sporten voor een mooi figuur

Een zeer simplistische en naieve voorstelling van zaken.

Allereerst hoef je maar naar de laatste 60 naoorlogse jaren te kijken om te weten dat de degeneratie razendsnel om zich heen heeft gegrepen a.g.v. geen genetische oorzaak maar een veranderde inwendige omgeving waar de genen op reageren. Dit is een onmiskenbaar feit en het is naief om te veronderstellen dat niet zou spelen.

Daarnaast wil de elite de wereldbevolking niet opheffen maar uitdunnen tot 1 miljard, die vervolgens tot arbeidsslaven worden gemaakt in een wereldictatuur. Maar je hoeft mij niet te geloven, do your own research! Jij geeft echter aan je er niet te veel in te willen verdiepen, dus steek je je kop in het zand en ontken je het bestaan hiervan. Zo blijf je altijd een 'simpele ziel' met 'huisvrouwenlogica'!

Mike

Nou, mijn stuk was niet bedoeld om twijfels te uiten, alleen mijn verbazing over dat zo'n sterk volk nu in een korte tijd zo zwak is geworden.

En ik wil er ook niet de ogen voor sluiten, alleen vraag ik me af wat ik kan doen, behalve mijn gezin en mezelf goed voeden en altijd zelf blijven nadenken. Als ik bijv. al bij mijn schoonouders iets over voeding zeg, kijken ze me aan alsof ze water zien branden. Mijn moeder wil niet luisteren naar het verhaal over Becel, ze vond het vervelend dat ik bleef "aandringen" over roomboter. Dus vandaar dat ik me er niet al te veel in wil verdiepen, omdat ik zo weinig kan doen! Als ik concreet actie kon ondernemen, vond ik het al heel anders. Nu loop ik in mijn eigen omgeving al tegen zoveel (voedings)muren op, dat het trekken aan een dood paard is.

Kijk wat ik als 1 enkel individu kan doen. Alle veranderingen in de samenleving beginnen bij 1 individu. Ze willen je juist het gevoel geven dat je machteloos bent!

Mike

Dat is helemaal waar, verandering begint bij jezelf. Daar handel ik naar, en ik zal het in gedachten houden als ik me weer machteloos voel.

Aangezien het machten achter de schermen zijn is deze vraag nog niet zo makkelijk beantwoord. Op menselijk niveau betreft het 13 bloedlijnen die al vele duizenden jaren zorgvuldig worden bewaakt. Er zijn echter ook theorieen die stellen dat hieraan ook bovenmenselijke krachten ten grondslag liggen. David Icke noemt ze 'interdimensionalen'. Ik heb geen idee of dit klopt. Misschien is het iets buitenaards of misschien juist wel iets heel aards. Feit is dat de menselijke tak bestaat uit absolute psychopaten en sadisten, die geen enkel mededogen kennen.

Mike

In 2004 begon ik research te doen naar 9/11. Al die tijd zat het me niet lekker, maar pas in 2004 dook ik hier volop in. Toen was de beer los en heb ik me twee jaar lang op allerlei zaken gestort waar een luchtje aan zat. Zoals de meesten hier die een soortgelijke weg hebben afgelegd kwam van het een het ander en duik je hier steeds dieper in.

Ik heb in die tijd ook een forum gehad dat hier specifiek over ging, dat ik Conspiracy Discovery noemde en dat Engelstalig was. Het heeft allemaal geleid tot mijn bewustwording, maar ik miste iets, nl. het gevoel dat ik een rol kon spelen in het voorkomen van al deze ellende, ik wilde een positief alternatief kunnen bieden.

Vanwege de opgedane wijsheid dat voeding wordt ingezet als wapen kreeg ik toen de gedachte om hetzelfde te doen maar dan in positieve zin. Ik heb dus eerst de duisternis verkend om letterlijk en figuurlijk het licht te zien! Dit forum en alle andere activiteiten die ik sindsdien heb ontplooid zijn hier het resultaat van.

Mike

Beste Mike,

Het is misschien een domme vraag, maar wat zat je niet precies lekker m.b.t. 9/11?

Vaar jij vooral op je intuitie in het maken van keuzes of je ratio?

Nog over h2o2, hoe kan het dat er volgens jou zoveel mythes over zijn. Op makeupalley, een forum waar voornamelijk reviwes schrijven over producten zijn er heel wat enthousiast over h2o2 maar schrijft men ook dat ze last krijgen van witte vlekjes in het gezicht door uitwendig gebruik. Zijn er ook wetenschappelijke publicaties over H202 in positieve zin? (voor de duidelijkheid: ik vind wetenschap niet zaligmakend).

Mijn haar wordt steeds donkerder. Toen ik 2 was had ik blond haar, tussen mijn vierde bruin/zwart, daarna weer blond en nu wordt het weer donkerder. Is hier een verklaring voor?

Zijn er behalve jij, de WAPF veel tegenbewegingen aan het ontstaan om weerstand te bieden, nationaal en internationaal? Ik heb onlangs gelezen over de soevereine mens, dat vind ik een zeer goed initiatief hier in NL. Als deze bloedlijnen al zoveel jaren zorgvuldig bewaakt worden, zijn er dan geen tegenstanders die ook al behoorlijk wat jaren meegaan, hen in de gaten houden en weerstand bieden? Ik ben heus wel in deze onderwerpen geinteresseerd, maar ik vind het overstijgend. Het is allemaal relatief nieuw voor mij. En al die informatie in combi met mijn uitgeputte bijnieren maakt me soms angstig. Maar het wordt al minder. Ik heb in ieder geval meer controle gekregen over mijn gezondheid, en die van mijn gezin. Ik dacht ook dat we maar veel geluk moesten hebben om niet ziek te worden (ondanks een gezonde levensstijl).

Toch zijn er sinds ik op dit forum actief ben al wel veel "praktische" vragen beantwoord die ik me de afgelopen jaren heb gesteld. Ogenschijnlijk simpele vragen, zoals: Waarom heeft de een een peerfiguur en de ander een appelfiguur? Waarom zijn er opeens zoveel kinderen met adhd, allergieen, etc. Hoe kan het dat die persoon ziek is, hij leefde toch gezond? Waarom zijn er zoveel dikke mensen? Waarom heb ik zelf smalle heupen? Waarom terugtrekkend tandvlees? Hoe kan het dat ik jaren geleden 5 beginnende gaatjes had, terwijl ze nu zijn verdwenen?

Edit: natuurlijk koppelde ik wel veel aan een gezonde of ongezonde levensstijl, maar dat alles zo in verband met elkaar stond had ik niet kunnen vermoeden.

Quote:
Hoe kan het dat ik jaren geleden 5 beginnende gaatjes had, terwijl ze nu zijn verdwenen?

Misschien ben je overgestapt naar een tandarts die een andere kijk op de zaak heeft?

Voor de duidelijkheid; ik betwijfel of alle tandartsen wel te vertrouwen zijn.

Voorbeeld: De tandarts zegt, je hebt een gaatje en dat zal ik even repareren.

Daarna krijg je de rekening. Maar was er werkelijk wel een gaatje???

Bewijs jij maar eens dat het niet zo was...

Er zijn toen foto's gemaakt, waarop ik de gaatjes zelf heb gezien. Eerst waren het er 2, later 5. Maar ze waren nog zo klein, dat er niks aan gedaan hoefde te worden. Later zijn er weer foto's gemaakt. In de tussentijd was ik gestopt met roken, frisdrank, heb probiotica genomen, en was al iets gezonder gaan leven. Blijkhaar heeft dat al geholpen?

Hoi San, aangaande deze vraag van je:
Quote:
Als deze bloedlijnen al zoveel jaren zorgvuldig bewaakt worden, zijn er dan geen tegenstanders die ook al behoorlijk wat jaren meegaan, hen in de gaten houden en weerstand bieden?

Mijn reactie: het is lastig om deze personen en hun handlangers goed te spotten omdat de belangrijkste plannen en bijeenkomsten niet op teletekst, in de krant of internet genoemd staan. Dit is een deels geheim bolwerk waar de gewone man of vrouw nauwelijks bewust mee in contact staat. Dan is het toch lastig een oogje in het zeil houden.

Quote:
In 2004 begon ik research te doen naar 9/11. Al die tijd zat het me niet lekker, maar pas in 2004 dook ik hier volop in. Toen was de beer los en heb ik me twee jaar lang op allerlei zaken gestort waar een luchtje aan zat. Zoals de meesten hier die een soortgelijke weg hebben afgelegd kwam van het een het ander en duik je hier steeds dieper in.

Quote:
Het is misschien een domme vraag, maar wat zat je niet precies lekker m.b.t. 9/11?

Doet 9/11 en de nasleep van deze aanslagen jullie niet denken aan de Rijksdagbrand van 1933?

Ik weet nog heel goed hoe ik twee jaar geleden een documentaire over de 2e wereldoorlog aan het kijken was en in mijn bewustzijn gegrepen werd door de overeenkomsten tussen deze 'obscure' gebeurtenissen in de geschiedenis van de mensheid. Sindsdien ben ik me in 9/11 en andere perverse misdaden van de NWO aan het verdiepen.

De geschiedenis herhaalt zich omdat de orthodoxe geschiedschrijving er over blijft liegen.

Hoi Zotteke, er is een patroon volgens welke men een maatschappij ombuigt tot inschikken in openlijk totalitaire regimes. Er is een schrijfster die de kenmerken opsomt waaraan je kan zien dat/of een land totalitair is. Naomi Wolf heet ze: Bij 5 min 50 zegt ze wat haar vriendin haar zei: "They did this in Germany". Ze heeft het over een blauwdruk van 10 stappen waarbinnen men een maatschappij omvormt van een open naar een totalitaire maatschappij.

En voor iedereen die nieuwsgierig is naar het gerechtelijk flutonderzoek naar het 'ongeluk' van Diana, Princess of Wales bekijk deze documentaire: Unlawful Killing

Een andere interessante maar ietwat langdradige documentaire is Lady Die.

Paul Burrel, de persoonlijke butler van Diana, vertelde in een interview dat hij vlak na het ongeluk een gesprek had met koningin Elizabeth (op Buckingham Palace) waarin ze ze hem waarschuwde om voorzichtig te zijn want...

''there are powers at work in this country of which we have no knowlegde''

En voor iedereen die nieuwsgierig is naar het ware verhaal achter 911:

http://vimeo.com/56199647

De film stond vroeger ook met NL ondertitels op het Internet, maar die versie kan ik helaas niet meer vinden.

Quote:

In oktober 2001 was ik in New York, een maand na 9/11. Ik had daar een vakantie geboekt ruim een jaar eerder en niets of niemand kon mij weerhouden om toch te gaan en ook nog met het vliegtuig! Ik ben 1 dag naar Ground Zero geweest. Opvallend was dat de lucht steeds 'dichter' werd naarmate je dichter bij de plek kwam, het was echt moeilijk om te ademen. Eenmaal daar zag je heel lower Manhattan onder het stof. Ik vond het toen al vreemd om te zien dat wolkenkrabbers gemaakt van beton en staal volledig verpulverd waren.

Toen ik daar was, speelden de 'anthrax letters'. In ons hotel stond CNN voortdurend aan en zagen we dat er brieven met anthrax waren verstuurd naar congresleden (vooral kritische senatoren die de dictatoriale Patriot Act in de weg stonden). Ik heb zelfs meegemaakt dat ik over straat liep en er allerlei paniek was, omdat een gebouw en een gedeelte van de straat was afgesloten i.v.m. zo'n anthrax letter. Ik dacht toen bij mezelf: dit is pure bangmakerij, hier klopt iets niet!

Toch heeft het tot 2004 geduurd voordat ik hier echt iets mee deed. In de tussentijd waren de invasies (geen oorlogen, daar heb je twee partijen voor nodig) van Afghanistan en Irak al in volle gang. Ik wijt het aan mijn slechte voeding destijds. Om je andere vraag te beantwoorden: ik ben altijd al heel intuitief geweest en koppel dit vervolgens aan mijn ratio, zodat ik e.e.a. goed kan doordenken, maar sinds ik anders ben gaan eten is deze eigenschap tot de zoveelste macht vergroot! Nu laat ik niet nog eens drie jaar aan me voorbij gaan voordat ik zelf op onderzoek uit ga!

Quote:
Nog over h2o2, hoe kan het dat er volgens jou zoveel mythes over zijn.

Twee redenen:

- Het werkt supergoed en is niet te patenteren en is spotgoedkoop, waardoor het een bedreiging vormt voor zowel reguliere als alternatieve middeltjes.
- De benamingen 'antioxidant' en 'vrije radicalen' zaaien onnodige verwarring: https://www.fatsforum.nl/topic/vrije-radicalen-en-antioxidanten.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan