Stop de Lockdown

Zojuist vlogen hier 2 militaire helikopters over. 's Nachts slaap ik met het raam open en hoor ik ook vaak helikopters maar dan kan ik niet zien wat het voor helikopters zijn.

Dorothé

Het is vrijwel elke dag raak hier. Helicopters of vliegtuigen, allemaal militair. Maar het zijn slechts 'oefeningen', hoor. Al een jaar lang onophoudelijk?

Mike

Fijne partij dat BBB. Staat dat niet voor Build Back Better in plaats van Boer Burger Beweging? PVV is ook voor een testsamenleving. Waarom is DENK tegen deze verplichte test?

13A1F9D2-1B8B-4756-95A9-9D13A852A164.jpeg

Het wordt nog veel erger, dus bereid je hier psychologisch op voor. In een app-conversatie vroeg zij vanochtend of op 11 mei de sportscholen nu echt open gaan en wat nu precies de agenda is en dit was vanochtend mijn antwoord:

Ze lieten ook naar buiten lekken dat de terrassen open mochten vanaf 21 april en draaiden dat weer terug. Dit zijn mind games, ze brengen ons van hoop naar wanhoop om die test- en vaccinsamenleving er nog voor de zomer doorheen te drukken. Het corona- en PCR-bedrog staat op het punt om uit te komen en ze moeten zoveel mogelijk mensen genetisch modificeren voordat het kaartenhuis in elkaar valt.

De testsamenleving moeten ze eerst mogelijk maken als opstap voor semi-verplichte vaccinaties (medische apartheid) omdat zij beschikken over echte peilingen en ze weten dat de meerderheid dit helemaal niet ziet zitten. Denk ook aan de lege test- en vaccinatiestraten en de artsen en GGD's die vaccins die 'over' zijn aan het eind van de dag (lees: er is geen hond op komen dagen) vervroegd beschikbaar stellen voor anderen op de lijst of zelfs aan vrienden en kennissen (volkomen strafbaar!).

Het is allemaal een race tegen de klok om ons zo gek en verward mogelijk te maken zodat we uit pure wanhoop toch maar akkoord gaan met hun satanische plannen, want zonder vrije wil zijn ze nergens. Laat je dus niet gek maken en bewaar je rust, become a passive observer and watch the madness unfold.

Ik heb haar de volgende goede raad gegeven en die wil ik jullie ook niet onthouden:

Het ego heeft verwachtingen, schakel alle verwachtingen uit en wees zo neutraal mogelijk, dan raakt het je ook minder. Dit is oorlog, doe maar net of je aan de frontlinie staat en al je maten worden neergeknald en het enige wat je kan doen is focusen op de missie, de overwinning. Time to become a good soldier, protect yourself and your kids, that's all you can do.

Mike

Fijne partij dat BBB. Staat dat niet voor Build Back Better in plaats van Boer Burger Beweging? PVV is ook voor een testsamenleving. Waarom is DENK tegen deze verplichte test?

Bekijk bijlage 23

Dat is dus die Caroline van der Plas. Weet je nog dat ik schreef dat ik haar voor geen meter vertrouwde? Weet je nog dat naief het voor haar opnam en dat ze het ook opnam voor Carola Schouten? Weet je ook nog dat zij SGP stemt? Ik ruik de verraders van mijlenver!

Mike

Dat is dus die Caroline van der Plas. Weet je nog dat ik schreef dat ik haar voor geen meter vertrouwde? Weet je nog dat naief het voor haar opnam en dat ze het ook opnam voor Carola Schouten? Weet je ook nog dat zij SGP stemt? Ik ruik de verraders van mijlenver!

Mike

Zo'n partij is een lokkertje voor een deel van de bevolking, in dit geval de boeren. Vervolgens gaan ze gewoon mee met alle duistere plannen.

Het wordt nog veel erger, dus bereid je hier psychologisch op voor. In een app-conversatie vroeg zij vanochtend of op 11 mei de sportscholen nu echt open gaan en wat nu precies de agenda is en dit was vanochtend mijn antwoord:

Ik heb haar de volgende goede raad gegeven en die wil ik jullie ook niet onthouden:

Mike
Dank voor het advies. Ik vind het echt moeilijk om mijn kalmte te bewaren in deze tijden zeker omdat ik nu bijna dagelijks de (negatieve) impact op mijn kinderen begin te merken en dat maakt me soms echt woest. Maar dat is goed, woede betekent dat ik nog leef en niet in een zombie verandert ben 😅.

Als je blinde woede verdedigt is het ego. Als je je woede weet te kanaliseren in gerichte en weloverwogen actie gebruik je het op een positieve manier. Daarom schrijf ik ook: wees zo neutraal MOGELIJK.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan