sporten voor een mooi figuur

@kaasmeisje,

Mijn haar wordt ook steeds donkerder. Als kind en tiener was ik (hoog)blond, maar dat is sinds een paar jaar veranderd. Vandaar dat ik begonnen ben met kleuringen.

Klavertje4

Welke haarkleuring gebruik je

Ik durf het niet meer zo.Mijn haar is nu donkerblond.Tot enige tijd geleden blondeerde ik het.

Mike bedankt voor je antwoorden. Scherp denken en kritisch zijn, jezelf vragen stellen is heel fijn. Zelf merk ik dat ik soms tijden afgestompt ben en een niet helder hoofd heb. Soms werkt alles zo lekker, als een goed gesmeerde machine.

Er is hier een topic over school. Ik heb hier niks geplaatst wel over nagedacht. Basisschool heb ik echt niet leuk gevonden. Ik voelde mij een soort toeschouwer en vond iedereen dom. Vooral de leraren op een paar na. Een leraar gaf mij voor de vakantie een tomatenplant,dat was een van de mooiste herinneringen. Hij vertelde over hunnenbeden en peilen van vuursteen In de pauze ging ik alle bosjes afspeuren en heb werkelijk een pijl van vuursteen gevonden. Heel even op een 'gewone' middelbare school gezeten. Vervolgens ging ik naar de Vrije School. Welke kritiek je ook op deze school kan geven of op de ideeën van Rudolf Steiner heb ik een paar dingen daar kunnen ontwikkelen. Het stellen van kritische vragen en mijn liefde voor landbouw, al dat wat leeft. Geweldige tentamens kreeg ik daar. Tentamen scheikunde: schrijf een essay over het leven achter de stof. Geweldig, echt. Daarna een HBO-opleiding gevolg, nu rond ik mijn master aan de universiteit af en heb ik altijd gemist dat je vragen mag stellen en dat er vragen aan je worden gesteld.

Om mij heen vind ik dat mensen weinig interesse in de ander hebben. Ik moest gisteren nog denken aan mijn tijd in Zuid-Amerika. Daar heb ik orgaanvlees gegeten, veel kip, lokaal eten, kortom heel anders. Mensen hadden de tijd voor elkaar en ik voelde daar meer een warme belangstelling. Ik had daar ook een heel raar moment in de bus alsof ik opeens deel maakte van een soort enorme energie, deel was van de natuur. Het duurde maar een paar seconden en het was heel machtig. Daarna nooit meer dat gevoel ervaren.

Klavertje4: verf je nu je haar???? Ik ken je niet. Als het zo is, laat het! Je eigen kleur is meestal het mooist. Ik heb vroeger mijn haar geverfd en wel zo'n spijt gehad.

Als jullie dan toch haren willen verven dan met Logona doen. Is de meest zuivere haarverf maar is wel meer werk en om grijsdekkend te krijgen meerdere malen verven en langer laten zitten en soms moet je twee kleuren door elkaar mengen.

Quote:
Zijn er behalve jij, de WAPF veel tegenbewegingen aan het ontstaan om weerstand te bieden, nationaal en internationaal?

Er zijn in Nederland alsmaar meer sites bezig met het ontmaskeren van deze duistere agenda. Een mooie opsomming van Nederlandstalige sites is al eerder door Dennis gegeven:

https://www.fatsforum.nl/topic/was-hitler-een-vegetarier#post-43149

Quote:
Als deze bloedlijnen al zoveel jaren zorgvuldig bewaakt worden, zijn er dan geen tegenstanders die ook al behoorlijk wat jaren meegaan, hen in de gaten houden en weerstand bieden?

Bovenstaande sites zijn vaak geent op Amerikaanse sites die hier al veel langer mee bezig zijn. Maar check eerst maar eens die Nederlandse en als je wilt kan ik nog wat links geven naar goede Engelstalige sites.

Mike

Ik ben nu inderdaad met logona bezig en het valt inderdaad niet mee om het dekkend te krijgen op mijn grijze haren. Ik ben vrij donker van mezelf en ik heb nu de umbra gekozen maar die is veel te licht ,ook na meerder malen kort achter elkaar verven en een inwerktijd van twee uur. Ik las dat zwart niet dekt op grijs haar en dat geadviseerd wordt om met rood te mengen maar ik wil liever geen rood haar. Vind het wel moeilijk sta erg in dubio hierover.

Wommes,

Na enige correspondentie heb ik dit advies gekregen voor mijn haar. Ik heb zelf lang donkerbruin bijna zwart haar.

Inderdaad zijn de poeders beter voor uw haar.

De poeders pakken beter op grijs haar en je kunt meerdere kleuren mengen.

Met de kleur haar die u omschrijft adviseer ik u om de kleuren Braun Umbra en zwart te mengen.

Deze bevatten de minste roodpigmenten. Wel moet u meerdere laagjes aan brengen in het haar. Henna dringt niet in het haar maar legt een laagje er omheen.

Meerdere laagjes na elkaar aangebracht zorgt voor een betere dekking ( vooral grijs) dan 1 laag heeel lang inlaten werken.

Dus: meng de twee kleuren door elkaar( van ieder ¾ pak) , laat het 2 uur inwerken en herhaal dit nog 1 of 2 keer.

Dit maakt dat u de eerste keer uw haar 2/3 keer moet kleuren, echter de uitgroei vergt minder tijd en beurten.

Waarom adviseer ik Braun Umbra en zwart door elkaar?..... Alleen zwart kan groen doorslaan .Braun Umbra bevat net een beetje rood om de dit te voorkomen.

Wilt u meer rood pigmenten in uw haar aanbrengen, meng dan door de vorige haarkleuren nog een beetje mahogoni, deze bevat meer rood. Uiteindelijk zult u zelf u ideale

mix samenstellen en deze kunt u gelang de ( grijsdekking) altijd wijzigen/ passen.

Beste Meneer!!

Inderdaad blijft het lang zitten en de uitgroei hoeft alen maar even bij gewerkt te worden.

In uw geval , zo als ik op de foto kan zien zou ik meer zwart dan umbra braun nemen. Alleen zwart geeft kans op groen kleuring, daarom het advies om dit te mengen met umbra braun.

Groet,

Monique van Bohemen

www.terrasana.nl

Bedankt Haydarpasa, dan ga ik dat eens proberen , ik voel me momenteel aardig voor schut lopen met mijn te lichte uitgroei.

Wommes,

Dat zal best wel meevallen dat voor schut lopen.

Ik liep pas voor schut toen er een openingsfeest was bij het bedrijf waar ik werk en ik had net mijn haren een paar dagen vantevoren geverfd met Logona maar dan zonder de kleurenmengels en het was de creme variant.

Je raadt het al mijn grijze haren werden oranje en ik nog twee keer geverfd maar ze bleven toch wel oranje achtig en ik moest demonstraties geven aan klanten bij de opening dus dat was niet zo je van het of ze moeten gedacht hebben dat dat de nieuwe trend á la Haydarpasa was.

Bijna alle haarverven zijn onnatuurlijk hoeveel ze ook roepen dat het natuurlijk is er zit altijd wel veel rotzooi in alleen ontbreken mischien sommige stoffen als tolueen(zeer kankerverwekkend, zit gewoon in Scharzkopf etc.)

Er zijn twee merken die echt alleen maar uit planten bestaan en één daarvan is Logona maar ja dan krijg je niet zomaar grijsdekking.

Succes.

Eten voor het sporten of niet?

09/01/2016 om 09:48 door VVA | Bron: Metrotime
Eten voor het sporten of niet?

Foto: Shutterstock
Over sporten met een lege maag bestaat heel wat verwarring. Eet je nu echt beter wat voor je gaat rennen of doe je dit beter met een lege maag? Uit Brits onderzoek blijkt nu dat er geen eensgezind antwoord bestaat, dat verschilt namelijk voor mannen en vrouwen. Vrouwen kunnen beter wel wat eten om de ververbranding te stimuleren, mannen blijven beter nuchter.

De hoeveelheid vet die je verbrandt tijdens het sporten is afhankelijk van wat je eet voor of na het sporten, dat heeft een onderzoek van de Britse universiteit van Surrey uitgewezen. Maar nu blijkt ook nog eens dat al dan niet eten voor een sportieve inspanning bij mannen een vrouwen een ander effect heeft op de vetverbranding.

Zo mogen vrouwen wel koolhydraten opnemen voor het sporten, omdat zij nu eenmaal sneller vet verbranden dan koolhydraten.
Mannen doen dit met het oog op een optimale vetverbranding beter niet, omdat zij sneller koolhydraten verbranden dan vet. De inname van koolhydraten houden zij het best voor na het sporten. Vrouwen eten dan weer best geen koolhydraatrijke maaltijd onmiddellijk na het sporten, de koolhydraten worden dan net wel sneller verbrand dan vet. http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160109_02057928 via http://www.leefbewust.com/2016/nieuws/110116.html

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan