Stop de Lockdown

Volgens de NOS zijn er een paar honderd man op het Malieveld en zijn er rellen. Dat hoorde ik zeggen in deze FB live uitzending, er zijn duizenden mensen aanwezig en er is een rustige sfeer. https://m.facebook.com/1183329158/videos/10222271730680518/?d=n

Nog even volhouden tot er een vaccin is en dat kan best nog even duren maar dat is dan maar zo.
Limboman weet duidelijk niet wat vrijheid betekent, totaal al gehersenspoeld.

Wow op een livestream zie je een heel cordon van ME in vol ornaat de mensen op het Malieveld vasthouden. Mogen geen kant op.
Mensen willen naar huis en mogen niet weg van de ordervolgers.

Ik ben vanmiddag op het Malieveld geweest. Er waren inderdaad een paar duizend mensen en het werd vervelend door een groep die kwamen om met de ME te vechten. Die trokken eerst de stad in en kwamen later weer terug en ze bestormden steeds de busjes van de ME. Voor die tijd gedroeg de politie zich vredig en ze stonden ook links en rechts met demonstranten te kletsen. De hooligans mengden zich onder de mensen en ik snap ergens wel dat de ME dan ook geen onderscheid meer kan maken wie aan te pakken.

De hooligans mengden zich onder de mensen en ik snap ergens wel dat de ME dan ook geen onderscheid meer kan maken wie aan te pakken.

Klopt, maar op sommige plekken waren geen hooligans te bekennen en kregen mensen ook de volle laag met het waterkanon. Dat klopt gewoon niet.

Hier het hele document waarnaar in de tweet wordt verwezen :

https://zentralmeldeamt.ch/Files/Beitr%C3%A4ge/92_2020_06_11%20GdM%20-%20CORONA%20Virus%20Verf%C3%BCgung,%20Korrekt%20MS%20HH%20AK.pdf

Mijn Duits is niet zo goed, ik krijg een dubbelgeklapte tong als ik woorden in die taal moet uitspreken. Geef mij maar de Engelse taal, dat klinkt een stuk beter.

Ik kwam op het Malieveld iemand in een Q-shirt tegen. Ik wilde even hallo zeggen, maar hij was zeer achterdochtig, 'ik weet toch niet wie jij bent?', alsof ik van de geheime dienst was haha. Nou dan niet.

Plan was goed bedacht. Helaas is er onder het volk altijd uitschot. Evenals bij de Politie en ME. En als waar is wat je zegt dan is het wel zo Fair om ook dat naar buiten te brengen en niet zoals er nu veelal te lezen valt dat alles aan de politie of ME ligt. Desondanks is demo op eigen risico! Als deze rellen dan maar niet gebruikt worden tegen ons.

Dit dus.  Domme mensen die zich in het hol van de leeuw laten lokken. Desondanks, dit doet grondwettelijk al sinds vrijdag niet meer ter zake. Wettelijk gezien dan.

https://www.facebook.com/100004033326717/posts/2047531805391244/?

Ik moet eerlijk zeggen dat het wel fijn zou zijn om iets te vernemen van de mensen die er vandaag wel waren. Johnny en Bastiaan al gezien. Joost en Mike nog niks gelezen. Ik hoop dat het goed gaat en jullie niet ergens in betrokken zijn geraakt? Merk dat ik daar toch wat over in de stress zit.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan