o en o, ik had je bericht gemist.
@sampjes ik vind die demo ook een dilemma, enerzijds heb ik zoiets van waarom demonstreren tegen een regime dat een beleidaan het voeren is waar wij het niet mee eens zijn en waarvan wij het gezag niet erkennen.
En wat als ze een paar bussen Antifa figuren aan rukken, die gaan lopen rellen…
Zal de zaak er niet beter op maken.
En anderzijds als we daar met 20.000 man aankomen, wat willen ze dan doen? iedereen oppakken??
Zal een praktische nachtmerrie worden voor de handhavers.
Het is natuurlijk ook lastig inschatten hoeveel mensen van plan zijn om de 21e te komen.
Misschien het geen demo noemen, maar een ander soort van bijeenkomst?
@Binc, jouw idee om in meerdere plaatsen tegelijk met grote groepen de regels negeren, zit zeker wat in
maar is volgens mij het meest effectief als dat massaal gebeurt, ook dan wordt het overheidssysteem overbelast.
Kortom, ik ben er nog niet uit.
Die demonstraties, zou je echt denken dat er 20.000 man komen? Bij de boeren demonstraties was het drukker volgens mij. Al komen er zoveel man, dan zullen er uiteindelijk toch ook een aantal opgepakt worden. Punt is dat met demonstreren hun wet door kan worden gevoerd. Anderzijds, dat met meerdere boodschappen doen kan ook resulteren in arrestaties. Moet je ook met velen zijn en kan het misschien weg geschreven worden onder rellen of zo? Geen idee.
Ook al drijft het totaal tegen het instinct in, (spreek voor mezelf) misschien moeten we nu wel helemaal niks doen? iets in de trant van: een vermeden gevecht is gewonnen gevecht? Ons inhouden en gedeisd houden? Ik ben er zelf ook niet over uit eigenlijk.