Stop de Lockdown

4 mensen die niet bij machte zijn om in 1 week tijd een andere strategie te benadrukken en kenbaar te maken op basis van feiten? Op basis van realiteit? Ik wil echt niet doordrammen maar het komt mij veel te simpel over. Heb je ze laten zien waar demonstraties in kunnen resulteren? Dat die wet akkoord bevonden gaat worden omdat rechts demonstraties heeft gevoerd? Jij zegt altijd, voer voor de kat. Ik denk dat als dit niet stop gezet word iedereen een lekker hapje voor de haaien is!
Regelrechte ondergang van de mensheid?

Sorry Binc, ik kan er niet meer van maken. We zagen de verschillen in strategie al tussen Burgerfront en Nee tegen 1,5 meter. Tiswattetis.

Mike

Je bent echt serieus? Want ik weet niet zeker of ik je nu wel of niet serieus moet nemen?

misschien maakt het ook niet uit als ze met elkaar in contact zijn. Kan sowieso de info uit de Volkskrant verspreiden en kenbaar maken bij degenen die willen demonstreren. En dan moeten ze zelf maar beslissen wat ze ermee doen.

Je bent echt serieus? Want ik weet niet zeker of ik je nu wel of niet serieus moet nemen?

Ik maak geen grappen. Er staat teveel op het spel om daar luchtig over te doen.

Mike

Juist omdat er zoveel op het spel staat is afwachten geen optie. En dit vind ik gewoon vreemd.  Ondertussen verkondigd iedereen demonstraties aan. Ik ga toch kenbaar maken dat bericht over dat demonstreren juist een reden is om die wet aan te nemen. Zitten daar zat juristen die dat dan onder de loep kunnen nemen.  Het maakt niet uit wat hij zegt. Het gaat om wat de wet zegt. Daar hebben we straks mee te maken en het is hun spel waarbij ze aan de winnende hand zijn als dit zo door gaat. Of moeten we  ons maar op laten pakken tijdens een demonstratie? Dan heeft de raad dus alle reden om akkoord te gaan incl bewijzen van uit de hand gelopen demonstraties. Zit iedereen straks in de bak iplv de eerste optie dat rechtszaken geseponeerd worden. In de bak belanden en torenhoge boetes betalen door het schenden van de wet lijkt mij geen optie in elk geval.

Nou zat al te wachten waar het tegengeluid was van FvD maar daar zijn ze gelukkig!

@Binc, je hebt wel een punt hoor. Ik twijfelde even om te gaan de 21e maar bij nader inzien doe ik het toch maar niet. Ik ga wel mijn kont tegen de krib gooien. Trouwens in de podcast van nieuwe tijd met burgerfront, adviseerde hij bij aanhouding geen gegevens te verstrekken, niet mee te werken etc maar zie al gebeuren dat ze dan politie gaan oproepen. Wat kunnen die doen dan? Je meenemen naar het bureau? In principe kunnen ze dat niet doen?

Trouwens in de podcast van nieuwe tijd met burgerfront, adviseerde hij bij aanhouding geen gegevens te verstrekken, niet mee te werken etc maar zie al gebeuren dat ze dan politie gaan oproepen. Wat kunnen die doen dan? Je meenemen naar het bureau? In principe kunnen ze dat niet doen?

Je moet ballen van staal hebben en elke vorm van staatsintimidatie weerstaan. Uiteindelijk moeten ze je vrijlaten en dan klaag je de politie aan want ook hiervoor heb je geen toestemming verleend.

Mike

@sampjes ik vind die demo ook een dilemma, enerzijds heb ik zoiets van waarom demonstreren tegen een regime dat een beleidaan het voeren is waar wij het niet mee eens zijn en waarvan wij het gezag niet erkennen.
En wat als ze een paar bussen Antifa figuren aan rukken, die gaan lopen rellen...
Zal de zaak er niet beter op maken.

En anderzijds als we daar met 20.000 man aankomen, wat willen ze dan doen? iedereen oppakken??
Zal een praktische nachtmerrie worden voor de handhavers.
Het is natuurlijk ook lastig inschatten hoeveel mensen van plan zijn om de 21e te komen.
Misschien het geen demo noemen, maar een ander soort van bijeenkomst?

@Binc, jouw idee om in meerdere plaatsen tegelijk met grote groepen de regels negeren, zit zeker wat in
maar is volgens mij het meest effectief als dat massaal gebeurt, ook dan wordt het overheidssysteem overbelast.

Kortom, ik ben er nog niet uit.

Saampjes, ik heb niet alles onthouden in die podcast. Maar wel idd het niet verstrekken van gegevens. Ik moet het echt tig keer luisteren om het in me hoofd te krijgen. Daarom ook een vraag aan Mike, gaat dit advies ook op papier gezet worden?

inmiddels heb ik contact met commonsense tv opgenomen en ze zijn ermee bezig. Zelf contact met Wouter opgenomen en commonsense gaat hierover ook in gesprek met Willem Engel en Wouter. Misschien loopt het langs elkaar heen met Burgerfront, geen idee. Heb ze wel op de site gewezen. Maar iedereen collectief de regels negeren is het beste iplv protesteren omdat we ons nu alsnog laten slachtofferen en alles weg geven zodat hun een solide reden kunnen creeeren deze wet akkoord te krijgen. Dat is ook de enige reden waarom er geen politie is bij black live matters en bij tegenstanders van onze vrijheid wel.

Daarom ook een vraag aan Mike, gaat dit advies ook op papier gezet worden?

Ja. Wordt aan gewerkt door onze partners van de Bond tegen Overheidszaken. Zij hebben het echter bijzonder druk, zoals je je wel kunt voorstellen.

Mike

Wilde net schrijven dat ook commonsense de podcast uit gaat schrijven. Dat scheelt misschien weer voor de Bond tegen Overheidszaken.

25 juni is er een kort geding tegen de overheid vanuit de wetenschappers van viruswaanzin. Wat doet ons kabinet?
De hielen lichten natuurlijk door middel van het verzetten van een Corona vergadering. Waarom? Zijn ze bang om geen feitelijke argumenten te kunnen aantonen over een virus naar de rechter? Ook dit is weer zo een dingetje welke niet gebaseerd is op toeval. Waarom niet? Omdat Corona prioriteit is voor onze overheid. Dat hebben ze wel laten zien. Maar op het moment dat ze iets moeten aantonen geven ze niet thuis en heeft het niet zo een prioriteit?
Verdacht toch?

https://www.tweedekamer.nl/debat_en_vergadering/commissievergaderingen/details?id=2020A02121

Dus, idd wat Jeroen in de podcast zegt. Want in dit artikel word ook gezegd dat zo een uitspraak door de rechtspraak gedaan moet worden. daarom dat die BLM demo’s opgezet zijn om tegenstanders van de lockdown hetzelfde te laten doen maar dan met optreden van politie.

"De overheid mag ingrijpen in onze gebouwen", schetst Naves. "Ze mag zelfs onze gebouwen sluiten. Zo'n verantwoordelijkheid zou bij de rechtspraak zélf moeten liggen", vindt hij. "Ik denk dat wij de afgelopen weken en maanden hebben laten zien dat we dat ook aankunnen."

https://eenvandaag.avrotros.nl/item/ook-forse-kritiek-van-raad-voor-de-rechtspraak-op-spoedwet-kabinet-hier-moet-nog-wel-even-aan-gesl/

o en o, ik had je bericht gemist.

@sampjes ik vind die demo ook een dilemma, enerzijds heb ik zoiets van waarom demonstreren tegen een regime dat een beleidaan het voeren is waar wij het niet mee eens zijn en waarvan wij het gezag niet erkennen.
En wat als ze een paar bussen Antifa figuren aan rukken, die gaan lopen rellen…
Zal de zaak er niet beter op maken.

En anderzijds als we daar met 20.000 man aankomen, wat willen ze dan doen? iedereen oppakken??
Zal een praktische nachtmerrie worden voor de handhavers.
Het is natuurlijk ook lastig inschatten hoeveel mensen van plan zijn om de 21e te komen.
Misschien het geen demo noemen, maar een ander soort van bijeenkomst?

@Binc, jouw idee om in meerdere plaatsen tegelijk met grote groepen de regels negeren, zit zeker wat in
maar is volgens mij het meest effectief als dat massaal gebeurt, ook dan wordt het overheidssysteem overbelast.

Kortom, ik ben er nog niet uit.

Die demonstraties, zou je echt denken dat er 20.000 man komen? Bij de boeren demonstraties was het drukker volgens mij. Al komen er zoveel man, dan zullen er uiteindelijk toch ook een aantal opgepakt worden. Punt is dat met demonstreren hun wet door kan worden gevoerd. Anderzijds, dat met meerdere boodschappen doen kan ook resulteren in arrestaties. Moet je ook met velen zijn en kan het misschien weg geschreven worden onder rellen of zo? Geen idee.

Ook al drijft het totaal tegen het instinct in, (spreek voor mezelf) misschien moeten we nu wel helemaal niks doen? iets in de trant van: een vermeden gevecht is gewonnen gevecht? Ons inhouden en gedeisd houden? Ik ben er zelf ook niet over uit eigenlijk.

voorlopig vliegen in elk geval de oproepen voor protesten het web over...

Voor de Schepper is ieder van ons soeverein. We hoeven dit alleen maar voor onszelf te erkennen en op te eisen. Om wettelijk gezien ‘soeverein’ te worden, moet je toestemming vragen aan de Koning. iedereen die toestemming voor zoiets vraagt aan een ongekozen heerser, is per definitie niet soeverein.
Sorry Mike, maar dan heb je de soevereinverklaring dus echt niet gelezen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan