Stop de Lockdown

Vandaag met naar schatting 1000 mensen aanwezig geweest op het museumplein.

De harde kern had een gebiedsverbod en er werd vandaag niet gehandhaafd. Tal van leuke gesprekken en ook met Heiko Shöning van Ärzte für Aufklärung mogen spreken. Hij was voor de BPOC geweest en wees ons op het spel wirkraft. www.wirkraft.org

https://bpoc2020.nl/

Wat leuk dat je Heiko hebt gesproken Johnny!

Onderstaande video had ik al mijn wachtrij staan, heb hem zelf dus nog niet gezien:

Heiko Schöning Voorzitter ACU2020.org.

Ella Ster*

Op basis van een diepgaand onderzoek naar Covid-19 heeft een juridisch team een lijvig rapport opgesteld, dat als basis dient voor aangifte tegen Mark Rutte en medeplegers. Uit dit onderzoek blijkt dat Covid-19 een project is, waarbij zeer ernstige misdrijven tegen de menselijkheid worden gepleegd. Het is tijd om de leugens door te prikken en aangifte te doen wegens deze criminele daden.
https://www.ellaster.nl/2021/04/05/tijd-om-aangifte-te-gaan-doen-en-een-einde-te-maken-aan-de-lockdown/

Via Telegram:

[Doorgestuurd van Paul vd Broek]

BELANGRIJKE OPROEP VAN DR. ELKE DE KLERK EN ADVOCAAT VAN KESSEL

Graag jullie reacties naar mij persoonlijk in telegram of mail: elkefdeklerk@gmail.com

Naam adres woonplaats is voldoende.

1

Dit is de actie die we hebben ontworpen i.p.v. de actie Covid 19 van de A lijst, omdat dit is wat er moet gebeuren. Agenda 20-30 wordt hierbij ook ingezet als bewijs voor staatsgreep.

2

We een andere advocaat hebben die deze grote zaak op deze wijze wil aangaan en er zijn al duizenden mensen die mee doen.

Dank jullie alvast

Elke F. Klerk

en Arno van Kessel(advokaat te Leeuwarden)

Beste mensen, verzamel zoveel mogelijk mensen met naam en adres. Al deze mensen kunnen in een en dezelfde aangifte ex art. 93 j° 97 WvSr aangifte doen bij het OM Den Haag tegen Rutte en zijn kompanen, waarbij tevens onderbouwd wordt geëist opheffing van de mondmaskerplicht en 1,5m regel wegens strijd met de artt 2 en 3 EVRM (absolute grondrechten).

Tevens de eis om per direct over te gaan tot de strafrechtelijke vervolging van Rutte en zijn kompanen, waarbij wordt gesteld dat zij op geen enkele wijze het NL volk vertegenwoordigen en geen mandaat hebben voor hun rechtshandelingen.

Indien niet binnen 1 week zal worden overgegaan tot arrestatie van Rutte en zijn kompanen, dan zullen de aangevers overgaan tot het verzoeken van het Internationaal Strafhof te Den Haag tot het uitbrengen van een internationaal arrestatiebevel jegens Rutte en zijn kompanen o.g.v. onder meer artt 2 en 3 EVRM foltering en mishandeling van het NL volk.

De USA erkent het Int. Strafhof niet, maar het verzoek tot int. arrestatie van Rutte en zijn kompanen kunnen wij wel indienen bij de USA ambassade, zodat de USA kan overgaan tot arrestaties van Rutte en kompanen.

Dit kan serieus en per direct worden gedaan. Ik kan de stukken opmaken. Nu zo veel mogelijk mensen verzamelen

Heb de aflevering van de BOPC met Heiko Schöning bekeken.

Dingen die er voor mij uitsprongen zijn de volgende:

Vanaf ±26:00 Over strategische corruptie, oftewel wat artsen en ziekenhuizen betaald krijgen bij C-patienten.

Vanaf ±46:00 Over Emergent BioSolutions, de firma die achter Astra Zenica zit maar ook achter Anthrax.

Vanaf ± 1:00 Over Fema kampen en de man hierachter, Edwin Meese.

Vanaf ± 1:26 Over the great reset.

Vanaf ± 1:35 Een laatste boodschap aan de kijkers, wederom over Emergent BioSolutions, Astra Zenica en Anthrax.

Nogmaals de video:

Gisteren nog met wat normies gesproken over het 'prikje'. Het betreft hier twee mannen van 68 jaar. Zij kunnen niet wachten tot ze hun vaccin mogen halen, want dan kunnen ze weer naar het buitenland op vakantie. Dit geluid hoor ik helaas nog veel te vaak, men neemt de prik niet om gezondheidsredenen maar om vrijheden terug te kunnen krijgen die hen reeds vanaf de geboorte onvoorwaardelijk toebehoorden.

Zo lang dit soort (onbewuste) medeplichtigheid op basis van EGOISME nog voortduurt zal de satanische machine gevoed blijven en door blijven denderen. Let wel, dit zijn goede mensen, ze hebben niets kwaads in de zin! Ik bereid me er alvast op voor dat dit mogelijk het laatste gesprek is geweest dat ik met ze heb gehad. Uiteindelijk zullen we de trieste conclusie moeten trekken dat er meer mensen zijn gesneuveld door de vaccins dan het 'virus' ooit had kunnen opeisen. Bijna niemand kent iemand die daadwerkelijk is gestorven aan 'cojona', maar straks kent bijna iedereen wel iemand die aan het vaccin is bezweken.

Mike

Dit is op de FB pagina van Elke de Klerk

Tjn1kx3tg778hk0u70aokciectqxmscor.jpg

men neemt de prik niet om gezondheidsredenen maar om vrijheden terug te kunnen krijgen
Dus eigenlijk geven ze daarmee onbewust toe dat ze zich beknot voelen in hun vrijheid ondanks dat diezelfde mensen vaak roepen van, och ik ben `s avonds toch niet buiten en dat mondkapje is maar even etc.etc. wat ook (keuze) vrijheidsbeperking is.

Goede observatie, johnny! Als je dit deze mensen zou voorleggen zullen ze ongetwijfeld toegeven dat ze vrijheidsbeperkingen ervaren maar dat deze 'noodzakelijk' zijn, want 'het virus is nog niet klaar met ons' en 'we doen het voor elkaar'.

Mike

@Mike

Ik deel je analyse over de mensen die absoluut gevaccineerd willen worden, niet zozeer omwille van gezondheid maar omwille van oppurtunisme. Zolang er bij de mensen een voedingsbodem bestaat waar dit soort misdaden op kunnen aangrijpen, blijft dit bestaan.

Helaas ..

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan