Stop de Lockdown

Je verklaart aan de koning dat je soeverein bent. Maar dat komt neer op toestemming vragen, want je erkent het gezag van de koning, anders zou je hem niet aanschrijven. Wettelijk gezien valt dat onder toestemming en dus bestuursrecht. You've been had!

Mike

Wat is jou redenatie hierover Bastiaan?

volgens mij hoeft er helemaal geen verklaring voor te zijn. Ik denk het zo te begrijpen. Soeverein staat voor vrije keuzes en vrijheid. We hebben een overheid nodig die dit erkent zonder dat we daarvoor handtekeningen moeten zetten. Dat denk ik tenminste te begrijpen.

Ik denk dat demo's WEL kunnen werken. Maar niet als makke schapen binnen de kaders die we toegewezen krijgen. oh, oh, oh we mogen daar of daar lopen onder zus en zo regeltjes... Dus NIET netjes aan de regels houden, gewoon die fucking Binnenhof bestormen! Die eikels ter verantwoording roepen. Kijk maar hoe ze in hun broek zaten te schijten toen de boeren boos werden. En zelfs dan denk ik dat het tijd wordt dat ze eens geconfronteerd moeten worden met de massa die ze proberen te muilkorven.

Ik denk dat ik hetzelfde zeg als Mike? Maar kruiste elkaar terwijl ik nog aan het typen was.

Ik denk dat demo’s WEL kunnen werken. Maar niet als makke schapen binnen de kaders die we toegewezen krijgen. oh, oh, oh we mogen daar of daar lopen onder zus en zo regeltjes… Dus NIET netjes aan de regels houden, gewoon die fucking Binnenhof bestormen! Die eikels ter verantwoording roepen. Kijk maar hoe ze in hun broek zaten te schijten toen de boeren boos werden. En zelfs dan denk ik dat het tijd wordt dat ze eens geconfronteerd moeten worden met de massa die ze proberen te muilkorven.

Nee Bastiaan, i dit geval echt niet! Dat is laten leiden door gevoel. Hoe instictief dit ook is. Maar het werkt niet. We moeten zorgen dat de politie geen enkele reden heeft om te treden. Dan is er ook geen reden voor akkoord voor deze wet. In dat geval staat de Bond van Overheidszaken zelfs sterker denk ik.

Een vermeden gevecht is een gewonnen gevecht in dit geval
Ook het gevecht dat met gevoelens gevoerd word is het beter dat om dat gevecht te mijden. In dit geval moet ons VERSTAND de baas zijn.

Dus STOP met het verspreiden en oproepen van die demonstraties!

Kennelijk veronderstellen jullie dat de soevereinverklaring een soort verzoek is aan de koning om je soeverein te laten zijn. Dat is het helemaal niet, daarom heet het ook een verklaring. Wat het inhoudt is dat je de koning de wacht aanzegt, zijn gezag niet erkent, dat het illegaal is, dat je onder de UVRVDM soeverein bent, en als hij nu niet direct ophoudt met jou lastig te vallen met zijn nepgezag, je als soevereine mens hem/hun zal confronteren met de gevolgen.

Om soeverein te zijn zou al geen verklaring nodig hoeven zijn. Dit zou bij de geboorte al een recht moeten zijn! Je geboorterecht. Nu moet men toestemming vragen wat een opgelegde wet is op basis van kiezen! Dat is niet zoals het hoort te zijn.

Tja, dan moet het misschien maar tot gevechten komen. Het is erop of eronder. Ben je bereid ervoor te sterven...? Dat is de vraag misschien wel. Overigens ben ik zelf ook een laffe zak hoor. Ik begrijp het punt wel, daarom heb ik hier al vaker gezegd dat ik tegen petities ben, want dan vraag je toestemming of ze iets alsjeblieft niet willen doen en dan erken je het gezag juist. Maar in dit geval... massief burgerprotest, denk aan belastingopstanden die er ooit geweest zijn in NL. Er is toch reden voor nu. Er kan ook sprake zijn van en, en, en. Gewoon, van iedereen, uit alle hoeken en gaten, op alle mogelijke manieren, alles tegelijk.

Tja, dan moet het misschien maar tot gevechten komen. Het is erop of eronder. Ben je bereid ervoor te sterven…? Dat is de vraag misschien wel. Overigens ben ik zelf ook een laffe zak hoor. Ik begrijp het punt wel, daarom heb ik hier al vaker gezegd dat ik tegen petities ben, want dan vraag je toestemming of ze iets alsjeblieft niet willen doen en dan erken je het gezag juist. Maar in dit geval… massief burgerprotest, denk aan belastingopstanden die er ooit geweest zijn in NL. Er is toch reden voor nu. Er kan ook sprake zijn van en, en, en. Gewoon, van iedereen, uit alle hoeken en gaten, op alle mogelijke manieren, alles tegelijk.

Een gevecht moet iets opleveren. Als het doel is dat het iets oplevert, ja, dan ben ik bereid ervoor te sterven. In dit geval bereikt men niet het doel en is sterven volkomen nutteloos.
Misschien is het waar wat je zegt van die petities. Maar is dat ook niet omdat men dit af heeft gedaan als niet relevant? Niet relevant is geen toestemming krijgen. Dus heeft petitie dan zin?
Als wij nu niet laten leiden door gevoel winnen wij waarschijnlijk door de Bond van Overheidszaken omdat er geen rede is om akkoord te geven voor die wet. Maar dan moeten wij dus zorgen dat er geen reden is voor politie om op te treden. En dan is er ook geen reden meer om de verkiezingen uit te tellen! Ze hebben dan hun eigen graf gegraven met die Corona shit waarbij velen wakker zijn geworden. Dus met een beetje geluk meer stemmen voor FvD en Wilders? Verstand dus!

Precies, Binc! Ik hoef de koning niet 'de wacht aan te zeggen', ik ben al soeverein en roep dit al jaren, zie mijn eerder genoemde ciaten van 5-7 jaar geleden.

Wat er maar niet in wil bij joi, bastiaan, is dat zodra je de koning dit officieel per brief mededeelt, met je persoonsgegevens, je jezelf - ongewild en onbedoeld - onder het bestuursrecht plaatst i.p.v. civiel recht. So basically you're fucked!

Laat ik een alternatief geven. Je betaalt een boete niet, bijv. een coronaboete. Diverse herinneringen en aanmaningen verder kont dan de aanzegging tot openbare verkoop van je bezittingen, UIT NAAM DER KONING.

Je reageert wederom niet en uiteindelijk staat de deurwaarder, al dan niet met politie, voor je deur. Ze komen dan papieren beslag leggen, hetgeen betekent dat ze je woning betreden en noteren en fotograferen wat van waarde is. Ze mogen nog niets meenemen, want er moet nog een openbare veiling plaatsvinden IN JOUW HUIS, pure intimidatie.

Je begint met de deurwaarder te vertellen dat je noch zijn autoriteit erkent, noch die van de koning uit wiens naam hij handelt. Geen brief voor nodig! Je laat de deurwaarder ook weten dat in jouw huis jouw regels gelden en als hij papieren beslag wil leggen op jouw bezittingen jij deze voor hen stalt in jouw huis tot de veiling voor een bedrag van 300 euro per dag (of meer).

Wedden dat je de deurwaarser nooit meer ziet? Mocht het tot een rechtszaak komen, dan vertel je de rechter precies hetzelfde. NIEMAND mag jou een contract opleggen zonder jouw toestemming. Dit is oneindig meer soeverein dan de koning een brief sturen en nu zorg je dat je onder civiel recht valt!

Mike

T3q039zv3c7j7rslmokzo88ipy0244kbq.jpg

Ja eens Mike.

Bastiaan, vraag jezelf af waarom de Corona update ineens is verplaatst naar een week later. Omdat er op de dag dat het kort geding is het kabinet niet wil komen opdagen. Waarom niet? Omdat ze niks hebben om te weerleggen tegen de argumenten van de wetenschappers die ze voor het gerecht slepen. In die week verwachte ze dat er meer protesten komen met als doel dat hun winnen.

men kan beter bezwaar maken tegen andere dingen en gebruik maken van alle wetten. Ga in bezwaar tegen huurverhogingen bv. Iedereen kan roepen geen reden te hebben maar wellicht  lijkt men niet goed. Heb je bv een gezamenlijke tuin in een complex? Vaak word daar verhoging voor gerekend als tuinonderhoyd. Maar wanneer dit toegankelijk is voor iedereen mag dit dus niet. Dan is het een algemene tuin en kun je zelfs proberen geld van meer jaren terug te halen. Het is maar een voorbeeld maar er zijn er echt nog meerdere. Je moet ze kaal plukken! Pakken op hun eigen wetten!

De pen is machtiger dan het zwaard.

Maar dan moeten wij dus zorgen dat er geen reden is voor politie om op te treden.

Ben het met je eens misschien hartstikke fout, maar toch een petitie is in mijn ogen volgens de regels laten zien dat er een opstandige club burgers is die iets aan wil kaarten.
Dat er meestal niet naar geluisterd wordt kan je verwachten en vervolgens is het weer aan de burgers om verdere stappen te ondernemen.

De tijd van de zeg maar jaap van der scheur achtige fnv acties die zijn wel voorbij mischien helaas, maar toch social media brengt tegenwoordig meer te weeg dan het malieveld.

Ook met anderen eens als mensen gingen doorzien dat de burger en de boer en noem ze maar op allemaal iets hebben om voor te vechten dan is het game over dus niet meer als clubjes opereren, maar samenwerken en dat is iets wat ik als grootste probleem zie.

Kan er bv in alt media niet vaker conculegas binnen gehaald worden en zo verbanden smeden zonder elkaar aan te vallen op de verschillen, maar meer de overeenkomsten zoeken en dan de vuist maken.
Zo maar mijn 2 centen.

Op zich wel mee eens Joke. Maar men kiest toch eigen pad. Petitie kan idd laten zien dat mensen het ergens niet mee eens zijn. Mijn ervaring is dat ze eigen plan trekken. Voor een poos terug ook boeren geprobeerd wakker te maken over deze Corona crisis. Word je als krankjorum weggezet. Nu lees ik dat boeren willen gaan demonstreren. Ik heb wel eens benieuwd of ze nog eens terug denken aan wat ik en anderen destijds aangaven en achter hun oren zijn gaan krabben. Sociale media kan nuttig zijn. Van Twitter ben ik zelf niet over te spreken. Zo lastig uit leggen met een Max aan tekens. Dan mis je weer berichten en het ene na het andere bericht word je voor de voeten gegooid. Ik raak daar echt helemaal de kluts kwijt. Dus, als de pen de beste optie is dan op zoek naar mensen die een groter netwerk hebben en hun benaderen. Dan moeten ze wel de bereidheid hebben er iets mee te doen. Van Commonsense kan ik in ieder geval zeggen dat ze voor alles open staan. Ook sturen ze alles naar Baudet en Hiddema. Evenals de bond voor Overheidszaken en geleerden. Als je zelf niet een groot genoeg netwerk hebt waarom dan eerst tijd besteden aan de uitbreiding ervan als men ook degenen met het netwerk kan benaderen? Dat is ook een optie. En dan zien welke discussie en actie eruit komt.

En nog iets over commonsense, uit zijn berichten die ik terug krijg haal ik toch ook wel Q taal. Dat is ook van toegevoegde waarde.

Over petities gesproken, zou dit zin hebben?

https://www.metronieuws.nl/in-het-nieuws/2020/06/tweede-kamer-mist-kritische-burgers-ze-mogen-nu-inbellen/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan