Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb een vraagje. Laats had iemand hier een link geplaatst van een site waar je voor 5 euro een uitzonderings kaartje mondkap kan kopen. Ik kan het niet zo gauw terugvinden, kost me teveel tijd dat terugzoeken.
@ sampjes: en als bovenstaande link werkt, is hier een pdf waarmee je het kaartje zelf kunt afdrukken. Deze pdf verstrekte de Rijksoverheid zelf bij het ingaan van de verplichting. Ik geloof dat die inmiddels van hun site afgehaald is
Bomvolle stadsparken gaan dicht, zonaanbidders krijgen coronaboete
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1456983109/bomvolle-stadsparken-gaan-dicht-zonaanbidders-krijgen-coronaboete
Hoe lang pikken we deze onzin nog? Hier in Nijmegen 1 politiebus en 1 politieauto in het Kronenburgerpark! Hebben die lui niets beters te doen? Ruim dat tuig op het Binnenhof maar op!
@ sampjes: en als bovenstaande link werkt, is hier een pdf waarmee je het kaartje zelf kunt afdrukken. Deze pdf verstrekte de Rijksoverheid zelf bij het ingaan van de verplichting. Ik geloof dat die inmiddels van hun site afgehaald is
ik heb hem nog als een bestandje
Similar happened in Chile. The government was about to take away weekend permits for shopping/etc, which would hurt businesses and anyone who works Monday-Friday, plus destroying the weekend farmers markets. The people threatened revolt and the government backed down.
Ik heb Van Haga gisteren gezien bij Op1. Fantastisch hoe hij niet alleen Ab Ostherhaus maar ook Sander Schimmelpenninck en Thijs vd Brink op hun plek zette!
Frankrijk gaat vanaf a.s. zaterdag weer voor 4 weken in lockdown, de 19 districten worden uitgebreid naar heel het land. mensen mogen tot zaterdag nog kiezen waar ze willen zijn als het land op slot gaat. 10 km maximaal reizen