Als demonstreren idd geen goed idee is. Zo werkt men deze spoedwetgeving juist in de hand! Vanavond schreef ik dit op mijn FB. En uit de podcast van Burgerfront komt hetzelfde geluid dat demonstreren averechts werkt. Mike schreef dit ook. Moeten we dan niet iedereen oproepen om niet te demonstreren? Extreem rechts krijgt straks de schuld hiervan dus goede reden om voor de kamer om akkoord te gaan met deze wet! NIet demonstreren op deze manier is dus de oplossing! Tenminste, interpreteer ik het. Of ik ben niet wakker of iedereen slaapt nog een beetje? Kan allebei hoor maar vind niet demonstreren op deze manier logischer.
Zo Creëert de linkse elite een excuus om de nieuwe spoedwetgeving akkoord te laten bevinden door de 2e Kamer! Zie jij ook hoe je gehersenspoeld word en dit alles een informatie oorlog is op basis van het wegnemen van EIGEN BEWUSTZIJN??? Hieronder leg ik uit.
Een citaat uit de Volkskrant. De nieuwe spoedwetgeving word al doorgevoerd voordat deze goed gekeurd word door de 2e kamer. Let even op de volgende zin in het citaat uit de Volkskrant.
De Raad van State is zeer kritisch op de noodverordeningen, die eigenlijk bedoeld zijn voor korte, lokale crises als rellen bij voetbalwedstrijden of ontvlambare demonstraties.
Nu weten we dat er inmiddels gigantische ontvlambare protesten zijn van Black Live Matters welke een georganiseerd betaald worden door George Soros die deel uit maakt van de cabal en alleen maar eigenbelangen heeft. Ditzelfde is het geval bij ons Nederlandse kabinet zoals Mark Rutte, Hugo de Jonge etc. Alle linkse partijen willen aan de macht blijven. Is dit de reden van de massale protesten van Black Live Matter opgezet door links? Men moet niet verbaasd zijn wanneer de raad straks akkoord gaat met de nieuwe wet onder het mom van UIT DE HAND GELOPEN PROTESTEN!!! Is dat even handig...zie jij ook het verband in deze oorlog?
De speciale coronawet, die al per 1 juli moet ingaan, moet de huidige noodverordeningen ter bestrijding van het coronavirus vervangen. De Raad van State is zeer kritisch op de noodverordeningen, die eigenlijk bedoeld zijn voor korte, lokale crises als rellen bij voetbalwedstrijden of ontvlambare demonstraties. Nu de ergste nood is gelenigd, is een solide juridische basis nodig voor het inperken van grondrechten als de vrijheid van vereniging, vindt de Raad.
Zo werkt manipulatie, gashlighting en emotionele chantage dus. Zie je nu ook dat dit al decennia lang gebeurt door LINKS en niet door RECHTS? Wees dus niet verbaast als deze wet akkoord bevonden gaat worden omdat links een excuus heeft gecreeerd met deze protesten!
Aanvulling, de bedoeling is dat men zich druk maakt om racisme. Je ziet dat dit werkt! Social media staat er inmiddels vol mee toch? Terwijl het werkelijke probleem op een ander niveau ligt. Namelijk de huidige zittende partijen!
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/grote-zorgen-over-spoedwet-corona-terug-naar-de-tijd-van-willem-i~b67b3650/