspot.nl/2013/02/christina-hendricks-hot-mad-men.html.

Quote:
Zelf vind ik Laetitia Casta erg mooi.

Nog meer ondervoeding en te weinig taille: http://xaxor.com/wallpapers/11301-laetitia-casta-wallpapers-part-4.html.

Quote:
Heb ik liever salma hayek.

Ja hoor, niks mis mee: http://im9.eu/album/salma-hayek-wallpapers-and-photos/full-images.

Quote:
Ik vind de brede heupen van Shakira zo mooi!!!!

Mee eens! Maar je moet de mensen eens de kost geven die vinden dat ze een 'dikke kont' heeft. Diezelfde mensen vinden dat van Jennifer Lopez ook, te belachelijk voor woorden! Als Doutzen Kroes al als 'vol' wordt beschouwd, dan hebben Shakira en J-Lo inderdaad een dikke kont, maar het is natuurlijk andersom: Doutzen is veel te mager!

Mike

Maar het blijft lastig als je al 'uitgehongerd' en 'uitgezogen' bent om op te bouwen.

Mike bedankt voor je bijdrage. Ik vind het wel verhelderend werken. En het verhaal van buikvet door koolhydraten kan ik beter plaatsen. Ook het buikje van mijn vriend, die is echt koolhydratenverslaafd.

Wat ik zelf erg leuk vind om te doen is hoela hoepen. Een mooi filmpje van Karin de Wit. Zelf wordt ik hier niet echt moe van maar wel ontzettend blij.

Quote:
Koolhydraten zorgen voor de aanmaak van buikvet. Dit is dat ongezonde vet waar zoveel om te doen is. Vrouwen krijgen rondingen door vetopslag in de borsten en rond de dijen. Alleen een natuurlijk en voedzaam voedingspatroon kan dit werkelijk mogelijk maken.

Mike

Dit ben ik niet met je eens. Ik heb altijd al ronde billen en heupen en borsten gehad, de ronde billen zelfs als kind en toen ik erg mager was. Onafhankelijk van of ik tegenwoordig aan de magere kant ben of wat zwaarder, heb ik altijd een slanke taille en flinke heupen en billen. Ik zal nooit dat typische appelfiguur krijgen (gelukkig), al eet ik nog zoveel koolhydraten, weet ik uit ervaring uit het verleden. Ik denk dus dat genen ook een grote rol hierin spelen.

Edit: Ik bedoel dat ik het er niet eens ben dat alleen een goed voedingspatroon zo'n figuur mogelijk kan maken. De relatie koolhydraten-buikvet is er denk ik voor velen wel.

Ik kan als man niet begrijpen waarom magere vrouwen aantrekkelijk gevonden worden. Ik denk ook dat dit een natuurlijke reden heeft, en een man een vrouw bewonderd om haar rondingen, juist omdat deze een teken zijn van gezondheid, en natuurlijk voldoende reserve voor het eigen kind betekenen ( heupen,bovenbenen,billen ).

Dit uitgemergelde schoonheidsideaal wordt naar mijn idee meer door vrouwen zelf in stand gehouden. Of zijn er echt mannen die dit schoon vinden?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan