Stop de Lockdown

Ik was er niet hoor Binc. Was wel gegaan wanneer het zoals oorspronkelijk bedoeld was. Ik heb nog wel een lokaal bloemetje gelegd voor wat dat waard is.

Die rellende hooligans zien hun kans schoon ,kat en muis spel. Heeft niets met de demo te maken maar je krijgt helaas wel een negatief podium zo.

oh, ik dacht ergens gelezen te hebben dat jij ook ging. ja klopt wat je zegt. Desondanks, het maakt niet uit. Wat er ook gebeurd op de demo van vandaag, sinds vrijdag maar het niks meer uit. Maar ik kan er ook naast zitten.

Ja t waren hooligans. Ze stonden onderling op te scheppen hoe harde klappen ze hadden gekregen. Ze gingen ook niet voor de politie maar echt tegen de ME. Wat ze normaal op zondag bij een voetbal wedstrijd doen.

Ja t waren hooligans. Ze stonden onderling op te scheppen hoe harde klappen ze hadden gekregen. Ze gingen ook niet voor de politie maar echt tegen de ME. Wat ze normaal op zondag bij een voetbal wedstrijd doen.

Vanuit de hoek waar wij stonden hebben we eigenlijk amper gevechten gezien. Het is echt alleen op het veld gebeurt. Heeft de politie verder ook geprovoceerd, of alleen de hooligans?

Op het moment dat er een ME bus aankwam gingen ze vol charge erop af onder luid gejoel. Wij hadden we sterk de indruk dat ze t opzochten.

Ik heb op het veld gekeken wat helemaal omsingeld was. Er waren eigenlijk alleen maar normale mensen te zien. Zou het kunnen dat die hooligans de politie aan de zijkant hebben aangevallen, en de politie vervolgens de vreedzame protestanten op het veld hebben ingesloten?

Volgens mij zij ze de weg over gegaan het bos in, dat zie je in dat fimlpje dat Binc postte. Maar toen waren wij net weg. Daarna reed ik daar met auto doorheen. Ik denk dat er alleen nog vreedzame mensen over waren later.

Ben ook wel benieuwd hoe Mike het heeft ervaren, die was daar ook aanwezig.

@Binc, ik dacht er dus ook steeds aan van als er maar niets naars is gebeurd.

Die hooligans moeten het zelf maar weten. Als ze dit gedaan hebben is het hun eigen verantwoording en schenden ze idd de wet. Maar datzelfde is het geval met de politie en ME door het recht van demonstreren af te nemen.  De rechter heeft afgelopen vrijdag onwettelijk bepaald dat er niet gedemonstreerd mag worden. De rechter is dus corrupt. En de politie ook. We hebben inmiddels blijkbaar Q in Nederland die de hogere machten in de eigen val van maatregelen laat lopen. Smaad, bedrog etc. Blijft wel de vraag als dit aangevochten word hoe corrupt de volgende rechter is. Op basis van welke gronden heeft de rechter vrijdag beslist in het voordeel van Remkes? Hoor net dat ze ditzelfde ook in andere steden willen doen. De strijd was afgelopen vrijdag al gestreden en de demo vandaag is voor niks meer van toegevoegde waarde. Het enige is dat er beelden zijn waarbij de politie op hand van de burger was. De rellen als die veroorzaakt zijn door hooligans is het hun eigen schuld.

Volgende week zondag is de planning dat er in de grote steden vreedzame demonstraties komen kijk vanaf 23 min.
https://www.facebook.com/Viruswaanzin/videos/315132649483856/?__so__=channel_tab&__rv__=latest_videos_card

Ja, hier in het kort.

Maar dat gekwijl mag allemaal wel een tandje minder wat mij betreft.

https://www.facebook.com/Viruswaanzin/videos/730555087698142/

Allereerst weten of alles oke is met beiden. En uiteraard hoe het is geweest. Inmiddels zegt twitter en Facebook ook heel veel.

Undercover officers with earpieces getting instructions. As soon as MSM says it's getting uglier, these guys start fighting and police in uniform will kick in. We know the drill.

?s=20

Towcn43myw7tojsfitzei8af8pgqarqxb.jpg

Maar dat gekwijl mag allemaal wel een tandje minder wat mij betreft.

?helemaal mee eens Binc! Ik krijg er ook de kriebels van.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan