sporten voor een mooi figuur

Ik vind Doutzen Kroes en Laetitia Casta juist prachtige vrouwen, ook hun lichaam. Dat zit er bij ons vrouwen denk ik ingebakken, door er voortdurend overal mee geconfronteerd te worden (tv, magazines,etc.).

@Jeff, ik denk dat veel mannen dit aantrekkelijk vinden.

Quote:
Dit uitgemergelde schoonheidsideaal wordt naar mijn idee meer door vrouwen zelf in stand gehouden. Of zijn er echt mannen die dit schoon vinden?

De modewereld wordt gedomineerd door homoseksuele ontwerpers die waarschijnlijk hun eigen schoonheidsideaal op vrouwen projecteren. Daarom lijken de meeste modellen op prepuberale jongens. Vervolgens brainwasht de media de massa dit mooi te vinden.

Quote:
Ik vind Doutzen Kroes en Laetitia Casta juist prachtige vrouwen, ook hun lichaam. Dat zit er bij ons vrouwen denk ik ingebakken, door er voortdurend overal mee geconfronteerd te worden (tv, magazines,etc.).

Ik vind Naomi Campbell en Iman mooi. Ze hebben die elegantie die je doorgaans bij Oost-Afrikanen zoals de Masai treft.

klavertje, de mannen die ik ken vinden dat soort vrouwen niet aantrekkelijk. misschien wel dat ze een mooi gezicht hebben. mijn vriend is gek op mijn benen en zegt als hij doutzen ziet: je wilt toch niet zulke dunne benen?

Bosjelief je zegt zelf al : Ik denk dus dat genen ook een grote rol hierin spelen.

dus met andere woorden jou voorouders hebben Eeuwenlang altijd goed gegeten Dierlijk vet enzo...

https://www.fatsforum.nl/topic/het-verschil-tussen-erfelijk-en-genetisch

Gaan jij en je kinderren veel koolhydraten eten en minder verzadigt vet in de toekomst dan krijg je na een paar generaties niet meer die mooie rondingen.

Een nieuwe wetenschappelijke waarheid overwint niet door de tegenstanders te overtuigen en hun het licht te laten zien, maar omdat de tegenstanders ten slotte sterven en er een nieuwe generatie opgroeit die ermee vertrouwd is. (Max Planck,

Voedingscentrum = koolhydraten zijn de benzine waar jouw motor op draait :cry:

nou, het verschilt zelfs per gezin :D

Ikzelf ben van het type stevig en mijn man houdt absoluut niet van dun/slank, hij is van mening dat vrouwen zeker wel billen moeten hebben, het was zelfs waar die oa. op viel toen we elkaar leerde kennen :mrgreen:

Mijn oudste zoon daarentegen houdt van super slank. Ik heb een schoondochter met ronde borsten, en geen billen,buik,benen en volgens mij vindt hij haar erg mooi van top tot teen. Ze heeft trouwens wel mooi, rond gezicht.

Het is niet zo leuk voor slanke mensen om dit te horen hoor.Iedereen die dus volslank is ziet er dus perfect ui en mannen vallen daarop.

Ik denk dat mannen vallen voor je gezicht in eerste instantie

Ik heb wel een best knap gezicht,maar ben wel dun.

Heb nooit aandacht tekort gehad van mannen hoor

En doutze kroes is een pracht mooie meid,als die uitgaat en ze zou niet beroemd zijn dan wemelt het van de mannen om haar heen dat weet ik zeker.

Dun wordt hier alleen maar afgekraakt en volslank steeds goedgepraat.

Dik worden kun je altijd nog.

En ik ben dan wel superslank maar heb wel 4 probleemloze zwangerschappen,bevallingen gehad,4 kinderen lang gevoed zonder problemen.

Zegt dus niets.

Quote:

Je klinkt als een slachtoffer. Uit jouw woorden klinkt dat omdat het je nu eenmaal wordt aangepraat je er niets aan kunt doen dat je er zo over denkt. Waar ben jij precies in dit geheel? Laat jij je zo makkelijk en kritiekloos hersenspoelen? Als ik dit zo lees ben jij voer voor de kat. Toch maar eens wat beter gaan eten, dan gaan die hersenen beter werken en maken ze verbindingen, zodat je verbanden gaat leggen!

Quote:

Hier nog zo een. De wereld wordt opgedeeld in 'dik' en 'dun', zwart of wit. Zegt de term 'goed doorvoed' je iets? Dat zit er nl. precies tussenin! Wees zelfdenkend, vooral jullie vrouwen. Je wordt echt een lichamelijk complex aangepraat en je staat erbij en je kijkt ernaar!

Mike

Danielle, ik bedoel het helemaal niet als kritiek hoor, zelf zou ik nl graag toch wat minder rondingen willen hebben.

En ik ben wel iets meer dan volslank hoor, dus moet net zo hard knokken als jij voor mijn gezondheid. Ik zie het niet als een heel groot probleem voor hoe ik er uitzie maar wel mijn gezondheid voor mijn gewrichten enz.

Ik heb in het verleden altijd in mijn beleving wel gezond gegeten, groente, vlees, aardappels, brood enz. zover ik op de hoogte was van gezonde voeding.

Ik hem me ook vaak overeten, met name warm eten ben ik gek op. (volgens Moritz is dat de grootste oorzaak van galstenen-ik ben het boek nog een keer aan het lezen en zeer gemotiveerd nu om de grote lever- en galreiniging te gaan doen)

Nu eet ik al een heel poosje redelijk WAPF, nagenoeg geen koolhydraten, kom geen dag boven de 50 gram uit,overeet me niet meer omdat ik snel verzadigd ben, voel me verder meestal wel ok, maar val geen gram af.

Wat Mike vervolgens schrijft over goed door doorvoed zijn kan ik mij in vinden. Dikke mensen vinden mij dun, dan bedoel ik mensen met duidelijk overgewicht. Dunne mensen vinden mij normaal. Mijn moeder die maat 38/40 heeft, pracht paar heupen, een c-cup borsten wordt tegenwoordig te dun genoemd. Naakt is ze net zo'n grieks beeld. Ik vind het zo'n gezeur. Als ze op een verjaardag is en ze bieden haar een gebakje aan, krijgt ze altijd te horen: 'jij kan het hebben'. Pfff.

Ik denk zelf dat je mensen in alle maten hebt en dat je ook een bepaalde bottenbouw meekrijgt. Volgens mij kan je prima slank zijn maar goed doorvoed. Mijn oma keek altijd naar mijn gezicht en niet eens naar mijn lijf. Ze kon aan mijn gezicht zien of ik goed doorvoed was. Zo keek ze ook altijd naar mijn haar. Haar moest glanzen, je gezicht moest vol zijn.

Ik vind Doutzen een mooie vrouw, ze heeft prachtige wenkbrauwen, mooie ogen, lange benen, etc. maar wat ik niet mooi vind is dat afgetrainde. Die foto die Mike laat zien van Doutzen, er is niks zachts aan haar buik. Vroeger was ze wat voller, ze wordt steeds afgetrainder.

Kunnen we hier allemaal met een nieuwe schoonheidsideaal aan komen kakken, maar dat is ook niet voor iedereen weggelegd. Natuurlijk zijn die magere modellen ongezond, maar nu wordt het ene ongezonde ideaal voor het andere onbereikbare ideaal ingeruild. Volle borsten, billen en heupen mag wel, maar ik zie nergens een klein buikje, nee dat wordt al weer als ongezond weggezet. Tsja zo komen we van de regen in de drup. Ik ken genoeg vrouwen die volop industrievoeding en suikers consumeren, desondanks een platte buik hebben, wel volle borsten, heupen en billen. Je kunt dus niet 1 op 1 de gezondheid aan de vetverdeling aflezen. Door een nieuw ideaal neer te zetten zijn er weer anderen die buiten de boot vallen, gefrustreerd raken, ongelukkig zijn met hun lichaam.

Wat zou het fijn zijn als iedereen gewoon tevreden kon zijn met zijn/haar lijf en niet alleen jonge vrouwen als mooi worden beschouwd. Ja, misschien ben ik zelf wel gefrustreerd met m'n vetrol en m'n 38 jaar hoor, maar ja niemand blijft eeuwig jong en strak. Ik zeg: Meer waardering voor tekenen van ervaring en wijsheid zoals rimpels, uitgezakte borsten die kinderen hebben gevoed en slappe buiken die kinderen hebben gedragen.

Quote:
De modewereld wordt gedomineerd door homoseksuele ontwerpers die waarschijnlijk hun eigen schoonheidsideaal op vrouwen projecteren. Daarom lijken de meeste modellen op prepuberale jongens. Vervolgens brainwasht de media de massa dit mooi te vinden.

Een zeer rake constatering en deze past precies in de agenda.

Mike

Het is inderdaad treurig gesteld met het schoonheidsideaal van nu. Ik ben zelf jarenlang smal geweest, had vaak de kleinste heupmaat spijkerbroek en had niet veel vet op mn lijf. Het was wel fijn dat ik kleding altijd wel paste, maar was aan de andere kant niet gelukkig met mijn jongensachtige bouw. Bij de fitness werd vroeger al gezegd, 'Dat wordt een keizersnede later!' (overigens gezegd door een instructrice die zelf net op die manier bevallen was).

Maar sinds WAPF (en alle sport ingeruild voor yoga) begin ik eindelijk een vrouwelijk figuur te krijgen en ik ben er blij mee! Helaas zijn er dan wel weer vrienden die je aankijken alsof het een zonde is, zodat het in het begin moeilijk was om daar niet onzeker van te worden. Maar ik weet wel beter en zie het als een kans om hen te introduceren met Weston Price.

Trouwens, op een foto van Doutzen, die hierboven gelinkt is, zijn haar ribben te tellen, zonde hoor.

Ik wil me in bovenstaand topic niet te veel verdiepen, aangezien ik een zeer beperkte circle of influence heb. Maar het is toch bizar, dat "de mens" al zo lang bestaat, allerlei tegenslagen heeft overwonnen, en vervolgens in zo'n korte tijd degenereert. Ik als simpele ziel kan me ook niet indenken dat de "elite" daar uiteindelijk baat bij heeft, want als we allemaal onvruchtbare mutanten worden en uiteindelijk uitsterven zijn zij ook de pineut, al houden zij het misschien iets langer uit. Maar dan nog, als er geen mensen meer overblijven krijgen zij inteeltproblematiek, en zullen ze ook het loodje leggen. Dat is tenminste mijn huisvrouwentheorie. En dan ga ik me nu weer bezig houden met de afwas ;)

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan