Ik heb nog een vraag, misschien wil iemand reageren:
Is wel off -Topic maar ik weet niet hoe ik van het ene naar het andere onderwerp moet komen.
Voor mijn galblaas verwijdering in febr. dit jaar heb ik een half jaar Ompeprazol geslikt op advies van de huisarts. Zij dacht dat ik maagklachten had. Pas na het maken van foto's in het hospitaal bleek dat ik een galsteen had ( het ding ligt nog in de boekenkast in een zakje ). Via een bloedtest kwam naar buiten dat ik leverwaarden verhoogt zijn. De huisarts vroeg me wel drie keer via omwegen of ik misschien drink. Dit is niet zo. Zou het aan het gebruik van Stackers kunnen liggen? Zelf weet ik heus wel dat dit niet gezond is. Ik vergelijk het met een pot koffie ' smorgens opdrinken. Het maakt me de eerste uren een stuk alerter dan ik anders zou zijn geweest. Kan iemand hier mij vertellen wat de effecten voor het lichaam op de lange termijn zijn? Ik gebruik ze echt al een jaar of zeven elke dag 1. Ik kan niets vinden op het www over lange termijn effecten van Stackers. Dit zijn de ingredienten voor degene die dit product niet kent:
Per capsule:
green tea leafs 4,5 mg, caffeine alkaloids 60 %, Yerba Mate fruit, Guarana seeds, Capsicum Anuum, Kola nut, Siberian Ginseng, Caffeine Anhydrous 300 mg. Waar geen getal achter staat, staat ook niks vermeld op het potje...
En nee, ik gebruik het niet omdat ik denk dat ik ervan af zal vallen. Puur voor de tijdelijke energie die het geeft.