Stop de Lockdown

Koning Willem-Alexander:

'Laten we niet toestaan dat de coronapandemie wordt gebruikt als excuus om fundamentele vrijheden en mensenrechten te beknotten´

Ook Ninefornews bericht hierover:
https://www.ninefornews.nl/koning-coronapandemie-mag-niet-worden-gebruikt-om-vrijheden-en-rechten-te-beknotten/

het lijkt er dan toch op de Willem Alexander ons waarschuwt om niet mee te gaan in die gekte, of ben ik nou gek en snap ik het niet.

Hij is nog nooit eerder zo direct geweest. Dit is bijna openlijke rebellie vanuit het koningshuis naar de politieke macht!

Mike

Ja rebellie, maar wat zijn de consequenties?

Zijn functie is immers alleen maar "voor de buhne" .

Zolang zijn lieve echtgenote vuistdiep in het BBB gebeuren zit heb ik twijfels bij zijn oprechtheid....

Hij is een nederlander in hart en nieren, het lijkt me dat hij persoonlijk wel degelijk  achter zijn woorden staat. Maar verder kan hij er niets mee. Hij had het dus niet hoeven zeggen maar  voelt blijkbaar wel die behoefte naar de bevolking.

Ik vraag me af hoe mensen in zo,n positie met zichzelf kunnen leven.

Alles gespeeld.

Wauw echt geweldig die uitspraken van WA! Ik had altijd al stiekem het gevoel gehad dat hij toch 'anders' was dan al die andere lui in hoge posities!

We moeten verhuizen naar Texas!

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/artikel/5217492/texas-staat-openen-coronamaatregelen-mondkapje-bedrijven-virus

Mike

Het is leuk dat WA dit roept, maar waarom gebruikt hij zijn invloed als staatshoofd niet om Rutte tot de orde te roepen. Ik kan me niet voorstellen dat Rutte wekelijks naar de koning komt alleen voor de kaakjes.

WA zou zijn rol als koning kunnen gebruiken om de waarheid voor het voetlicht te brengen.

Dat begrijp ik vanuit onze positie. Maar is dit ook logisch en verstandig vanuit zijn positie of neemt hij nu al een enorm risico? Bovendien zal pas als het spel is uitgespeeld duidelijk worden wie aan welke kant van de waarheid stond. Onthoud: you are watching a movie.

Mike

Een Ouderraad Zoom van afgelopen donderdagavond.

Wat betekenen de maatregelen voor het welzijn van mijn kind(eren)? Welke ontwikkelingen zijn er op het gebied van alternatief onderwijs? Wat kan ik als ouder het beste doen om mijn kinderen te beschermen tegen schadelijke effecten van de maatregelen? Over deze en andere vragen die leven bij ouders als gevolg van de coronamaatregelen, gaat Fiona Zwart in het nieuwe programma 'Ouderraad' in gesprek met ervaringsdeskundigen en experts. Ouders kunnen bovendien hun vragen stellen.

&feature=youtu.be

Tu2iewwl382321ziyol71gt4bnwads2yl.jpg

,,Sommige klanten vroegen me hoe het met de maatregelen zit”, zegt kastelein Ingrid Verbakel tijdens spoelen van lege glazen. ,,Dat is simpel: ik heb daar geen actieve herinnering aan. Via-via hoorde ik ik wel alle horeca gesloten zou moeten zijn, maar uit respect voor de privacy van onze stamgast Mark ga ik niet zeggen hoe ik aan die informatie kom. Daarom kan de zaak wat mij betreft gewoon open.”
https://ermaggezongenworden.nl/eigenaar-cafe-de-sport-heropent-deuren-heb-geen-actieve-herinnering-aan-maatregelen/

Tw1yxia1t6q0xs0s8rqlp07s6ahykhwjz.jpg

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan