Stop de Lockdown

Helemaal goed dit, laat ze maar op hun eigen zwaard vallen. De burgemeesters va n de 4 grote steden laten weten teleurgesteld te zijn dat de terrassen toch niet open kunnen op 21 april, de horecabond spreekt van wanbeleid. Langzaam maar zeker gaan we naar massale burgerlijke ongehoorzaamheid toe. Hoe langer ze dit machtsvacuum waar we nu in zitten laten voortduren, hoe meer moed mensen op alle niveaus (dus ook lagere bestuurslagen) gaan tonen. Rutte, hun grote leider, is uitgespeeld, niemand neemt hem meer serieus en hij wordt nu eindelijk gezien als de pathologische leugenaar die hij al 10 jaar lang is. Deze stuurloosheid van de bevolking is zeer gevaarlijk voor de Deep State. Gisteren ook alleen maar machtsvertoon van de ME in Amsterdam en Amstelveen, maar geen charges. De invloed van Grapperhaus neemt ook met de week af, het gaat de goede kant op!

Mike

Mooi artikel van Sietske Bergsma.

De rechter vat haar beslissing als volgt samen:

“De dwang van schoolkinderen om maskers te dragen en afstand te houden van elkaar en van derden, schaadt de kinderen in lichamelijk, psychisch, opvoedkundig en in hun psychosociale ontwikkeling, zonder meer dan een marginaal voordeel voor de kinderen zelf of derden. Scholen spelen geen grote rol bij de “pandemie“.
https://thefireonline.com/opzienbarende-uitspraak-duitse-rechtbank-scholen-moeten-van-alle-maatregelen-af/

Het gehele coronabeleid is een compleet groteske vertoning. Zo lachwekkend en onlogisch, dat het door de mensen daarom net wordt geaccepteerd. Zij zien het alsof de overheid met deze compleet nieuwe situatie ook moet leren omgaan en moet leren van ervaringen. Dus dat ze het helemaal niet weten en dat vergoelijken die mensen. Dat is mede de reden dat zij niet uitgaan van een georganiseerd opgezet plan. Want dan zou het niet zo een chaotische warboel zijn die compleet fout verloopt. Als iets goed gepland is, zoals wij zeggen, dan maak je dus geen fouten. Fout, dat klopt niet. Deze Deep State gaat uit van een systeem, van een autocratie die ze daarmee willen opzetten. Ze schakelen helemaal de mens hierin uit omdat ze die sowieso in de toekomst willen uitschakelen en laten samensmelten met apparatuur en computers (hybride). De mens en zijn menselijkheid gooit roet in het eten, daar weten zij niet mee om te gaan.
Dan het thema complotdenker. De mensen krijgen van het systeem te horen dat wij oftewel dom zijn en overal iets achter zoeken of gevaarlijk, want door ons lopen de plannen niet zoals gepland. Men gaat daar in volle overtuiging in mee c.q.. gaat in volle overtuiging tegen de complotdenker in. Want hoe kan die in godsnaam uitgaan van een zo groot georganiseerd wereldwijd plan. Denk eens na, dat kan toch niet, de wereld is zo onvoorspelbaar en wij (complotdenkers) zien een plan achter het wereldgebeuren, dingen die allemaal met elkaar samenhangen, follow the money, zien wat de plannen zijn voor de toekomst, doorzien het coronabeleid en gevaren van vaccinatie. Kom op zeg... Tja, de reden waarom de mensen dit niet zien zijn; luiheid - je er niet in willen verdiepen, angst - je er niet in willen verdiepen, goed geloof - je er niet in willen verdiepen, onmacht- je er niet in kunnen verdiepen. Als men zich er ook maar een beetje in zou willen verdiepen dan zou men het zeker zien. Iedereen kan het zien die het maar wil zien en zich er in verdiept en er niet moedwillig de ogen voor sluit.

Dorothé

Een van de opmerkelijke conclusies in dit gesprek is dat volgens Kriens er geen wettelijke verplichting bestaat voor basisscholen om de coronaregels op te volgen. “Het is een richtlijn, gecommuniceerd via een ‘service-document’, waarin staat dat het om wettelijke verplichtingen gaat, maar er is geen verwijzing naar enige wet. Althans, ik heb hard gezocht maar ik kan nergens een wettelijke grondslag vinden.”

tekst van Sonja Slingerland

Zoals jullie wellicht nog weten ben ik 1 van de trekkers van het landelijk netwerk vernieuwend onderwijs. Onderstaande link is daarvan een van de gerealiseerde initiatieven. Deze groep bestaat uit pedagogen, docenten, advocaten, juristen, psychologen, IB-ers, coaches, ambulant begeleiders, schooldirecteuren.......enzovoorts
Daarnaast hebben wij zelf een b3 school PO en VO opgericht in Driebergen. Meer info volgt hierover nog volgende week, want het gaat als een speer.
Mocht je geïnteresseerd zijn, meld je dan vast. Of als Docent PO of als docent 1e graad Nederland, Engels of Wiskunde A/B. Met staatsexamen als doel wanneer een kind dit wil.
Maar ook wanneer je ouder(s) bent en geïnteresseerd.
Voor nu deel ik graag onderstaande link. Mocht je het nog spannend vinden om uit het systeem te stappen, wat écht mogelijk is, dan kun je in ieder geval gebruik maken van deze brief naar de school waar jouw kind zit.
'Onze' school weet het inmiddels al dat het eraan zat te komen, mochten ze het gaan doorvoeren. Ookal wilde hij het stuk niet ondertekenen wat ik hem mondeling heb verteld.
Ik denk dat 'onze' huidige directeur wel dacht dat het los zou lopen met wat ik zei.
Hij is in ieder geval op de hoogte dat hij de Neurenberg code zal gaan overtreden, de Universele rechten van de mens, het Helsinki verdrag en de rechten van het kind en hier persoonlijk aansprakelijk voor gesteld zal gaan worden. Tot nu toe is het rustig.
Maar alles staat in de steigers, mocht het de verkeerde kant op gaan.
'if you attack one of us, you attack all of us"
En ben ik dankbaar dat wij als ouders op 1 lijn zitten.

Nog niet gezien. Wel verwacht ik er veel van omdat ik Marijn Poels een hele fijne verteller vind. Hij zegt hele goede rake dingen.
Dus, het lijkt me dat het een zinvolle video zal zijn en zijn nieuwe film komt ook spoedig uit. 🐞

Dorothé

Vanochtend kwam bij mij de gedachte op dat de persco van gisteravond van Peppi en Kokki een test is voor de geloofwaardigheid van die twee, maar met name die van Rutte. Sinds we na de frauduleuze verkiezingen half maart in een machtsvacuum terecht zijn gekomen is het na de zoveelste leugen van Rutte (die briefing die hij om half 8 's ochtends kreeg voordat de rest van het parlement op de hoogte zou worden gesteld anderhalf uur later) slecht gesteld met Rutte's geloofwaardigheid. Gisteravond had hij de kans om de regie weer terug te pakken en zich op te stellen als de integere, altruistische politicus die het beste mer de natie voor heeft. Zouden de normies er opnieuw intrappen? Vanochtend kreeg ik via een normie-appgroep waarin ik mij onopvallend bevind het antwoord. Deze meme werd rondgestuurd, gevolgd door veel hoongelach in de vorm van smileys:

7b21f991-ec0e-4a9e-98c8-41f74d9bf589.jpg

We weten dat we de goede kant op gaan als we onze eigen memes nu terug gaan zien onder de normies! Als onze Grote Leiders geen realistisch perspectief meer kunnen bieden is het gedaan met hun hypnose. Kortom, het gaat de goede kant op en het gaat nu snel!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan