sporten.

@San:

Dank voor je vriendelijke reactie. Ik zal mij eens in pilates verdiepen.

@Alexandra:

Ik neem afstand van die graatmagere modellen, dat schreef ik ook al in mijn vraag. Dan zou ik de vraag ook inderdaad niet hier stellen.

Je pompt je vol met troep en put je uit met krolse katten en dergelijke en wij moeten het hier maar even oplossen? Zoals ik al zei, als onze manier je aanspreekt, lees je jezelf in. Staat het je niet aan, zoek je heil ergens anders. Wap in een notendop, niet sporten, niets chemisch, niets uit pakjes en doe je boodschappen bij de biologische boerderij. Doe dat op de fiets, heb je je beweging voor die week ook weer te pakken. Succes!

En ik vergeet, vet. heeeeeel veeeeeeel vet!

Ik blijf mijn post niet aanpassen, ik heb het idee dat ik hier wordt uitgelokt. Namelijk tot het doen van de uitspraak dat Mila heel snel aan de adrenal moet.

Ik wacht ondertussen met smart op mijn bijniervet, ik hoop dat er bijnieren in zitten!

@Mike,

Dit is beslist juist. Met de kennis van nu vind ik ook dat ik vooral met die maagband een groot risico heb genomen. Volgens de chirurg zijn de galstenen een direct gevolg van het hebben van een maagband. Vetarme voeding is dan meteen het eerste advies. Dat ben ik nu allemaal aan het veranderen maar dat gaat niet binnen een paar weken. Gisteravond een gerookte makreel gegeten. Zou ik zoiets nu vanavond weer doen krijg ik buikpijn. Ik moet dus alles heel voorzichtig aanpakken.

@Alexandra:

Dank voor je adviezen die ik zo tussen de regels ook lees. Ik heb volgens mij geen blijk gegeven dat iets me hier niet aan staat en ook hoef je je post voor mij niet aan te passen. Niet iedereen is misschien zo ver als jij en ik kan niet in de regelementen terug vinden dat je pas een vraag mag stellen als je het forum van A tot Z gelezen hebt en je daar ook helemaal voor 100% naar leeft. Mensen proberen met vallen en opstaan hun eigen weg te vinden. Ik ben eerlijk over mijn situatie. Als ik dat niet was hoefde ik ook geen vraag te stellen. Wie zou dan een zinnig antwoord kunnen geven? En degene die zonder zonde is werpe de eerste steen...

Nogmaals, de adviezen waardeer ik. Adrenal heb ik over gelezen. Zelf gebruik ik schildklier extract naast de zaken die ik al noemde.

Ik hoop dat ik het mis heb, maar door de manier van schrijven (het gebruik van een specifiek zinsdeel en nog een ander kenmerk) lijkt Mila op een van de andere drie trollen eerder deze week.

Mocht dit niet zo zijn, dan alvast mijn excuses voor het vooroordeel.

Ik schrijf niets tussen de regels door, dus ben benieuwd wat je daar dan leest. En in plaats van aanpassen bedoelde ik aanvullen. Want zelden verander ik de tekst. Ook al kan dat binnen het uur. We hebben hier geen regelementen, dus dat is wel zo makkelijk. Hoef je je ook nergens aan te houden en kan ik mijn ideeen ook gewoonweg op het internet knallen, net als jij.

Er staat helemaal nergens dat je enige afiniteit hebt met wap en de manier van voeden zoals die hier wordt aangeraden. Het enige dat je wil weten is hoe te sporten en wat te denken van 1 of ander stimulatiemiddel. In plaats van te vragen hoe je een eigen topic maakt, blijf je hier in het sportgedeelte rondhangen. En ja, ik heb een beetje rare smaak in de mond van een aantal "nieuwe" forumleden de afgelopen dagen. En dit verhaal vindt ik ook erg extreem en weinig zelf onderzoekend in alle informatie die hier wordt aangeboden.

@edwin

???? ( kun je het een beetje netjes houden?, Ik ben geen fotomodel maar trol gaat me toch net iets te ver..

@mike:

Ik weeg 89 kg bij een lengte van 1.69 meter dus niet graatmager hoor:-)

Goh Edwin, laat ik nu hetzelfde hebben. Gelukkig zit ik hier op een forum vol complot-denkers, dus mag ik best een beetje paranoïde zijn, zo af en toe :D

Gelukkig mogen we zelf nog bepalen met welke vraag we beginnen. Vragen hoe ik een topic moet maken had daarbij geen prioriteit.

Mila,

Ik ben vrij goed in het herkennen van patronen: dingen die zich herhalen. Jouw berichten hebben gedeeltelijk dezelfde eigenschappen als de berichten van Bandita en co. Daar ben ik vrij zeker van, maar omdat in het leven niks zeker is (behalve doodgaan) zet ik er nog een vraagteken bij.

En ondertussen zijn we terug bij op de man spelen en niet meer ingaan op de inhoud. Geen vraagtekens meer voor mij, maar wel een lege ipad. Dubbele reden om te stoppen met dit draadje. Fijne dag nog allemaal!

Maar edwin, er zijn toch wel meer zaken zeker in het leven dan enkel dat we ooit doodgaan. Bv. dat je leeft zolang je de bovengenoemde stelling nog kunt stellen.En verder,wanneer er niets zeker is ,waar hebben we het hier dan nog over? Off topic,maar wou het toch even kwijt.

ad

Mila,
Quote:
Wat zou nu " natuurlijk" sporten kunnen zijn behalve wandelen?

Snel wandelen. Zo, opgelost!

Verder bij twijfel altijd een dokter consulteren he? En zeker als je een maagband hebt en geen galblaas.

En waarom slik je schildklier extract en hoe kom je daar aan als ik vragen mag?

@Edwin, ik stel een paar vragen na een poosje te hebben gelezen. Een aantal van de op dit forum besproken supplementen ben ik gaan gebruiken. Ik ben dus begonnen met zaken te veranderen. Dingen die me niet moeilijk leken heb ik dus als eerste aangepakt: sole gemaakt, pillen besteld, veel gelezen...

Ik heb de naam voorbij zien komen maar verder heb ik daar niets mee te maken...

Ik stel een paar vragen op een plek waarvan ik denk dat het me verder kan helpen. Denk verder maar wat je denken wil. Het heeft voor mij verder geen zin om daar op in te gaan. Maar ik laat me er ook niet door weg jagen.

Quote:
Ik lees sinds kort mee op dit forum en ben begonnen met smelt tabletten vit. B, vitamine D 4000 IE,

Dit wordt hier niet aangeraden hoor..

@Pike:

Dat heb ik bij Iherb in Amerika besteld. Ook dat zag ik hier op het forum voorbij komen. Ik heb van Natural Sources.

@Pike

Ik zeg ook niet dat het massaal door iedereen wordt aanbevolen. Het zijn zaken die voorbij komen en waar ik dan misschien iets aan zou kunnen hebben. Vanmorgen las ik juist nog hier op het forum over 2 soorten vitamine b. Zouden gelijktijdig gebruikt moeten worden anders had je er niks aan. Nou, dat heb ik besteld want toevallig gebruikte ik er maar 1 soort van.

Even later was iemand het daar niet mee eens omdat het niet natuurlijk was die tabletten. Wat ik noem zijn dus zaken die hier voorbij komen. Ik bedoel daar niet mee dat iedereen dat de juiste weg of methode vind hier op het forum.

Mila,

Daarom is het belangrijk dat je je goed inleest zodat je op den duur zelf een goed idee hebt hoe bepaalde zaken in elkaar zitten en je zelf de juiste conclusies kan trekken.Daarnaast kun je ook op eigen ervaring gaan bouwen.

Het is geen 'U vraagt en wij draaien'event.Ik weet dat velen op de dag van vandaag instant eisen zowel op het gebied van voeding als ook 'kennis'. Maar zo werkt het niet.

Leren,ervaring en begrijpen kosten nu eenmaal tijd en moeite Wil je die niet inversteren dan ben je overgeleverd aan de meningen van anderen en zul je waarschijnlijk van het ene idee naar het andere hobbelen.

Succes.

ad

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan