Stop de Lockdown

Als demonstreren idd geen goed idee is. Zo werkt men deze spoedwetgeving juist in de hand! Vanavond schreef ik dit op mijn FB. En uit de podcast van Burgerfront komt hetzelfde geluid dat demonstreren averechts werkt. Mike schreef dit ook. Moeten we dan niet iedereen oproepen om niet te demonstreren? Extreem rechts krijgt straks de schuld hiervan dus goede reden om voor de kamer om akkoord te gaan met deze wet! NIet demonstreren op deze manier is dus de oplossing! Tenminste, interpreteer ik het. Of ik ben niet wakker of iedereen slaapt nog een beetje? Kan allebei hoor maar vind niet demonstreren op deze manier logischer.

Zo Creëert de linkse elite een excuus om de nieuwe spoedwetgeving akkoord te laten bevinden door de 2e Kamer! Zie jij ook hoe je gehersenspoeld word en dit alles een informatie oorlog is op basis van het wegnemen van EIGEN BEWUSTZIJN??? Hieronder leg ik uit.

Een citaat uit de Volkskrant. De nieuwe spoedwetgeving word al doorgevoerd voordat deze goed gekeurd word door de 2e kamer. Let even op de volgende zin in het citaat uit de Volkskrant.

De Raad van State is zeer kritisch op de noodverordeningen, die eigenlijk bedoeld zijn voor korte, lokale crises als rellen bij voetbalwedstrijden of ontvlambare demonstraties.

Nu weten we dat er inmiddels gigantische ontvlambare protesten zijn van Black Live Matters welke een georganiseerd betaald worden door George Soros die deel uit maakt van de cabal en alleen maar eigenbelangen heeft. Ditzelfde is het geval bij ons Nederlandse kabinet zoals Mark Rutte, Hugo de Jonge etc. Alle linkse partijen willen aan de macht blijven. Is dit de reden van de massale protesten van Black Live Matter opgezet door links? Men moet niet verbaasd zijn wanneer de raad straks akkoord gaat met de nieuwe wet onder het mom van UIT DE HAND GELOPEN PROTESTEN!!! Is dat even handig...zie jij ook het verband in deze oorlog?

De speciale coronawet, die al per 1 juli moet ingaan, moet de huidige noodverordeningen ter bestrijding van het coronavirus vervangen. De Raad van State is zeer kritisch op de noodverordeningen, die eigenlijk bedoeld zijn voor korte, lokale crises als rellen bij voetbalwedstrijden of ontvlambare demonstraties. Nu de ergste nood is gelenigd, is een solide juridische basis nodig voor het inperken van grondrechten als de vrijheid van vereniging, vindt de Raad.

Zo werkt manipulatie, gashlighting en emotionele chantage dus. Zie je nu ook dat dit al decennia lang gebeurt door LINKS en niet door RECHTS? Wees dus niet verbaast als deze wet akkoord bevonden gaat worden omdat links een excuus heeft gecreeerd met deze protesten!

Aanvulling, de bedoeling is dat men zich druk maakt om racisme. Je ziet dat dit werkt! Social media staat er inmiddels vol mee toch? Terwijl het werkelijke probleem op een ander niveau ligt. Namelijk de huidige zittende partijen!

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/grote-zorgen-over-spoedwet-corona-terug-naar-de-tijd-van-willem-i~b67b3650/

Vreemd, ik kreeg de link niet geplakt. Nu het Twitter bericht van Burgerfront gedeeld.

En nu realiseer ik me dus dat als de tegenstanders van deze Corona zoals wij geen demonstreren wij de verantwoording op onze bord krijgen in de trand van, eigen schuld dikke bult?

Is toch heel zuur voor zo een ondernemer om 2 weken zijn deuren te moeten sluiten! Voor WAT?? Ik zou mijn deuren gewoon weer openen. Wat gaan ze doen dan?

https://nos.nl/artikel/2337274-veiligheidsregio-s-zien-naleving-horecaregels-verslonzen.html

Wetgevingen/recht en Corona. Hier deel 1. Zie onderaan volgende delen. https://www.omgevingsweb.nl/nieuws/inleiding-coronacrisis-en-het-recht-deel1/

Ik ga naar Den Haag 21 juni.

Tja, wel of niet demonstreren op 21 juni. Ik heb het hier gisteren nog even met Jeroen over gehad. Hij gaat een samenwerking aan met Wouter Raatgever, organisator van de demo van a.s. zondag. Wouter heeft Jeroen op andere gedachten weten te brengen hierover, maar toen stond het filmpje al online. Jeroen gaat een derde filmpje opnemen waarin hij hier nog op terug komt.

Mike

Tn8xqqnzod3k248hwvyronqqsszf7y6p6.jpg

Mike

Ben ik nou gek? Als die wet akkoord bevonden kan worden op basis van demonstraties waarom dan toch demonstreren? Waarom denk je dat die black Live matters zonder tussenkomst van politie kan demonstreren en mensen tegen de lockdown alleen maar last hebben van de politie? Dan hebben ze een reden om het daarop te gooien. Die podcast klopt dus niet? Het lijkt wel of die linkse parasieten in jullie hoofden zitten? Anderzijds, ik had gisteravond een wijntje op dus misschien heb ik het niet helemaal nuchter gezien. Maar na een nacht slapen en nuchter zijn denk ik nog steeds dat het geen goed plan is dat demonstreren. Waarom schrijven jullie als Burgerfront geen oproep Om niet te gaan demonstreren? Net zoals in de podcast gezegd word? Dan kan men dit verspreiden op viruswaanzin die ook willen protesteren. Ook stond in de Volkskrant iets over voetbal rellen meen ik uit je hoofd. Deze kunnen ze ook gebruiken omdat ik gister vlug even las dat voetbal hooligans opgestaan zijn en in actie komen. Zie ik wat over het hoofd?

Het is een heel lastige kwestie. De positie van Burgerfront was aanvankelijk dat door simpelweg het gezag van boa's en politie aangaande de ongrondwettelijke coronamaatregelen niet te erkennen. Door het massaal voor te laten komen loopt het juridische systeem vast en die zaken die wel behandeld worden zullen op basis van civiel recht worden geseponeerd aangezien de overheid op illegale wijze een contract is aangegaan zonder jouw toestemming. Dit is waarom Jordy Zwarts gewonnen heeft in zijn zaak tegen de verplichte zorgverzekering.

Vanuit deze gedachtengang is het tekenen van petities en demonstereren de overheid erkennen en deze vragen om de maatregelen in te trekken of op z'n minst te verzachten. Ook die hele soevereiniteitsbeweging (waar je nu trouwens bitter weinig meer van hoort) valt onder hetzelfde principe: door de koning te laten weten dat je soeverein bent (wat je altijd al was) erken je het gezag van de koning. Het moet heel simpel zijn: doe niet meer mee!

Jeroen liet mij gisteren echter weten toch een nieuw filmpje te willen maken over die demo op 21 juni, aangezien hij een samenwerking is aangegaan met Wouter Raatgever. Net als jullie wacht ik af wat Jeroen gaat zeggen hierover, meer inside info heb ik op dit moment niet.

Mike

Vandaar dat al die juristen bij viruswaanzin demonstraties niet tegenspreken. Dat seponeren van zaken is idd niet goed. Het is beter als de slachtoffers gestraft worden. Anderzijds, als men niet demonstreert zouden ze wellicht de Antifa demonstraties kunnen laten ontploffen. Dat is niet moeilijk met vrouwen. Hebben ze alsnog een reden om akkoord te gaan met de spoedwetgeving.

Hoewel hun verwachting is dat rechts wel gaat demonstreren na aanleiding van de rassen demonstraties. Zitten we dan niet muurvast als extreem rechtse activisten??? ????

Ff serieus terug naar bovenstaande bericht. De podcast van hem staat nog steeds online. Als hij daar niet meer achter staat moet die toch verwijderd worden? Waarom gaat ie niet in contact met de juristen van viruswaanzin? Niet demonstreren is hier wel de oplossing. Al die demonstranten die via viruswaanzin opgeroepen zijn en adverteren voor 21 juni kunnen zich beter verdelen over groepen in meerdere steden om boodschappen te gaan doen met ze allen en daarbij de regels te negeren.
nog maar een kleine week voor de 21e. De fb site van viruswaanzin heeft een giga aantal leden. Overigens hebben ze op FB 3 pagina’s. Wat heeft afwachten voor zin?

Zowel de video als de demo zijn niet meer te stoppen. Beide gaan viraal. Ik denk dat Jeroen naar buuten gaat brengen dat alle vormen van protest OK zijn, want we krijgen in zo'n korte tijd niet iedereen op 1 lijn.

Mike

Ik wil hem niet beledigen hoor. Maar vind dit wel ineens een hele hoop geneuzel.
In dat geval, trapt iedereen in de linkse leugen en geeft gehoor aan wat HUN willen of eigenlijk verwachten wat er gaat gebeuren. Lijkt me niet de slimste actie. Hoezo niet op 1 lijn?
Hij is jurist en bij viruswaanzin werken er nog meer. Die luisteren toch naar elkaar?

Als die 2 viraal gaan dan moeten ze zorgen dat het van het web verdwijnt. Als de bron verwijderd is dan is het niet af te spelen en ook niet terug te luisteren. Of een rectificatie erop. Maar de eerste podcast met het eerste advies is de juiste.

Sorry, maar ik snap er geen bal meer van. Als men wel gaat demonstreren laat iedereen zich lekker makkelijk om de tuin leiden. Mooi toch om de wet goedkeuring te geven vanwege demonstraties? Zeker nu de voetbal hooligans ook zijn opgestaan. waarom laten we die wet niet meteen vandaag al in gaan? toch niemand die het verschil ziet.

Binc, gedecentraliseerd protest vertoont nooit 1 en dezelfde lijn. Er is zeker onderling contact tussen Burgerfront, Wouter Raatgever, Jordy Zwarts en Willem Engel, maar de tijd is te kort om een gezamenlijke strategie overeen te komen. Het is niet anders.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan