Precies, Binc! Ik hoef de koning niet 'de wacht aan te zeggen', ik ben al soeverein en roep dit al jaren, zie mijn eerder genoemde ciaten van 5-7 jaar geleden.
Wat er maar niet in wil bij joi, bastiaan, is dat zodra je de koning dit officieel per brief mededeelt, met je persoonsgegevens, je jezelf - ongewild en onbedoeld - onder het bestuursrecht plaatst i.p.v. civiel recht. So basically you're fucked!
Laat ik een alternatief geven. Je betaalt een boete niet, bijv. een coronaboete. Diverse herinneringen en aanmaningen verder kont dan de aanzegging tot openbare verkoop van je bezittingen, UIT NAAM DER KONING.
Je reageert wederom niet en uiteindelijk staat de deurwaarder, al dan niet met politie, voor je deur. Ze komen dan papieren beslag leggen, hetgeen betekent dat ze je woning betreden en noteren en fotograferen wat van waarde is. Ze mogen nog niets meenemen, want er moet nog een openbare veiling plaatsvinden IN JOUW HUIS, pure intimidatie.
Je begint met de deurwaarder te vertellen dat je noch zijn autoriteit erkent, noch die van de koning uit wiens naam hij handelt. Geen brief voor nodig! Je laat de deurwaarder ook weten dat in jouw huis jouw regels gelden en als hij papieren beslag wil leggen op jouw bezittingen jij deze voor hen stalt in jouw huis tot de veiling voor een bedrag van 300 euro per dag (of meer).
Wedden dat je de deurwaarser nooit meer ziet? Mocht het tot een rechtszaak komen, dan vertel je de rechter precies hetzelfde. NIEMAND mag jou een contract opleggen zonder jouw toestemming. Dit is oneindig meer soeverein dan de koning een brief sturen en nu zorg je dat je onder civiel recht valt!
Mike