Stop de Lockdown

Vergeet ook niet dat het wakker maken van het volk een belangrijk aspect is van de demonstratie.

Joost

Dit bericht van kevirkev?? Vaag bericht hoor.
Is dat niet wat ik bedoelde met dat de Elite groepen zal sturen die 21e?
Voorzichtigheid is echt geboden, baart mij wel zorgen dit hoor.

Tot nu toe ga ik ervan uit dat die Luciferian march alleen in Amerika is... Weet iemand hier meer van? Het is idd belangrijk om alert te zijn.

Kevin

De nieuwste Android en Apple updates hebben al een omgeving voor een tracking app. Op mijn Android-toestel direct zichtbaar onder Instellingen - Google - Blootstellingsmeldingen voor COVID-19. Koop een Nokia 105 voor als je naar buiten gaat:

5ul2kdhqf4m6g4gkcl0h9mphtx4tltox.jpg

Mike

Hoe zit het dan met vliegtuigstand?
Die Corona big brother functie werkt toch met bluetooth?

Waar ik eerlijk gezegd voor vrees is dat de elite expres rellende demonstranten tegen betaling erop afstuurt. Daar zie ik ze wel voor aan en dat ze het dan kunnen scharen onder ‘ ontvlambare demonstratie’. Het is maar een gedachte die bij me opkwam.

Precies dat idd! We hebben niet te maken met 1 demo. Er zijn er meerdere in het land. Het is ook geen geheim dat ze beelden zo goed kunnen manipuleren. Ik doe niet mee.

Die Corona big brother functie werkt toch met bluetooth?

Klopt. Zo lang deze niet aan staat is er niets aan de hand. Behalve dat je sowieso getrackt kan worden met een smart phone. Ik zou ook de locatie uiztetten als ik naar buiten ging met een smartphone.

Mike

https://www.facebook.com/groups/279939739822045/permalink/283158376166848/

Binc, ik begrijp werkelijk niet waar je nou vandaan haalt dat demonstreren er juist voor zorgt dat die wet er WEL komt. Vanwege demonstraties gaan ze heus niet deze wet invoeren.
juni 16, 2020 om 1:57 pm#295626

Bastiaan,

Ik kan gewoon niet geloven dat je denkt dat een recht in de hand nemen je gaat redden. Een recht welke de tegenstander je wijs maakt dat je die hebt om zo op die manier een doel te behalen. Dat is wat zij je willen laten denken. Zij hebben de bevolking allang door dat ze dat denken. Sterker nog, ze gaan ervan uit dat de bevolking dat zal doen om hun voordeel. Als jij dat niet kan zien ben je niet voldoende op de hoogte van de tactiek van de tegenstander. Wat mij heel sterk lijkt gezien het feit dat je een trouwe Q volger bent.
Ik heb het al uitgelegd waarom ik er niet achter sta. Kun jij uitleggen waarom je er wel achter staan?

Het laatste wat we moeten doen is tegen elkaar tekeer gaan dat is precies in de kaart spelen wat ze willen.
Laten we accepteren dat ieder van ons verschillende ideeen hebben om iets te bereiken en dat ook respecteren.
Niets meer of minder.

Ernst Jansz in brandbrief: ‘Willen wij in zo’n land leven? Hier word ik dus verdrietig van’

https://www.ninefornews.nl/ernst-jansz-in-brandbrief-willen-wij-in-zon-land-leven-hier-word-ik-dus-verdrietig-van/

Met hun voorstelling willen ze de mensen wakker schudden, zegt Van Houts. „De samenleving moet af en toe een emmer koud water in het gezicht krijgen. Want kom op, zoveel is er niet aan de hand.

https://www.nrc.nl/nieuws/2020/06/12/we-moeten-oproepen-tot-burgerlijke-ongehoorzaamheid-a4002625

Hebben jullie Willem den Engel gehoord? Hugo de Jonge mag er niet bijgehaald worden. Bill Gates ook niet belangrijk. En bij die demonstratie zijn wetenschappers aanwezig? Ik vraag mezelf serieus af wat voor wetenschappers dan?

&feature=youtu.be

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan